Announcement

Collapse
No announcement yet.

gezocht dj's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gezocht dj's

beste mensen

ik ben weer eens bezig met een nieuw concept en wil dus op dit forum ook dj's de kans geven om bij ons te komen draaien. naast het opkomend talent zijn er ook grotere namen die komen draaien.
    ik zoek hier op dit forum dj's die al enige ervaring hebben met draaien en niet bang zijn om voor een groter en volwassen publiek te staan. de muziek waar het om gaat is club en funky house en ik zoek een leuke progressive trance dj's.

denk jij dat je dat aankan en het publiek kan vermaken post dan een link van je website met een leuke mix van je zelf. als ik denk dat jij in mijn concept past dan zal ik je benaderen en jou de kans geven om een uurtje bij ons te komen draaien.

spelregels

leeftijd van af 18 jaar
    bezit van eigen vervoer
    enige ervaring in andere clubs of festivals voor groter publiek ik wil dus ook daadwerkelijk zien wat je in het verleden hebt gedaan.
    ik wil een live set van je horen
    de ervaring hebben met de sl1200 en de djm600 en de cdj1000 en het mixen beheersen en wat belangrijk is dat je ook met het geluid kan omgaan het komt er dus op neer als jij daar staat verwacht ik een goede set zonder dat ik naar je om hoef te kijken en de boel bij moet regelen.

ik ben veel eisend en heel kritisch en werk met een heel strak beleid

stuur me maar een berichtje of post je link en dan ga ik rustig kijken en hoop dan dat ik hier op dit forum een goede dj kan vinden.

Goede DJ's vind je hier vast, van mij krijg je in iedergeval geen PM, omdat zelfs progressive trance nog ietsjes te lief is voor wat ik normaal opleg.

Succes

Comment

Hoi, Ik weet niet precies waar je een Dj voor zoekt maar ik sta overal voor open en ik voldoe aan al je eisen, nu kunnen we zien of jij mijn mix stijl enz goed genoeg vind om voor je te komen draaien, wat ik natuurlijk graag doe want een echte dj doet niets lievers!

Ik heb een website waarop je alles kunt vinden, waar ik in het verleden heb gedraaid, je kunt er 2 demo mixen downloaden waarvan er een lekker groovy begint en lekker stevig eindigt, en die andere demo mix is lekkere ruigere house!

kijk maar op www.djkone.nl

groetjes!

Comment

Ik kan natuurlijk niet achterblijven met mijn reply!!

Dit is mijn website: www.dj-esence.com

Daar vind je alles! Mijn biografie met al mijn informatie waar ik heb gedraaid en waar ik ga draaien.

Tevens vind je onder de link media een remix van mij en eigen producties. Kijk gerust rond en ik hoor graag van je!!

Greets,

Esence..

Comment

Nou, bij deze dan de "ouwe rotten" op een rijtje.

Je kan een live-set van mij horen via onderstaande link, maar een website is helaas niet beschikbaar.

Zal de link ook even via een PM versturen.

Comment

Hey,
            draai progressive trance , house, tribal.Als je graag een demo van me hoort mail me dan op dj-sven@hotmail.com. Dan kunnen we eventueel afspreken hoe ik je die demo bezorg.Of je kunt me ook altijd beluisteren maandag tussen 19h en 20h op www.lazerhothits.com.

Comment

Re: gezocht DJ's

bijdeze eil ik mij graag aanbevelen....
              voor meer info,cv,foto,bio en online demo,s

greetz roger

Comment

Hey, klinkt goed.

ik wil je wel een demo sturen.

mijn adres is jochemhamerling@hotmail.com

Comment

yo!

Lijkt me erg leuk om te komen draaien! Ik draai veel club en wil dat graag een uurtje laten horen (of langer)! Je kan mijn demo downloaden op http://www.stimmerol.nl/DJ-Athos.com...Club%20Mix.mp3 of bezoek gewoon even mijn website: http://www.dj-athos.com !! Ik hoor het wel,

grtzzz, Athos

Comment

ik heb nog niks gehoord van jullie!!!!

gaat het nog door of niet??
                    Laat het maar even weten..

Greetz,

Esence

Comment

Nou E, volgens mij is dit weer een dood spoor zoals zo vele de laatste tijd.

Het dance-wereldje gaat tegenwoordig zo snel dat je toch echt binnen een paar weken spijkers met koppen moet slaan anders loop je weer achter de feiten aan....

Jammer.

Comment

indd heb je helemaal gelijk in...

Comment

Hi
                          Dit speek me zeer aan.
                          Voor mijn website kijk op.

Hier kun je me laatste promo downloaden.

Greetz
                          NoiseBag

Comment

Originally posted by DJ-MRC
                            Hi
                            Dit speek me zeer aan.
                            Voor mijn website kijk op.

Hier kun je me laatste promo downloaden.

Greetz
                            NoiseBag
                            Ehhmm, Misschien niet gezien hoelang deze post al loopt?!
                            Heeft er al iemand reactie van deze mens gehad?? Denk het niet...

Comment

Working...
                            X