Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feestje? en laag budget? Klik dan hier

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feestje? en laag budget? Klik dan hier

100% Geslaagd feest voor weinig geld.
    Dj's, Artiesten, Clown's, en nog veel meer.
    MBM Drive in show zit vol met verassingen en Entertainment

Ook hebben wij veel leuke show's, Foto's en leuke optredens van Dj Rob Hukema of anderen leuke Artiesten.

Neem eens een kijkje op onze website, en wie weet sta wij binnenkort bij jou op het feest.

Klik voor meer info op: http://www.mbm-drive-in-show.nl

Je website zit barstensvol spel- en stijlfouten. Geen goede reclame!

Comment

Hilarisch slecht die site. :D

Zeker gemaakt door "Mustafa iek regel voor jou via neef twee knaak vijftig heel goedkoop ja?"

:D

Comment

Wow, ik viel van me stoel af :twisted: :twisted:
        Ik zou even iemand inhuren die er wel verstand van heeft :wink:
        En mn beste vriend heet mustafa dus daar niks tegen he :P

Comment

Hoe moeilijk kan het zijn om een fatsoenlijke fotokwaliteit op een site te knallen... Doet me bijna een heeeeel oud computerspelletje denken; zoiets als Wolfenstein 3D ofzo. Wat een reclamestunt dit.... :twisted: :twisted:

Comment

Wolfenstein? :S Lijkt meer op Duke Nukem!

Comment

Site nodig? Klein budget?
              Kijk dan hier hoe het eruit komt te zien :twisted:

Comment

Die van mij kost 25 pleuro per JAAR!!! da kan toch nie te duur zijn??

www.djtnox.com was dat.

Comment

Afgezien van de spelfouten en layout, best een aardig webadres :oops:

Om er niet al te hard in te gaan (hoewel ik wel een gepeperd epistel in mn hoofd heb) zou ik willen adviseren de layout aan te passen , de kwaliteit vd foto's hoger te maken en de spelfouten eruit te halen.
                  Lees je teksten even rustig na voordat je ze plaatst, haal ze desnoods door een spellingcontrole

Hier is weinig aandacht aan besteed en dat zien je potentiele klanten ook.

www.djtnox.com was dat.
                  goed voorbeeld, simpel duidelijk en strak.

Comment

Originally posted by dj_joey
                    Wolfenstein? :S Lijkt meer op Duke Nukem!
                    Keen 8)

Comment

Ik vind het een hele, mooie en strakke site! Mijn complimenten.

P.S. hoeveel gaat mij het kosten als je voor mijn zo'n website gaat maken?

Comment

De vraag is wat je toe krijgt. . . :roll:

Comment

als je serieus bent wat ik niet helemaal denk :P. WIl ik het ook wel proberen hoor ik ben geen pro maar ik kan het wel een heel stuk beter dan Rob. Dit aanbod kan voor een leuk prijsje ofzo ook voor andere zoals Rob gelden pm me daarvoor maar ;)

En ik denk niet dat mijn mening over die site nog nodig is

Comment

Wat voor sites heb je dan allemaal gemaakt?

Comment

www.futurejewels.tk iets meer dan e3en half jaar geleden.
                              www.jobdelange.tk en let niet op de inhoud deze heb ik gisteren in 2 uurtjes gemaakt en is voor mij en een vriend van mij bedoeld
                              www.stedennetwerken.nl (vrij lelijk maar is nog helemaal in kladblok geschreven 2 jaar geleden) Bijvoorbeeld die verkeerspaal is nog helemaal met coordinaten berekent en dat is een hoop werk! Aanstaande zomervakantie ga ik de ayout updaten

Ik werk nu met dreamweaver.

Het is wel niet verschrikkelijk professioneel maar ik doe het dan ook vooral voor mensen die niet heel professionele sites nodig hebben en voor een erg klein bedrag. Elk singletje wat ik weer kan kopen is meegenomen :P

Comment

Working...
                              X