Announcement

Collapse
No announcement yet.

ik zoek een (ervaren) DJ voor een modeshow

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik zoek een (ervaren) DJ voor een modeshow

Hallo,

Ik vraag me af of hier ook DJ's rondlopen die ervaring hebben met modeshows. Ik heb namelijk voor een evenement zo iemand nodig.
    Het is geen klein evenement, dus enige ervaring is vereist.

Ik zie dr reacties hieronder graag tegemoet!

ids

edit: floeps, verkeerde afdeling, wellicht wil een mod 'm verplaatsen!

Topic verplaatst.

Misschien dat je even er bij kan zetten wat de DJ moet kunnen en doen tijdens de modeshow?

Comment

Originally posted by DJDyno
      Misschien dat je even er bij kan zetten wat de DJ moet kunnen en doen tijdens de modeshow?
      Badpakken showen.....:)

Dus wel wat voor mij :P

Comment

Dan kom ik zéker ff kijken, Stephanie! :lol:

Comment

Originally posted by DJDyno
          Dan kom ik zéker ff kijken, Stephanie! :lol:
          *sugt* Altijd weer die groupies :wink:

Comment

DJ bij een modeshow is meestal geen DJ, maar geluidsman met DJ aspitariets... Het gaat vaak niet om netjes mixen, maar weten wat je moet doen wanneer er iets moet gebeuren en hoe om te gaan met een microfoon signaal en reageren op de presentator.
            Ik heb het vroeger veel gedaan en dan vaak in combinatie met een artiest doe tussendoor wat liedjes zong. Omdat ik er dan toch was vroegen ze me bijna altijd om dan ook de rest te doen. Inclusief de voice-overs.
            Je zoekt dus eigenlijk een geluidstechnicus!

Comment

+-

Comment

Originally posted by DigiJay
                DJ bij een modeshow is meestal geen DJ, maar geluidsman met DJ aspitariets... Het gaat vaak niet om netjes mixen, maar weten wat je moet doen wanneer er iets moet gebeuren en hoe om te gaan met een microfoon signaal en reageren op de presentator.
                Ik heb het vroeger veel gedaan en dan vaak in combinatie met een artiest doe tussendoor wat liedjes zong. Omdat ik er dan toch was vroegen ze me bijna altijd om dan ook de rest te doen. Inclusief de voice-overs.
                Je zoekt dus eigenlijk een geluidstechnicus!
                Ben ik het wel mee eens denk ik ...

Timing is het meest belangrijke bij een mode-show, en ook wel de muziek-keuze. Sommige ontwerpers willen zelf de muziek uitkiezen, anderen laten dat aan de mensen van het geluid over, maar duidelijke communicatie is natuurlijk allerbelangrijkst!

Wellicht een goed idee om een show-draaiboek MET de audio erbij te maken ?

Daarna kan elk beetje DJ wel de plaatjes instarten etc, echter 't geluid van een zaal uitregelen is weer een vak apart, waar de meeste jocks geen kaas van gegeten hebben. Daarom is een geluidsman met beat-mix capaciteiten waarschijnlijk idd. ideaal :)

Comment

vaker van dit shows gedaan idd een goed draaiboek is essentieel!!!!

Comment

Working...
                  X