Announcement

Collapse
No announcement yet.

Legaal Dance Radio Station Zoekt DJ's!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Legaal Dance Radio Station Zoekt DJ's!

Ook al ben je een beginneling of weet je nog helemaal niets van radio maken af je kan bij ons toch DJ worden. Dus neem even rustig de tijd om dit te lezen.

Om je een eerste indruk te geven gaan we jou eerst wat over ons radio station vertellen. StreamGate 110 is een webradio station, dit houd in dat er alleen wordt uitgezonden op het internet. We zullen alleen maar dance muziek uitzenden. We zijn legaal en zijn lid van de Buma & Stemra (dit geeft je wettelijk recht om muziek te draaien). StreamGate 110 is ontstaan toen een aantal beginnende webradio djs elkaar ontmoeten op het internet ze bedachten een plan voor het maken van een nieuw radio station dit gebeurde in november 2004, er zijn plannen gemaakt voor een server (een speciale computer waaraan alle luisteraars worden verbonden) en voor het lid maatschap van de Buma & Stemra. Nu alles eindelijk rond is gaan we waarschijnlijk rond April 2006 beginnen met de uitzendingen. Als de uitzendingen beginnen verwachten we ongeveer 1000 luisteraars per dag, dat natuurlijk oploopt.

Dus nu zijn we klaar om djs aan te nemen. We willen graag een 24/7 programmering dat betekend dat 24 uur per dag 7 dagen per week gedraaid gaat worden. Om dit voor elkaar te krijgen hebben we ongeveer 35 djs nodig (Incl. invallers). Alle djs zullen met elkaar in contact kunnen blijven via een internet spraak programma genaamd: TeamSpeak.

Om dj te worden moet je tussen de 14 en 25 jaar oud zijn, je moet een upload snelheid boven de 256 Kbit/s hebben, je moet een microfoon hebben en het is prettig als je voordat we gaan uitzenden je een beetje weet hoe alles werkt met ShoutCAST plugin (het programma waarmee je uitzend). En houd in je achterhoofd dat we alleen maar dance uitzenden.

Als je dj wilt worden willen wij het volgende van je weten:
    - Je naam
    - Leeftijd
    - DJ Naam
    - Of je apparatuur hebt, zo ja welke?
    - Op welke tijden in de week je het geschiktst kan draaien en op welke tijden absoluut niet
    - Of je al eerder hebt gedraaid bij een radio station, zo ja hoelang?
    - Of je goed vlot en lekker kan praten? (het is geen probleem als je het niet kan)
    - En natuurlijk hoe we je kunnen bereiken. (e-mail adres)

Ben je genitreserd? Mail dan naar: djt@streamgate110.nl.

StreamGate 110 zal de eerste paar maande een amateur radio station zijn. Maar hierna zullen we ook reclames gaan uitzenden en natuurlijk krijgt iedereen dan eerlijk zijn deel van de winst.

Deze text is ook tevinden op: www.streamgate110.nl/djt

HEY THIJS ik hoop dat het nu wel weer wat word net zoals toen zonder de rechten en toen ik er nog bij zat :P

Comment

Ik heb een mailtje neer u toe verzonden!

Comment

Ik ook :)

Jullie zullen wel denken van wat doe ik daar nu ?

Nou ik heb nog veel te leren, en in de tijd dat het station online gaat ( april 2006 ) leer ik al een aardig stukje mixen, daar ben ik zeker van, en dit lijkt me een goede ervaring :)

Comment

mailtje gestuurt nu afw8en :D

Comment

Originally posted by Club
            Ik ook :)

Jullie zullen wel denken van wat doe ik daar nu ?

Nou ik heb nog veel te leren, en in de tijd dat het station online gaat ( april 2006 ) leer ik al een aardig stukje mixen, daar ben ik zeker van, en dit lijkt me een goede ervaring :)
            zie je goed maar je moet wel serieuze uizendingen kunnen maken
            zoals ik maar ik ben der weg gegaan ik had probleme met me meissie dat is nu ook inmiddels uit maar begin der niet meer aan ben er wel op uit gekeke ik hou het wel als luisteraar en als gewoon dj :P

Comment

moet je maar geen vaste verkeing nemen.... :P

Comment

als je egt een hele leuke meid tege komt tijdens een draai set nou dan is de keuze snel gemaakt denk ik :P
                en op die webradio gedoe dat wou ze niet dat ik dat meer deed .

Comment

Lekkere vriendin, als je je eigen hobby niet eens meer mag uitvoeren :S dan had ik het al snel zelf uit gemaakt ;)

Comment

Originally posted by DJ_JOHAN_TUNEZ
                    als je egt een hele leuke meid tege komt tijdens een draai set nou dan is de keuze snel gemaakt denk ik :P
                    en op die webradio gedoe dat wou ze niet dat ik dat meer deed .
                    je kan ze tog ook allemaal zoenen zonder dat je verkering met ze neemt :?

Comment

jij wel hoor joey ;)

Comment

8) heb jij dat nooit dan loop je ergens zie je ene lkkr wijf waar je mee oog contakt hebt en dan denk je kut ik heb een vriendin :? wil ik dus altijd voorkomen

Comment

Het ging over een internet radio hoor...

Comment

Idd :p maar ik heb van jou nog geen mail gehad hor joey... Dus ik zou maar eens kijken of je het wel naar het goede e-mail adress heb gestuurt:P

Comment

daarom heb je me toegevoegd op msn :D

Comment

Working...
                              X