Announcement

Collapse
No announcement yet.

jonge beginnende Dj

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jonge beginnende Dj

Heej allemaal ik ben Dj Hard Rage ik ben 16 jaar Woon in denhaag en wil later Dj echt als men vak maken.ik oefen vaak bij mij op school en heb op 2 schoolfeesten gedraaid.ik zou graag een plek willen hebben waar ik kan oefenen en mischien wat bekender kan worden ik kan al mixen en draaien.Alleen kan ik op school maar op 2 dagen oefenen ik ben heel enthousiast wat draaien betreft hoe langer hoe beter.ook word er vaak gezegd dat ik het ook egt in me heb.Ik ga mischien ook 1 keer in de tempel draaien maar dat is nog mischien,ik wil juist een plek hebben waar ik kan oefenen en mischien later bekend en geboekt word ik draai nu al een paar maanden.lijkt jullie dit wat en wil je me een keer horen stuur dan een mailtjuh.ik draai onderanderen hardcore en trace en een heel klein beetjuh hardstyle.p.s. ik kan alleen met cd's draaien met platen nog niet
    gregory_luidens@hotmail.com

Suc6 ! :D

Comment

Dj hardrage

Jah bedankt

Comment

met platen draaien is juist leuker, probeer het eens zou ik zeggen :P

Comment

Om te oefenen kun je natuurlijk ook gewoon je eigen setje voor thuis kopen niet? Bedoel je oefenen met publiek?

Comment

die jongen is er goed mee bezig gewoon boem voor de menigte

Comment

hahaha jah ik bedoel gewoon oefenen maar als je wil dat ik voor publiek draai heb ik er geen probleem mee oowjah en heb geen geld dus setjuh kopuh gaat dan een beetjuh moeilijk :P
              dus vandaar dat ik een plek zoek om verder te oefenen of gewoon om voor publiek te draaien

Comment

Re: jonge beginnende DJ

Originally posted by DjHardRage
                Ik ga mischien ook 1 keer in de tempel draaien maar dat is nog mischien,
                Ik denk dat dat helaas niet doorgaat, want ik las gister in de krant dat de Tempel dicht gaat..... :lol: Sorry, beetje flauw.

Als ik jou was zou ik gewoon `ns met dj`s in de buurt gaan babbelen. Neem een demootje mee als je uitgaat ofzo. Door persoonlijk contact kom je iig een stuk verder denk ik.

Comment

en heb geen geld dus setjuh kopuh gaat dan een beetjuh moeilijk :P
                  Je bent 16 jaar.. Heb je geen baantje of zo? Een beetje vakkenvuller heeft zo iets leuks bij elkaar verdiend. Ik denk niet dat iemand zo maar een wilt vreemde in huis neemt, om achter zijn apparatuur te laten. Zou ik niet zomaar doen in ieder geval.

Maar vind verder wel dat je goed bezig bent, met de feestjes waar je al draaid. Maar stap gewoon een dancing binnen en zeg wat je draaid en dat je een keer wil komen draaien. Meestal mag je wel een keer op een Dinsdagavond proefdraaien of zo.. En heel soms nog wel in het weekend.
                  Demo's is ook zeker niet verkeerd.
                  Verder is het ook wel goed om zoveel mogelijk met contesten mee te doen.
                  Maar wil je echt snel bekend worden... Ga produceren. Een DJ met een eigen track word altijd nog sneller geboekt.

Suc6.

Comment

en heb geen geld dus setjuh kopuh gaat dan een beetjuh moeilijk :P
                    De oplossing voor geen geld, goed je best doen op school en fatsoenlijk nederlands leren schrijven. Dan krijg je vanzelf een (goede) baan en kan je een setje kopen 8)

Comment

Kijk eindelijk is iemand uit den haag :D

Ik ben eigenlijk al tijdje niet meer op het forum geweest, dit omdat ik nu aant produceren ben en veel met de bekende dj's bezig ben. Gizmo,Luna,Endymion etc. Binnekort komt m'n nieuwe plaatje uit!

Als je ergens een leuke promo kan maken ofzo dan wil ik je wel keer in een leuke jeugdsoos laten draaien in wateringen!
                      Daar ben ik ook begonnen!

Ik hoor het wel !

M'n dj naam is trouwens veranderd in Knuckle Dusta!
                      m'n website is www.knuckledusta.tk

Comment

nou das toch een leuke kans aangrijpen zou ik zo zeggen

daar houden we het bij dacht ik zo ;)

Comment

Leuke website maar waarom die boksbeugel op de voorpagina??
                          Niet echt een voorbeeld om jezelf en je feesten zo te promoten.

Comment

jah bedank allemaal

bedankt voor alle ideetjuhs en zou best wel willen doen alleen ik draai geen eiegn muziek ik bedoel geen nummers die ik zelf gemaakt heb kweet niet of dat een probleem is????

Comment

je draait voor het publiek toch?????
                              als jij een plaat heb die het publiek aanspreekt is dat goed of je hem nu zelf gemaakt hebt of niet.

Comment

Working...
                              X