Announcement

Collapse
No announcement yet.

jonge beginnende Dj

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

jah ok das waar maar met je eigen platen draaien die je zelf gemaakt hebt lijkt me tog leuker :lol:

Comment

Sorry hoor, het zal wel aan mij liggen maar kan dit even niet volgen... Kan iemand vertellen waarom we dit soort taalarmoede dienen te accepteren? :evil:

Heren moddereters?

Comment

taalarmoede????????
        sorry hoor maar dat is gewoon haags maar het maakt niet uit ik schrijf wel wat geciviliceerder :P

Comment

we zijn hier met allemaal nederlanders op het forum!
          ik kom ook uit groningen maar ik ga hier op het forum ookniet in het gronings berichten plaatsen.
          als je trouwens nog iets daarover te melden hebt doe dat dan niet in dit topic maar ff in het daarvoor geopende topic

bvd

dus graag weer back to topic

Comment

heey uuhhh

heb je al gedraaaid?...
            want de tempel is dicht!

Comment

nee,dat ging niet door maar ik mocht wel vier uur op school draaien de 16de.we hadden 2 zalen gemaakt 1 voor bubbling enzo. en een andere voor hardcore trance hardstyle en dergelijke.dus ik mocht dan in de hardcore zaal draaien er stond voor 1500 wat aan boksen in een klein zaaltje.dus ik had het wel naar me zin :D :wink:

Comment

waaro zit je op school dan?

Comment

op het I.M.C. de rijswijkse ken je die??

Comment

wel van gehoord,maarik woon in de buurt van scheveningen ->(in den haag natuurlijk)

Comment

Working...
                    X