Announcement

Collapse
No announcement yet.

aangeboden: saxofonist

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aangeboden: saxofonist

Hello,

Ik ben een semi-professionele saxofonist (21) met ongeveer 8 jaar podium,- en studioervaring in uiteenlopende genres als funk, jazz, latin, punk, reggae, soul, enz.

Ik ben altijd op zoek naar mogelijkheden om mijn muzikale horizon te verbreden, en ben dan ook op zoek naar een DJ die zijn/haar live set wil aanvullen met een funky sax.

Ben je geïnterresseerd? mail dan naar jverhoeks(at)gmail(dot)com

(de haakjes natuurlijk ff vervangen door @ en . , dit is om spam te voorkomen).

Hallo Jelle,

Ik heb het al een paar keer geprobeerd met een saxofonist en het is even wennen , ook voor de DJ (want je moet toch platen pakken met minder vocalen), maar het was echt te gek!!! In alle gevallen ging het publiek helemaal los (en de saxofonist ook .. )..
    Ik heb nu al meer dan een jaar geen kans meer gehad en dat gaat het komende jaar ook niet gebeuren, dat ik weer met een saxofonist (of percusionist) weg kan...!!

Maar ik kan het jou en alle DJ's op dit forum aanraden om in ieder geval eens te proberen... Maar ga het niet doen op een "feest" feest, zoals een bruiloft of een apres-ski party, want dat slaat nergens op en de muziek leent zich er ook niet voor..

Veel plezier!!!

Comment

Heb inderdaad ook een keer met een "saxman" mogen draaien (Local Hero)....is inderdaad heel erg leuk, vooral in de clubscene! Aanradertje!

Comment

wat doe je op 30 juni?

Comment

Beste Joey,

Als je intressen hebt, kan ik je samen laten spelen met een dj , bij Rijswijk Fm

wij zijn heel veel aan het uitproberen met live muzikanten,

mail: info@club2b.com

Groetjes A.Bos

Comment

Working...
          X