Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Producers gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ Producers gezocht

Hallo DJ/Producer 8)

Ons Dance Label Made2dance Records is op zoek naar talentvolle goeie DJ/producers die commerciele Dance producties kunnen maken die Hit potentieel hebben met al of niet een combinatie van de volgende stijlen: Club,House,Electro,Trance,Retro en jumpstyle.

We willen vocal/instrumental Cover dance producties maken van muziek uit de jaren 70-80-90 en ook eigen producties zijn welkom.

Wil jij deze uidaging met ons aangaan stuur je Demo's en Bio op naar luc@made2dance.nl :!:

Gr
    Made2dance Records

Luc
    A&R Manager :D

Heel fijn als je iets 3 keer post... komt heel professioneel over... Zucht. :roll:

Comment

Ach je meot toch iets als je je verveeld :)

Comment

De site meldt:

"Made2dance.nl binnenkort online. Dus kom nog is terug. "

Moet dat niet "eens" zijn??

Comment

Originally posted by YOguM
          Heel fijn als je iets 3 keer post... komt heel professioneel over... Zucht. :roll:
          Andere 2 de prullenbak in gemieterd.
          Eigenlijk wilde ik deze ook weggooien, maar gelukkig (voor de spammer) ben ik in een goede bui. :twisted:

Comment

Originally posted by DJDyno
            Originally posted by YOguM
            Andere 2 de prullenbak in gemieterd.
            Eigenlijk wilde ik deze ook weggooien, maar gelukkig (voor de spammer) ben ik in een goede bui. :twisted:
            Dyno wat ben je toch weer veels te aardig :roll: :wink: :twisted:

Comment

He ik ben bezig om producer te worden en ik zoek een label die mij wil contracteren ik ben hardstyle DJ en kom uit hoogeveen.
              dus zeg me maar wat ik moet doen om bij jullie te komen?

Greetz DJ FOX

Comment

Re: DJ Producers gezocht

Originally posted by Made2dance

Wil jij deze uidaging met ons aangaan stuur je Demo's en Bio op naar luc@made2dance.nl :!:
                Lijkt me duidelijk :P Maar ik zou als ik jou was voor een wat bekender of iniedergeval professioneler label gaan.

Comment

Zal ik doen maar ik moet toch ergens beginnen????

Comment

Natuurlijk.... Maar ik vraag me af of je dat hier lukt :S

Comment

Wat dan slechte ervaring?

Comment

Nou, nee... Maar dit ziet er naar uit alsof het weer iemand is die even (omda t hij denkt dat dat leuk is en dat je daarmee makkelijk geld kan verdienen) een label opzet...

Maar ik wil natuurlijk niet zeggen dat dit echt zo is, voor mij ziet het er alleen zo naar uit. Gewoon proberen anders en dan zie je wel hoe het loopt :)

Comment

Working...
                        X