Hallo geïntreseerden,
FloRadio is een idee van Time Productions (www.timeproductions.nl), FloRadio is tevens uitgevoerd door Time Productions.
FloRadio is nu op zoek naar DJ's. Ben jij muziekaal ingesteld en vind jij het leuk om een eigen programma te hebben met vaste tijden per week?
Dan kun je, je nu aanmelden bij mij!
Eisen waaraan je moet voldoen zijn het volgende:
- Je moet een goed programma format hebben. (Dus: je programma's indelen met welk soort muziek en welke items je gebruikt)
- Een leeftijd van minimaal 15+
- Muziek van goede kwaliteit
- Kennis van het programma met SAM (Niet noodzakelijk)
- Op bepaalde tijden beschikbaar zijn (Je wordt ingeroosterd en je moet je aan die tijden houden! (deze tijden kunnen besproken worden)).
- En natuurlijk van goed karakter zijn en veel lol hebben!
Heb je interesse? PM of E-mail mij.
E-mail: pieterschouten@timeproductions.nl
MSN: pieterschouten-@hotmail.com
Tot slot, iedereen is hierbij uitgenodigd om te komen luisteren naar FloRadio! FloRadio is te beluisteren vanaf Maart!
M.v.g.
Pieter Schouten
PS. Als je zelf vind dat je aardige plaatjes kunt mixen, dan kun jij misschien wel aan de slag bij ons als speciale FloMix maker dat eens per week/maand uitkomt!
FloRadio is een idee van Time Productions (www.timeproductions.nl), FloRadio is tevens uitgevoerd door Time Productions.
FloRadio is nu op zoek naar DJ's. Ben jij muziekaal ingesteld en vind jij het leuk om een eigen programma te hebben met vaste tijden per week?
Dan kun je, je nu aanmelden bij mij!
Eisen waaraan je moet voldoen zijn het volgende:
- Je moet een goed programma format hebben. (Dus: je programma's indelen met welk soort muziek en welke items je gebruikt)
- Een leeftijd van minimaal 15+
- Muziek van goede kwaliteit
- Kennis van het programma met SAM (Niet noodzakelijk)
- Op bepaalde tijden beschikbaar zijn (Je wordt ingeroosterd en je moet je aan die tijden houden! (deze tijden kunnen besproken worden)).
- En natuurlijk van goed karakter zijn en veel lol hebben!
Heb je interesse? PM of E-mail mij.
E-mail: pieterschouten@timeproductions.nl
MSN: pieterschouten-@hotmail.com
Tot slot, iedereen is hierbij uitgenodigd om te komen luisteren naar FloRadio! FloRadio is te beluisteren vanaf Maart!
M.v.g.
Pieter Schouten
PS. Als je zelf vind dat je aardige plaatjes kunt mixen, dan kun jij misschien wel aan de slag bij ons als speciale FloMix maker dat eens per week/maand uitkomt!
![](http://img241.imageshack.us/img241/3503/logopink2rh9.png)