Dit aard een beetje uit in die discussie van, ik laat het me lekker leren, maar zo denk ik er niet over, en ik denk de topic-starter ook niet. Maar het lijkt me gewoon goed om ook in de praktijk te zien hoe je idd de vloer een beetje vol houdt, eigenlijk wat Joey zegt. En, als je iemand kent die alles voor je regelt, en vervolgens sta je een keer in een disco, en je wordt uitgeflote, ben je ook niet echt vrolijk volgens mij.
@ Tomas: Ik ben niet zo vaak meer in Medemblik, en als ik er ben is het altijd een klein weekendje (zaterdag heen, zondagavond weer terug), maar ik zal wel een keertje kijken wanneer ik dus zou kunnen. (moet ook ff overleggen enz;)) Ik weet niet of bij jou mijn leeftijd een probleem is (15?).
(In deze zomervakantie heb ik zowiezo nog niet gepland heen te gaan, miss iets van herfstvakantie?)
Mzzls, Stef
@ Tomas: Ik ben niet zo vaak meer in Medemblik, en als ik er ben is het altijd een klein weekendje (zaterdag heen, zondagavond weer terug), maar ik zal wel een keertje kijken wanneer ik dus zou kunnen. (moet ook ff overleggen enz;)) Ik weet niet of bij jou mijn leeftijd een probleem is (15?).
(In deze zomervakantie heb ik zowiezo nog niet gepland heen te gaan, miss iets van herfstvakantie?)
Mzzls, Stef
Comment