Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: DJ's voor GameFM!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: DJ's voor GameFM!

Beste DJ's,

GameFM! is een online radiostation (onderdeel van www.veelspellen.nl) dat enorm hard aan de weg is aan het timmeren om door te breken bij de jongeren in Nederland en Belgie. GameFM! wordt dagelijks beluisterd door zo'n 550 luisteraars. Om dit getal nog meer omhoog te krikken zijn wij op zoek naar DJ's die het leuk vinden om te draaien voor een redelijk groot publiek.

- Hoe wordt ik DJ bij GameFM! -
    Ervaring met (web)radio is een must-have. Verder moet je beschikken over een goede "radiostem" die fijn is om aan te horen. Je bent vrij om te kiezen wanneer en hoe lang je draait. We hebben wel een minimum van 1 uur per week.

- Wat verdien ik bij GameFM!? -
    Draaien bij ons radiostation is vrijwillig. Vandaar zullen wij geen loon betalen. Er zijn wel plannen tot samenwerking met andere grote websites. Er is een grote kans dat je dan wel geld zal gaan verdienen.

- Hoe solliciteer ik bij GameFM! -
    Stuur een e-mail met daarin een beschrijving van jezelf en een demo naar webmaster@veelspellen.nl.

Bedankt voor je tijd,
    Met vriendelijke groeten,
    Jasper Korse
    Veelspellen.nl

Mail verstuurd. Lijkt me allemaal zeer intressant maar ik twijfel of ik een goede radiostem heb.

Comment

ben dj op een radio station waar ik ook veel praat en heb een goede radio stem ;)

op verzoek verstrek ik je graag een uurtje uitzending van mijn programma "in the groove"

Comment

Working...
      X