Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jumpstyle DJ Aangeboden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jumpstyle DJ Aangeboden

Zoek je een Jumpstyle DJ in de buurt van Eindhoven
    Ik wil graag voor je draaien
    Ik ben een begginnende amateur DJ dus
    Alleen voor kleine feesten ofzo
    Ik ben 12 dus houd een beetje rekening met tijd of ik kan komen
    Stuur maar een PM

Mvg, Matrix :D

:lol:

Comment

laat iedereen even in ze waarde he?! (omdat ik alweer weet wat voor postst er gaan komen)

goed zo! zo doorgaan, en goed rond vragen, zijn in eindhoven vast wel jumpstyle dj's nodig! :wink:

Comment

Van 12 jaar? :lol:

Comment

Ja weet het
          Ik ben ook super begginnende amateur !
          Echt alleen voor kleine feestjes ofzo :P

En Laat die reacties maar komen hoor :P
          VInd ik wel grappig

Comment

Originally posted by DJDyno
            Van 12 jaar? :lol:
            draaid zelfs jongetje van 14/15 op Masters of hardcore (2005/2006) toch;) (broerdje van catscan)
            maar idd, wij hebben wel dezelfde gedachten hoor dyno:)

Comment

nou over leeftijd gesproken.....check even bij radio 538 naar 15 min of fame van tiësto...zit er een mix bij van een 12 jarige...damn!!!! toppie hoor!!!

super mentaliteit matrix!!! durf, lef......

18/05/200715 minutes of fame: DJ Jay
              Deze jongen was tien jaar oud toen hij begon met draaien. Hij is nu twaalf en is ongetwijfeld één van de jongste DJ's van Nederland. Deze week in 15 minutes of fame hoor je DJ Jay.

Comment

ik ga niets zeggen

waardeer het iig dat ze vroeg beginnen maar hoe wil een discotheek de min leeftijd verantwoorden als ze een dj van 14/ 15 laten draaien waar het min leeftijd 16 jaar!

ga iig door bewonder de handelsgeest!

Comment

Die leeftijdgenoot is inderdaad zwaar goed !

Maar waarom meld een van jullie zich niet aan voor dat 15 minutes of fame ?

Comment