Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jumpstyle DJ Aangeboden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Near_Earth_Object
    Weet niet hoe het met jou zit, maar in 15 minuten kan ik me behoorlijk uitleven hoor :) Trackje of 8, meer als het met 3 decks is; + FX; dan kun je wel wat leuks neerzetten, lijkt me.
    wow..nu maak je mij erg nieuwsgierig Near_Earth_Object zoals jij dat zo weg schrijft moet je wel wat in je mars hebben....Respect!!
    misschien een set(je) posten binnenkort?!

Comment

is niet moeilijk gaat erom hoe je het voorbereid!

als je alles van te voren zo in elkaar zet dat je alles al op snelheid hebt staan en precies op de que dan kun je heel snel werken!

en kun je ook heel erg leuke dingen doen maar gaat er puur om hoe ga je voorwerken!

Comment

Ik heb ook al best veel klasgenoten enz. benadert.
        Ik heb nu al op 3 kinderfeesten gedraait
        En op die van ons pap ga ik draaien
        Ik draai ook in een Jongerencentrum bij ons in het dorp
        Elke Zaterdagavond feest daar ! :)

Comment

Okej, doe je nice, ben zelf ook druk bezig met beginnen, maar heb al van meerdere leeftijdsgenoten gehoord dat k wel een keer op hun feest mag draaien ofsow, op mijn werk hebben ze ook een bar, hebben ze ook wel eens een feestje, mn baas heeft ook al gezegd dat ik daar wel een keertje mag komen. Maar ik wil niet nu al ergens proberen te gaan staan, sta ik waarschijnlijk alleen maar met VDJ te draaien, vind ik ook niet echt leuk. Mja, ik moet gaan.. :lol:

Mazzels, Stef

Comment

Jij doet het ook nice ! :)

Mzzl

Comment

Originally posted by marcello
              is niet moeilijk gaat erom hoe je het voorbereid!

als je alles van te voren zo in elkaar zet dat je alles al op snelheid hebt staan en precies op de que dan kun je heel snel werken!

en kun je ook heel erg leuke dingen doen maar gaat er puur om hoe ga je voorwerken!
              Juist, dat bedoel ik maar! Helemaal mee eens!
              Kwestie van oefenen, alle tracks die je gebruikt door en door kennen, veel rechtlijnige mixtools gebruiken (zonder breaks enzo) en voorbereiden!
              Kan iedereen met een beetje ervaring hoor!

Maar ik wil wel een mixje posten binnenkort ;-)

Er is trouwens een wereld van verschil tussen zoveel mogelijk effecten en platen in elkaar rammen, en een goeie DJ-set neerzetten.
              Persoonlijk geef ik er de voorkeur aan om een mix mooi vloeiend en opbouwend te houden, en de leukste tracks ook grotendeels af te spelen; ik hoor op feesten en festivals zo vaak dat een DJ een vet mooie track afkapt in of voor de break, en er een kale plaat inflikkert, puur om al z'n geplande promootjes in die korte set te kunnen gooien! Terwijl dat vaak de sfeer en muziek absoluut niet ten goede komt!

Maar goed, er zijn ook uitzonderingen die ik weer heel erg goed vind;
              ik noem een Surgeon, Marco Carola, Rino Cerrone, Speedy J, Plastikman, etc.

Comment

inderdaad,

maarja, wat ik persoonlijk het mooiste vind.. om wat die dj's doen met hun voorgeknipte setjes.. zonder de pitch e.d aan te raken. (ze nemen de moeite niet omdat ze de naam al hebben.. vind ik)

om DAT live te kunnen,
                ik focus me met oefenen nu bijvoorbeeld vooral veel om met 3 of 4 cd spelers tegelijk draaien,
                tot nu toe lukt het wel, als je dit een paar jaar oefend dan onderscheid je je als commerciele dj weer. want dan doe jij live wat hun voorgeknipt doen.

en snel achter elkaar kan wel goed wezen.. maar dan moet je DE stukken van een nummer laten horen, en als dat voorbij is DE volgende knaller in zetten. zelf doe ik als ik snel wil draaien tussen de 1 en 2 minuten af laten spelen tot het hoogtepunt is geweest en dan de volgende nummer erin mixen. zo voorkom je lelijke gezichten.

Comment

Working...
                X