Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ voor Spinning Marathon in Hengelo gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ voor Spinning Marathon in Hengelo gezocht

MOD EDIT: Topic verplaatst

Wij Spinning instructeurs uit Hengelo/Enschede zijn opzoek naar een DJ met ervaring en eigen apparatuur, die het leuk vind om 4 uur muziek te maken en te draaien op een Spinning-marathon. De datum is nog niet bekend, waarschijnlijk ergens rond midden of achterin December. Het is een sportieve uitdaging en de deelnemers/instructeurs fietsen voor een goed doel. DJ's die interesse hebben werken dus ook voor een goed doel en we kunnen je hoogstens een beetje faam en een leuke avond aanbieden. Heb je interesse laat het me horen. Of mail me even.

Greetzzz Sandra[/b]

Heb vorig jaar oktober ook zoiets gedaan, echter van 's morgens 9.00 tot 's avonds 21.00. Erg leuk. Let wel op dat de dj begrijpt hoe een spiningles is opgebouwd (zittend/staand klimmen, jumps, vlakke weg,running, etc). Verstandig is dat van tevoren door te spreken of enkele lesvoorbereidingen met muziek aan te leveren. Anders wordt het 4 uur high impact :twisted:

Comment

Thanx voor je reaktie, en ja.. de planning is ook dat het allemaal via een draaiboek gaat lopen. De bedoeling is om wat eigen Rpm/Spinning muziek aan te dragen en eventueel wat muziek door de DJ zelf die past in het technische programma van de Marathon, wannaar de boel aan elkaar gemixed word. Ma goed ...eeersstt en DJ ha..ha.. wel zo handig.

grtz Sandra

Comment

ik wil je graag een mailtje sturen, maar wat is je email adres??

mijn adres is jochemhamerling@hotmail.com
        stuur mij anders even een mailtje met wat je precies zoekt, het lijkt me wel leuk

Comment

Working...
        X