Announcement

Collapse
No announcement yet.

nieuw op te starten agency zoekt mensen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuw op te starten agency zoekt mensen

Wij zijn op zoek naar goede behendige dj's die tegen een stootje kunnen en die bereidt zijn om kritiek om te zetten naar nieuwe ideeen.

Het gaat hier om stijl, presentatie en om the X factor.

Denk jij die te hebben, mail me dan of bel me op 06-10208863 en dan zien we wel verder.

Let op we zijn in opstartfase maar gaan zeer snel over op werkfase..

dus ben je een goeie vrouwelijke of mannelijke dj, stuur je demo naar wvantoorn@gmail.com en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Wilco van Toorn
    Global music agency

Ik heb momenteel niet de mogelijkheid een demo te maken en er dus 1 op te sturen.. Ik ben wel benieuwd wat jullie te bieden hebben:
    - locaties
    - verwachte aantal opdrachten per DJ in een maand
    - verdiensten voor een DJ op een avond

en welke stijl verwachten jullie dat wij als DJ draaien? hoeveel uur moeten wij in een set stoppen? Dus een korte set met een geheel eigen stijl, een all-round avond vullend programma van 4, 5 of 6 uur?

Comment

Fasinerend....een nieuw agency in een wereld waar er al veel te veel van zijn. Ben wel heel benieuwd, wat gaan jullie bieden wat de rest nog niet heeft? En waarom zou een dj of opdrachtgever voor jullie moeten kiezen?

Comment

en gaan jullie met een contract werken of niet? of is het vooral freelance.... zo ja dan heb ik misschien wel intresse

Comment

Re: nieuw op te starten agency zoekt mensen

Originally posted by howling_williy
          Wij zijn op zoek naar goede behendige DJ's die tegen een stootje kunnen
          Als ik dit goed intepreteer zoeken ze naar acobatische DJ's, die hoge sprongen kunnen maken. Waarschijnlijk zoeken ze iemand voor een circusnummers. Je weet wel: een menselijke piramide maken en dan toch nog een strakke mix maken. Leuk idee!

Comment

Re: nieuw op te starten agency zoekt mensen

Originally posted by djkrat
            Originally posted by howling_williy
            Wij zijn op zoek naar goede behendige DJ's die tegen een stootje kunnen
            Als ik dit goed intepreteer zoeken ze naar acobatische DJ's, die hoge sprongen kunnen maken. Waarschijnlijk zoeken ze iemand voor een circusnummers. Je weet wel: een menselijke piramide maken en dan toch nog een strakke mix maken. Leuk idee!
            Tja, het is eens wat anders! :lol: :lol:

Comment

Working...
            X