Announcement

Collapse
No announcement yet.

25 jaar Prilpop is op zoek naar bands en dj's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

.
    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 18:06.

Comment

gewoon demo opnemen en insturen idd je weet het nooit

zit zelf vol met de boekingen en kan het er niet bij hebben qua tijd (nee dit is geen patserij!!)

maar voor iedereen die het wat toe lijkt gewoon insturen die demo!!!!

Comment

Originally posted by djtnox
        ... (aangezien ik daar blijkbaar om bekent sta)...
        .... om bekend sta.....

Originally posted by djtnox
        Nou, volgens mij is het ALTIJD de moeite om een demo op te sturen. Je weet nooit wie er naar luistert en waar het goed voor is!!
        .. met "moeite doen" bedoel ik eigenlijk dat ik me moet haasten om (meer) platen te gaan kopen en hiermee te oefenen...

Comment

hoelang moet zon demo duren? Gewoon een volle se van 1,5 uur of een kwaertiertje ofzo?

EDIT
          -----------------------------------------------------------------------------------
          Die was scheef:P
          Een volle SET of een KWARTIERTJE?

Ene ik heb niet echt ervaring waar je over naar huis kan schrijven, maar ik hoop dat dat er niet toe doet :D

Comment

Wat jij het handigste/slimste vind djsyno
            Maar meestal is 15 min. tot een half uur wel genoeg om een indruk te krijgen van een dj.

Comment

ik hou het bij een halfuurtje :D
              Marree.. ik heb nog niet veel ervaring met groot publiek. Waat moet ik me voorstellen bij groot publiek, en gaan jullie alleen af op ervaren mensen, of kijken jullie juist naar de inhoud van de demo?

Comment

Originally posted by DJD-TraXx
                Is het erg dat ik niet erg veel ervaring heb? Want het klinkt best wel cool, dus ik ga denk ik ook maar een demo opnemen. Is er nog een voorkeur voor de lengte van de demo?

Nooit je zelf omlaag schoppen

Comment

EEn tip: MAak niet meteen een beuk mix met allemaal knallers. Zorg dat je een mix stuurt waarmee je met grote kans in eht voorprogramma van de grote dj terecht komt.

Comment

Originally posted by djsyno
                    ik hou het bij een halfuurtje :D
                    Marree.. ik heb nog niet veel ervaring met groot publiek. Waat moet ik me voorstellen bij groot publiek, en gaan jullie alleen af op ervaren mensen, of kijken jullie juist naar de inhoud van de demo?
                    De inhoud van de demo is voor ons het belangrijkste.
                    Cap. van het festival is 800 bezoekers. Tijdens de avonduren zit de tent vol. De zaal waar de dj draait heeft een cap. van ca. 250. Er is veel verloop. Check www.prilpop.nl voor foto's van vorig jaar.

Comment

Working...
                    X