Announcement

Collapse
No announcement yet.

digitaal mixen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• digitaal mixen

hallo

ik heb 2 vragen waar ik opzoek naar ben.

1ste:Ik ben momenteel bezig met demo's opnemen voor discotheken en oraganisaties die mij aan wat opdracht kunnen helpen.
    Ik neem op met mijn cdj 1000 en wil graag ook digitaal mix, omdat het veel zuiverder is en als ik met livemixen een fout maak dan kan ik weer opnieuw beginnen. Welke programma of wat zouden jullie mij aanraden.

2de: hoe how ik steeds bij naar beetje onbekende nieuw tracks die uitkomen om gedraait te worden als ik bijv aan het opwarmen ben voor een goede house dj. kan me niet voorstellen dat iedereen zelfde nummer mixt.(ik draai de track's beetje richting sj-rm en michael mendoza)

bedankt voor jullie aandacht

is een livemix-demo niet beter voor een discotheek? een perfecte mix is leuk, maar als je een fout maakt als je daar in het echt staat kan je t ook niet even terugdraaien.

en 2e: dat is gewoon werken. Vroeger moest je als DJ de platenzaak platlopen en alles beluisteren. tegenwoordig kan je het doen bij itunes, dancetunes etc. en daar bijhouden wat nieuw is in je genre en kijken wat je wel en niet lekker vind.

Comment

ja dat snap ik. ik heb ook livemix demo's alleen wil ik ook graag voor youtube enzo en mijn eigen nummers mixen om het vervolgens ook nog live te mixen. bijv. een nr bewerken en dan in mijn live mix gebruiken! dat ben ik meer van plan.

dus welke programma word er aangeraden?

thnx

Comment

Als je live wilt mixen: Traktor.
        Als je een mixtape (niet live) wilt maken: Ableton.
        Als je op een creatieve manier live wilt mixen en je weet waar je in godsnaam mee bezig bent: Ableton.

Comment

ja dankje, live mixe is me al gelukt met audacity en ga ook zeker nietlive mixen
          thnx voor je antwoord

Comment

Working...
          X