Announcement

Collapse
No announcement yet.

belgische dj zoekt plaatsen om te draaien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• belgische dj zoekt plaatsen om te draaien

hoi , ik ben een belgische dj die al 15 jaar draait in bekende en minder bekende clubs en party's maar ik ben er nu enkele jaren uit geweest door omstandigheden .
    en nu probeer ik mijn come back te maken en zoek terug plaatsen om te gaan draaien , binnen of buitenland maakt niet uit .

de stijlen die ik tegenwoordig draai zijn trance , hardtrance , techno , electro , house en jump .

aarzel niet om me een pm te sturen als je een goede dj nodig hebt en je zal zeker niet teleurgesteld zijn , andere dj's die draaiplaatsen voor me hebben kan ik ook een goed woordje voor doen als kenissen van mij events organiseren , we zijn tenslotte allemaal op zoek naar het zelfde en doen allemaal ons ding

greets to all and peace to the dj's

Begin anders eerst bij jou in de buurt
    In het buitenland is misschien meteen al hoog gegrepen ! :P

Comment

Originally posted by Matrix
      Begin anders eerst bij jou in de buurt
      In het buitenland is misschien meteen al hoog gegrepen ! :P
      waarom zou dat ? maakt ni uit waar ik kan draaien , als ik maar werk heb he , en ni om te stoefen , maar ik ben zeker ni te slecht om in het buitenland te draaien

Comment

Wel te slecht om volledig Nederlands te spellen.

Comment

Ik bedoel :
          Als je een x bij mensen bent geweest bij jou uit de buurt
          Een feest bij jou in de buurt bedoel ik hé
          Als ze je dan goed vinden dan vertellen ze het wel verder ,(mond op mondreclame)
          En dan steeds meer mensen kennen jou
          En dan kom je uiteindelijk echt wel in het buitenland!
          Zo Moet iedereen beginnen

Mvg, Matrix :D

Comment

maar ik heb al in het buitenland gedraait , ik draai al 15 jaar maar heb even op non actief gestaan wegens omstandigheden .
            daarmee dat ik zeg dat het overal goed is voor mij , als er iemand komt uit nederland die vraagt om te draaien , zal ik met plezier ja zeggen , maakt toch niet uit waar .

@joey : duh , ik ga me ni bezighouden met algemaan beschaafd nederlands te schrijven , je verstaat het toch he ? :D :D

Comment

Originally posted by dj_joey
              Wel te slecht om volledig Nederlands te spellen.
              Dat noemen ze nu een BELG, slimmeke!!

Dienen mens klapt juust nen ardere toal dan in olland!

Comment

Originally posted by distefano
                maar ik heb al in het buitenland gedraait , ik draai al 15 jaar maar heb even op non actief gestaan wegens omstandigheden .
                daarmee dat ik zeg dat het overal goed is voor mij , als er iemand komt uit nederland die vraagt om te draaien , zal ik met plezier ja zeggen , maakt toch niet uit waar .

@joey : duh , ik ga me ni bezighouden met algemaan beschaafd nederlands te schrijven , je verstaat het toch he ? :D :D
                Maar als het even kan schrijven we hier zoveel mogelijk in duidelijk leesbare nederlandse taal, wat zoveel wil zeggen als; Geen Breezertaal en Geen msn-taal.

Verder is je post goed te lezen hoor...

Comment

lol breezertaal , daar heb ik nu nog nooit van gehoord , jupilertaal daarentegen wel :D

Comment

lol breezertaal , daar heb ik nu nog nooit van gehoord , jupilertaal daarentegen wel :D
                    Whaahaa dat is mijn merk, moeten we er snel eens een paar gaan pakken, kom je wel eens in Gent?? :D

Comment

nee ik ben van leuven , en geen breezer fan , meer rode wodka redbull fan :D

Comment

nee ik ben van leuven , en geen breezer fan , meer rode wodka redbull fan :D
                        8O ik bedoelde jupiler...

Comment

yeeeep ook hehe

Comment

Working...
                          X