Announcement

Collapse
No announcement yet.

zaterdag 3 maart in haarlem

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zaterdag 3 maart in haarlem

Beste DJ's,
    Ik geef zaterdag 3 maart een feest voor vrienden (ca. 80 man).
    Ik zou samen met twee andere dj's de avond gaan draaien. Een van de DJ's heeft afgezegd en nu zijn we eigenlijk opzoek naar een vervangende.
    De voorwaarde is wel dat het nonprofit moet zijn.
    Zelf draaien wij Harddance.
    De DJ die wij zoeken zal aan het begin van de avond draaien van 21.00 tot 23.00 uur.
    Graag wel dance/ trance/ club muziek. (absoluut geen hardstyle/ gabber/ etc.)Heb je interesse???
    plaats even een linkje naar een mix!
    (licht en geluid wordt gehuurd bij finesound.nl)
    Groet,
    Don

Hey Don,
    Hebben jullie al een DJ voor 3-maart? Ik wil best bij jullie komen draaien!
    Om een impressie te geven op mijn sets, kan ik je verwijzen naar mijn mix-tapes op http://soundcloud.com/konklase
    De 6e track is een set die ik heb gemaakt voor Kazantip. Deze is > 5500 keer beluisterd en bijna 900 keer gedownload. Ik denk dat jullie op zoek zijn naar zo'n set? Want ik mix namelijk ook dutch-house/ dirty house!
    Nou, laat maar weten of je het iets vind!
    Ik zelf kom wel uit het zuiden van het land, dus het enige wat ik zou willen vragen is vergoeding op benzinekosten.

Comment

Hallo don,

En al geslaagd voor een DJ zo niet ik weet miss iemand voor je ik zal je de link geven van hem en gaarne details en alles aan mij doorgeven aub.

Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio

er staat niet alleen dit nummer op.

Deze DJ heeft oa met DJ Tiesto, Armin van Buuren en Deadmau5 opgetreden voor 50.000 personen niet zolang geleden in Barcelona Spanje.

Gaarne hoop ik je hiermee voldoende te hebben ingelicht en in afwachting van uw antwoord,

Met Vriendelijke Groeten,

Manager DJ TJ1LLOW

Mariska
      Last edited by Manager DJ TJ1LLOW; Monday-16-04-2012, 15:05. Reason: te late reactie

Comment

Hey Mariska

Volgens mij ben je redelijk laat. Het is april. Dat komt na maart.

Dit is dus een reden dat ik altijd alles zelf regel en geen manager of boekingskantoor nodig heb. Gaat altijd fout met dat soort mensen.

Rick slotje? Feest is al geweest

Comment

Best wel grappig, iemand vraagt een dj voor een feestje van

Ik geef zaterdag 3 maart een feest voor vrienden (ca. 80 man).
          Komt een manager de maand erna af met:

opgetreden voor 50.000 personen niet zolang geleden in Barcelona
          Kwestie van het in proportie te houden terwijl we al eeuwen te laat komen xD

@ Mods sorry kon het ff niet laten maar zoals hierboven gemeld Slotje en hopelijk was het feestje geslaagd @ topicstarter.

Comment

Working...
          X