Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginner zoekt DJ/producer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dit aard een beetje uit in die discussie van, ik laat het me lekker leren, maar zo denk ik er niet over, en ik denk de topic-starter ook niet. Maar het lijkt me gewoon goed om ook in de praktijk te zien hoe je idd de vloer een beetje vol houdt, eigenlijk wat Joey zegt. En, als je iemand kent die alles voor je regelt, en vervolgens sta je een keer in een disco, en je wordt uitgeflote, ben je ook niet echt vrolijk volgens mij.

@ Tomas: Ik ben niet zo vaak meer in Medemblik, en als ik er ben is het altijd een klein weekendje (zaterdag heen, zondagavond weer terug), maar ik zal wel een keertje kijken wanneer ik dus zou kunnen. (moet ook ff overleggen enz;)) Ik weet niet of bij jou mijn leeftijd een probleem is (15?).
    (In deze zomervakantie heb ik zowiezo nog niet gepland heen te gaan, miss iets van herfstvakantie?)

Mzzls, Stef

Comment

Waar van den haag woon je goos?!

Comment

staat gewoon links van mn bericht hoor. Voor nadere uitleg, t licht tussen aalsmeer, amstelveen en mijdrecht in...:)

Comment

En, als je iemand kent die alles voor je regelt, en vervolgens sta je een keer in een disco, en je wordt uitgeflote, ben je ook niet echt vrolijk volgens mij.
          Dus als je poosje hebt meegekeken met iemand, dan weet je wel hoe je een zaal vol krijgt/houdt???
          Elk feest heeft zijn eigen publiek.. zijn eigen sfeer.. zijn eigen apparatuur.. Dus het is altijd anders. Je moet je dus altijd aanpassen en aanvoelen wat het publiek wil horen.
          Gewoon oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Daana in kleine clubs/bars beginnen, waar bijna niemand staat behalve personeel.. dan heb je wel het apparatuur waarop je het moet leren en geen bezoekers die je uitfluiten. Gaat het dan goed.. ga dan steeds stapje groter.

Denk dat je leeftijd ook niet echt positief meewerkt. Denk dat ze dan wel van je verwachten dat je wat ervaring hebt als je 26 bent. Volgende keer wat eerder mee beginnen :lol:

Succes.

Comment

Originally posted by djsergio
            Volgende keer wat eerder mee beginnen :lol:
            Als we alles over mochten doen :roll:

Comment

Originally posted by Stefjuuh
              Originally posted by djsergio
              Volgende keer wat eerder mee beginnen :lol:
              Als we alles over mochten doen :roll:
              Sinds wanneer geld er een maximum leeftijd om te beginnen met dj-en?? 8O 8O

Comment

Originally posted by Stefjuuh

@ Tomas: Ik ben niet zo vaak meer in Medemblik, en als ik er ben is het altijd een klein weekendje (zaterdag heen, zondagavond weer terug), maar ik zal wel een keertje kijken wanneer ik dus zou kunnen. (moet ook ff overleggen enz;)) Ik weet niet of bij jou mijn leeftijd een probleem is (15?).
                (In deze zomervakantie heb ik zowiezo nog niet gepland heen te gaan, miss iets van herfstvakantie?)

Mzzls, Stef
                naja miss bij die discotheek waar k nu draai.. en anders plan ik je in een andere discotheek waar ik eerst draaide (zit er pal tegenover)

even zien wat je kan,, positieve punten/negatieve punten waar aan gewerkt moet worden.. en daaraan ook uiteraard werken, en uit dat standpunt kan ik natuurlijk altijd verder beslissen of ik er wel wat mee zal doen of niet.. zo werkt het.

bij mij in de discotheek kan op donderdag, bij de andere op maandag en zaterdags ook wel, dit moeten we dan even vooruit plannen aangezien ik met me boekingen zit. als je op zaterdag komt.. laat even van TIJDJE van tevoren weten zodat ik die avond vrij ben.. dan laat ik je in die andere discotheek draaien.

die discotheek baas waar ik nu zit is heel kritisch, als jij het verkloot, en paar mensen gaan weg door de muziek, lig je er gelijk uit. bij wijze van.

daarom ga ik dus waarschijnlijk met jou bij die andere discotheek.. die is wat kleineren je eigenaar is altijd gezellig en in feest stemming. en zo'n gedachte van: ja is goed hoor. als je wat vraagt;) hij zal het ook absoluut geen probleem vinden.

zoals hier beschreven doe ik het met iedereen btw

Comment

Sinds wanneer geld er een maximum leeftijd om te beginnen met DJ-en?? 8O 8O
                  Dat zeg ik toch helemaal niet... Maar het heeft wel voordelen als je op vroegere leeftijd begint. Als je als 20+er een discotheek binnenloopt om te vragen of je mag draaien, denken ze toch wel dat je al wat ervaring hebt op die leeftijd.. Dat bedoel ik ermee te zeggen.. Dat zijn leeftijd het hem dus niet makkelijker maakt.

Comment

wel mee eens..

ik ben van mening dat hoe vroeger je begint.. hoe groter je voordeel KAN wezen..

als jij op 35 jaar nog es begint.. voordat je echt kan draaien ben je dan 40...
                    ik zal het voordeliger zien dat als je op je 15 of 20 e begint, en dan op je 20e of 25 kan draaien.. zodat je nog VELE jaren voor je heb..

ik zie dj's nooit echt oud worden.. wel kwa leeftijd (hopelijk) ma niet kwa werk/hobby.. met enkele uitzonderingen dan he.

Comment

Originally posted by Tomazos

ik zie DJ's nooit echt oud worden.. wel kwa leeftijd (hopelijk) ma niet kwa werk/hobby.. met enkele uitzonderingen dan he.

nou ik ken er genoeg

Comment

me 2.

maar het heeft zo ze voordelen als je jong begint, dat probeer ik te benadrukken op zijn post;)

Comment

Originally posted by Tomazos
                          me 2.

maar het heeft zo ze voordelen als je jong begint, dat probeer ik te benadrukken op zijn post;)
                          Oke dan, is dat ook weer duidelijk

Comment

misschien kan ik je helpen?

check mijn site: www.bambamstudio.nl

Comment

Working...
                            X