Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jumpstyle DJ Aangeboden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jumpstyle DJ Aangeboden

Zoek je een Jumpstyle DJ in de buurt van Eindhoven
    Ik wil graag voor je draaien
    Ik ben een begginnende amateur DJ dus
    Alleen voor kleine feesten ofzo
    Ik ben 12 dus houd een beetje rekening met tijd of ik kan komen
    Stuur maar een PM

Mvg, Matrix :D

:lol:

Comment

laat iedereen even in ze waarde he?! (omdat ik alweer weet wat voor postst er gaan komen)

goed zo! zo doorgaan, en goed rond vragen, zijn in eindhoven vast wel jumpstyle dj's nodig! :wink:

Comment

Van 12 jaar? :lol:

Comment

Ja weet het
          Ik ben ook super begginnende amateur !
          Echt alleen voor kleine feestjes ofzo :P

En Laat die reacties maar komen hoor :P
          VInd ik wel grappig

Comment

Originally posted by DJDyno
            Van 12 jaar? :lol:
            draaid zelfs jongetje van 14/15 op Masters of hardcore (2005/2006) toch;) (broerdje van catscan)
            maar idd, wij hebben wel dezelfde gedachten hoor dyno:)

Comment

nou over leeftijd gesproken.....check even bij radio 538 naar 15 min of fame van tiësto...zit er een mix bij van een 12 jarige...damn!!!! toppie hoor!!!

super mentaliteit matrix!!! durf, lef......

18/05/200715 minutes of fame: DJ Jay
              Deze jongen was tien jaar oud toen hij begon met draaien. Hij is nu twaalf en is ongetwijfeld één van de jongste DJ's van Nederland. Deze week in 15 minutes of fame hoor je DJ Jay.

Comment

ik ga niets zeggen

waardeer het iig dat ze vroeg beginnen maar hoe wil een discotheek de min leeftijd verantwoorden als ze een dj van 14/ 15 laten draaien waar het min leeftijd 16 jaar!

ga iig door bewonder de handelsgeest!

Comment

Die leeftijdgenoot is inderdaad zwaar goed !

Maar waarom meld een van jullie zich niet aan voor dat 15 minutes of fame ?

Comment

vaak is dit gewoon een media stunt!! wat kun je in een 15 min neerzetten als dj?! "weinig" beat joggling?!

maar goed liever iets dan niets toch?!

Comment

Originally posted by DAY-ONE
                      vaak is dit gewoon een media stunt!! wat kun je in een 15 min neerzetten als DJ?! "weinig" beat joggling?!

maar goed liever iets dan niets toch?!
                      Weet niet hoe het met jou zit, maar in 15 minuten kan ik me behoorlijk uitleven hoor :) Trackje of 8, meer als het met 3 decks is; + FX; dan kun je wel wat leuks neerzetten, lijkt me.

En wat die hele jonge DJ's betreft; ik ben van mening dat die meestal nog niet wijs genoeg zijn om een echt boeiende set neer te zetten. Maar goed, er zijn vast wel uitzonderingen!
                      Het probleem zit 'm vooral ook in de leeftijd voor wat betreft het MOGEN werken; dan krijg je hetzelfde als bijv. Jan Smit toen ie klein was; veel optredens zijn 's avonds en 's nachts; EN je mag op die leeftijd wettelijk gezien sowieso maar een minimaal aantal uurtjes werken.
                      Is dus ook voor de club-eigenaren (=werkgever) een probleem.

Maar wel goed om er vroeg mee te beginnen hoor! Kan geen kwaad; moet je alleen wat geduld hebben :)

Comment

Day one, je hebt hem 15 minuten gehoord en je vind hem al goed
                        Dan heeft hij blijkbaar (= ook zo) iets heel goeds neergezet
                        Moet je nagaan wat hij kan als hij er langer tijd voor heeft !

En Near Earth, Ik wil ook vroeg beginnen om later een kleine voorsprong te hebben !

Comment

Ik weet zeker dat NIEMAND, maar dan ook NIEMAND, iemand van 12 gaat vragen om op zijn/haar feestje te draaien.

Vandaar mijn :lol: reactie!

Comment

Originally posted by DJDyno
                            Ik weet zeker dat NIEMAND, maar dan ook NIEMAND, iemand van 12 gaat vragen om op zijn/haar feestje te draaien.

Vandaar mijn :lol: reactie!
                            nou.....in een discotheek misschien niet maar op feesten zal die wel zeker kans maken...vooral overdag...en nu dat het zomer is maakt hij wel zeker kans.....sorry ik ben gewoon optimistisch...

Comment

ik draaide alleen op klasse feestjes van vrienden en klasgenote toen ik 12 was.. en in een zwembad elke vrijdag avond "disco zwemmen" moet je daar es probere matrix, bij je klasgenoten,zwembad, campings e.d :roll:

Comment

Working...
                              X