Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ zoekt een plek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ zoekt een plek

Goeiemidag,

Ik ben beginnend dj en ben op zoek naar een café/discotheek waar ik een of meerdere keren kan draaien evt. met meerdere dj's voor een uurtje of langer op de avond.

Ik draai voornamelijk electro house, progressive house, tech house en af en toe dance.

Iemand die een plaatsje weet of heeft toevallig?

Hoor het graag!!!

MVG Stefan

mogen we een mix van je horen!!.

Comment

Zie link....

Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio

Mix is wel aan de oude kant!!!

Comment

Een beetje meer info zou ook mischien handig zijn.

- in welke streek wil je draaien
        - heb je al ervaring of is het om ervaring op te doen
        - hoeveel wil je betaald worden
        ....

Mischien even een bezoekje brengen aan een club of kroeg in je buurt en de eigenaar eens aanspreken.

Comment

had geen tijd om hem te beluisteren dus effe lopen snel skippen maar het klinkt lekker.:D

Comment

Liefst beetje in de buurt van Middelburg, Goes..

maar in noord-brabant, zuid-holland vind ik ook goed.

Momenteel draai ik heel sporadisch bij een drive-in disco dus heb wel wat ervaring en moet eerlijk zeggen dat ik wel redelijk aanvoel wat het publiek wil maar wil mijn ervaring toch uitbreiden.

Geld maakt me op het moment niet zo heel veel uit aangezien het een hobby van me is maar eventueel als ik wat verder weg moet uiteraard wel reiskosten vergoeding.

Mocht ik vaker komen draaien kunnen we uiteraard is praten over geld..

grts

Comment

Liefst wil ik toch in de omgeving van Middelburg, Goes draaien. Maar in zuid-Holland/Noord-Brabant vind ik ook geen probleem.

Draai nu heel sporadisch bij een drive-in disco dus heb wel enigzins ervaring maar wil deze toch heel graag uitbreiden!!

Geld maakt me niet zo heel veel uit, het is nog maar een hobby!!
              mocht ik wat verder moeten reizen dan uiteraard wel een reiskosten vergoeding, en als ik vaker kan komen draaien kunnen we het alsnog is over geld hebben maar is op het moment een bijzaak voor mij!!

Comment

Kom op mense drop die info....

Binnenkort een nieuwe mix te vinden @ soundcloud

Comment

je kunt ook zelf gaan zoeken hé

hint

Comment

Working...
                  X