Announcement

Collapse
No announcement yet.

R&B dj gezocht voor 3 augustus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• R&B dj gezocht voor 3 augustus

Voor een relatie in het oosten van land (omgeving Arnhem) zijn we op zoek naar een ervaren R&B dj voor vrijdag 3 augustus 2007. De draaitijden zijn van 23.30 tot 04.15. De aanwezige apparatuur is Pioneer DJM600 en 2x CDJ800 (geen draaitafels!!).

Je draait in de R&B zaal van een middelgroot uitgaanscentrum met een gezellig, doch verwend publiek. Buiten voornamelijk R&B kan je het publiek ook blij maken met Dancehall, Reaggaton en Hiphop. Je hebt de nodige ervaring met het draaien voor een live-publiek en beschikt over een eigen (legale!) cd-collectie.

Als het van beide zijde goed bevalt is het mogelijk je vaker in te plannen. Gage is 200,= op factuurbasis.

Reacties met referenties via PM

O ja....Joey en Tomazos niet reageren svp :twisted:

Jij weet niks van mij en waar en wat ik draai...

Comment

denk dat het te maken heeft met legale cd collectie :lol: :lol: :lol:

Comment

Originally posted by dj_joey
        En dat wil ik graag zo houden :P

Comment

hehe, dat is nou zo handig aan een forum he :)

het leven is hard..........

Comment

ik draai niet alleen maar r&b dus ik had zoiezo niet gereageerd
            maar vanwaar de opmerking: tomazos en joey niet regaeren?

even uit puur intresse..:)

Originally posted by marcello
            heb ik wel..

maarja:)
            even uit intresse:)

Comment

Gewoon effe stangen....ik heb namelijk ook wel eens een pestdag:)

Comment

Originally posted by marcello
                Jammer joh, ik mag mischien wel grof zijn over betalen voor muziek maar zelfs ik loop elke week naar de cd winkel voor cd's.

Comment

Originally posted by Stephanie!
                  En dat wil ik graag zo houden :P
                  Je hebt gelijk, je wilt er niet dood gevonden worden... :wink:

Comment

Originally posted by Stephanie!
                    Gewoon effe stangen....ik heb namelijk ook wel eens een pestdag:)
                    ahja.. okey duidelijk 8) :roll: :wink:

Comment

heerlijk hoe ze reageren ;)

er meteen vol op, waardeer ik toch ook wel weer

keep up the good work boy's
                      then the boy's will be man

Comment

Naja niet dat ik vol in de verdediging wil gaan maar als iemand al een ordeel heeft over een persoon waar van die gene niet niks weet vind ik vaag.

Comment

Naja niet dat ik vol in de verdediging wil gaan maar als iemand al een ordeel heeft over een persoon waar van die gene niet niks weet vind ik vaag.
                          Welcome to the world. Zo gaat het overal; niet zo druk om maken, daardoor maak je het voor jezelf alleen maar erger :)

Comment

iemand al een ordeel heeft over een persoon waar van die gene niet niks weet vind ik vaag.
                            Nou vooruit, toch nog even dan.....

Een van de beperkingen van internet is dat je uitsluitend een oordeel over iemand kan vormen op basis van hetgeen hij of zij prijsgeeft op het net. In werkelijkheid kan iemand dus heel anders zijn......

Mijn oordeel over Joey is dus puur gebasseerd over wat ik hier van hem lees, en zo is het ook over iedereen die ik niet In real life heb ontmoet. En inderdaad van Joey had ik het beeld dat het een Hans-Kazaa (geweldig woord) dj was.....maar vind het erg fijn te lezen dat hij ook gewoon de cd-winkel en de buy-sites bezoekt. Tomaz wou ik alleen effe stangen, maar die kan het wel hebben :)

Nog een voorbeeld:
                            Neem nou Marcel, het lijkt een naar mannetje als je hem hier zo leest, maar In Real Life is het een fantastische gozer!

En even ON-TOPIC; de vacature is inmiddels ingevuld!

Comment

Haha Hans-Kazaa die ga ik onthouden, verder no hard feelings steph

Comment

Working...
                              X