Announcement

Collapse
No announcement yet.

NIEUW internet-radiostation zoekt DJ"S!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NIEUW internet-radiostation zoekt DJ"S!

*Ja, hoor eindelijk is het zo ver, er komt een nieuw radiostation op het Internet dat de concurrentie aan gaat met andere stations!

INTERNETRADIOSTATION // CYBERVIBERADIO = een heel nieuw radiostation dat vanaf 1 januari start 2004 start! Dus dat word Qnallen inhet nieuwe jaar en jij kunt er bij zijn.

We zijn op zoek naar DJ's (m/v) die min. 2 uur in de week Live-uitzenden op CyberVibeRadio. We zijn niét op zoek naar mensen die al jáááááren ervaring hebben in het DJ'en en/of die een hele avond op perfecte wijze plaatjes aan mekaar weten te ritsen : je hoeft geen Fucking Roger Sanchez of Dj Tiesto te zijn
    (al is dat uiteraard ook helemaal niet verboden !).
    Waar we wél naar op zoek zijn, is naar mensen die een goede muzikale smaak hebben. Mensen die zich niet tot één genre gaan beperken, maar liefst kunnen switchen tussen rock, R'n'B, pop, hip-hop, dance, trance ... Van klassiekers tot hedendaagse helden. Van The Prodigy tot Avril Lavigne. Van tiesto tot Christina Aguilera. Van Eminem tot U2. Van Metallica tot Justin Timberlake. Alles kan, alles mag. De nadruk ligt wel op de stijl en de doelgroep (vooral jongeren) van CyberVibeRadio! Het belangrijkste is en blijft dat je er plezier in hebt en luisteraars entertaint met jouw muziek en praat.
    Enige eisen zijn: Minimaal 15 jaar oud, een ADSL / Kabelverbinding en microfoon.

Ben je geïnteresseerd en zie je het wel zitten om een paar uur in de week achter de microfoon vanaf jouw eigen pc thuis live uit te zenden op de radio. En ook nog is hellemaal GRATIS.. Vul dan het onderstaande formuliertje in en wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Meld je nu aan en bouw dit radiostation op samen met een gezellig team van dj’s en als enige station hellemaal Gratis!!

==================================================
    Naam:
    Leeftijd:
    E-Mailadres:

Favoriete muziek:
    Heb je ervaring als Dj?:

Mail naar>> djriddim_melvin@hotmail.com !mailen en msnén kan allebei!
    ==================================================

Greetz Melvin Peters // Dj Riddim
    CyberVibeRadio “Het station voor JOUW!”

###De start is 1 Januari en vanaf dan zend jij uit op het radiostation###

djriddim_melvin@hotmail.com

Re: NIEUW internet-radiostation zoekt DJ"S!

Betekent dat dat je gewoon thuis een beetje gaat radiomaken :D of moet je naar een studie of iets dergelijks :?: :?:

Comment

Als je zijn bericht goed leest, wel.....
      Ben je geïnteresseerd en zie je het wel zitten om een paar uur in de week achter de microfoon vanaf jouw eigen pc thuis live uit te zenden op de radio. En ook nog is hellemaal GRATIS..
      Wel een tof idee by the way. :)

VaganzaCrew
      Administator Deejayforum

Comment

Is inderdaad een leuk idee, waneer kunnen we de eerste uitzending verwachten?

Comment

###De start is 1 Januari en vanaf dan zend jij uit op het radiostation###
          Wanneer gaan mensen toch eens lezen voor ze gaan roepen? :wink:

Comment

Ja idd SORRY ik zag het ff over het hoofd...

Comment

Mensen ik wil best mixen voor jullie mensen maarja als ik Hardcore en hardstyle mag gaan en die keus ligt bij jullie

Comment

mensen ik doe het ik ben oud genoeg en pas me hiervoor echt aan alle stijlen aan
                greats DJ Crime 8-)

Comment

Je zend gewoon vanaf je eigen pc thuis uit! Lekker makkelijk en heel verslavend:P
                  Groetjes Melvin
                  mzzl

Comment

Thx BTW.. :P check de site want we zijn inmiddels begonnen op www.cyberviberadio.nl

Comment

We zijn net gestart ... kijk op de website wanneer de live-shows zijn.
                      Maar dat is niet het enige want we hebben maar liefst 10 uur aan non-stop muziek die je hoort als er geen live show is :lol: :mrgreen: greetz melvin

Comment

Heejj 006 ,

Van mij mag je zeker mixen maken. We hebben nu 3 HArdcore//hardstyle dj's dus dat is geen probleem. Jij maakt je mix wij zenden hem live uit en we maken ook gelijk nog wat reclame voor je... ik hoor wel wat je doet:P

greetz melvin

Comment

Dus je mag thuis gewoon een mix maken, op cd pleuren en naar je opsturen?

Want dat plaatjes aan elkaar lullen is niet echt mijn stijl eigenlijk.

Comment

Ïk heb nog wel een paar uurtjes vrij voor jullie.
                            Ik heb contact opgenomen in messenger!

Laterzz

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
                            Haal hem nu in de cd-winkel... de CD het feestteam - Staan of Zitten!
                            Greetz Het Feestteaaaaaaammm!!

Comment

Draai hier al voor mijn eigen webstriem. Als ik mijn eigen MP3's ga gebruiken voor één van jullie livestreams gaan jullie of ik gegarandeerd gezeik krijgen... is allemaal gedownload spul ;)

Wat heb ik hier overigens staan:

PC met Atomix Virtual DJ
                              Behringer VMX300
                              2 x Gemini CDJ20
                              Senheiser e816S + K&M microfoonstandaard

En voor de drive-in: Gemini X3 met 2x 200W Skytronics.

Comment

Working...
                              X