Announcement

Collapse
No announcement yet.

Leuke draaiplekken gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leuke draaiplekken gevraagd

Omdat ik wat meer tijd in mijn agenda heb, wil ik meer gaan draaien.
    Mijn style is all-round, maar een lekker avondje club, groove, eclectic zal ook niet verkeerd zijn. Graag hoor ik wat van jullie en heb je iets mail me dan maar.

stel je eerst even voor..? :roll:

miss helpen we je dan wel verder.

Comment

Originally posted by Tomazos
      stel je eerst even voor..? :roll:

miss helpen we je dan wel verder.
      Ik komt uit het hartje IJsselstein en is 27 lentes jong. Vanaf jongs af aan is hij altijd al met muziek bezig geweest! Muziek is zijn leven en daarmee is hij dan ook elke dag volop bezig. Al ruim 10 jaar is Remco te vinden als DJ voor diverse discotheken, cafe's en grand cafe''s in Utrecht en omstreken. Door zijn eigen kenmerkende manier van mixen weet Remco zich uitstekend te onderscheiden van de "gemiddelde" DJ. Dit maakt hem dan ook tot een gewilde DJ in de provincie Utrecht. DJ Remco is een all-round DJ, dus komt er van alles voorbij. Nog niet overtuigd? Mail dan voor een afspraak of kijk bij de agenda waar DJ-Remco komende tijd te vinden is en ervaar zelf het verschil!

Comment

oke welkom op het forum.

heb zelf 1 keer in ijsselstijn moeten draaien bij club vitae,
        daar geen agenda punten open staan?

mischien helpt dit je:
        pagina met discotheken over heel nederland

stuur een mail als een discotheek je wel bevalt,
        je kan gerust wel 10 mails sturen en daarvan maar 1 of 2 reacties krijgen. is toch weer mooi mee genomen toch.

Comment

Wat dacht je van demo's rondsturen??
          Volgens mij is dat wat de meeste dj's moeten doen om aan de bak te komen; dan kun je meteen laten zien dat je mixstijl inderdaad afwijkt van de "gewone" stervelingen :)

Maar goed, persoonlijk kan ik je niet verder helpen; ik woon in Utrecht, maar ben niet thuis in het allroud-circuit.
          Waar draai je zoal in Utreg??

Comment

Originally posted by Near_Earth_Object
            Volgens mij is dat wat de meeste DJ's moeten doen om aan de bak te komen; dan kun je meteen laten zien dat je mixstijl inderdaad afwijkt van de "gewone" stervelingen :)

Maar goed, persoonlijk kan ik je niet verder helpen; ik woon in Utrecht, maar ben niet thuis in het allroud-circuit.
            Club Vitea is al heel lang gesloten. Daarvoor was het Club Fantasy waar ik gedraaid heb en daarvoor Crazy Kangaroo. Daar heb ik toen ook gedraaid.
            Mijn style is meer de richting van club, groovy en eclectic. Maar all-round kan ik ook goed doen. Heb in De beurs, de steeg en Club Monza gedraaid, maar niet voor vast.

Comment

Originally posted by remmie
              Originally posted by Near_Earth_Object
              Volgens mij is dat wat de meeste DJ's moeten doen om aan de bak te komen; dan kun je meteen laten zien dat je mixstijl inderdaad afwijkt van de "gewone" stervelingen :)

Club Vitea is al heel lang gesloten.
              vind ik persoonlijk niet zo heeel gek,
              op die avond draaide ik samen met dj MBA, partysquad, chuckie, en nog wat andere.. en er waren niet meer dan 10 a 20 man.

het geluid was bagger.. het was 1 betonnen hok, de bar leek wel van verrot hout. maja, hoelang is het inmiddels dicht dan?
              dat ik er gedraaid heb was volgens mij december vorig jaar.

Comment

Daardoor ben ik ook weggegaan. Ik heb daar in het totaal 7 jaar gedraaid en vondt dat het tijd werd om ergens anders te gaan draaien.
                Geluid is inderdaad uit het jaar nul, terwijl ze een mega goed merk hebben hangen, martin audio. Licht komt er ook niet veel uit. Na mijn vertrek, klinkt raar, is het niks meer geworden. Het is volgens mij vanaf januari / februari '07 al gesloten en staat nog steeds te koop. Nu hoorde ik wel dat er twee amsterdammers er mee bezig zijn. Maar wat die daar van plan zijn weet ik ook niet.

Comment

ja, ik ken persoonlijk nog iemand die ermee bezig is,

maja, er is best wat leuks van te maken.
                  de geluids installatie toen ik er was waren 2 kleine monitor speakers leek wel, bij de 70 decibel ging het hele zootje klippen, dat podium vond ik wel speciaal,

maarja. kijk eens op die pagina die ik poste, mischien dat je daar nog boekingen uit trekt,
                  plaats hier ook eens een demo, mischien heb ik wel wat voor je

Comment

Moet ff kijken of ik nog ergens een demotje heb liggen. Ik maak niet echt vaak demo's. Ook ivm met werk. Vaak laat thuis en dan heb je niet echt veel zin om een demo te maken. Meestal ga ik eerst een avond proef draaien in een cafe of discotheek.

Comment

oke, naja hangt er vanaf of je een dure dj bent..en of je wilt reizen.
                      ik heb altijd wel werk voor andere dj's
                      maar die dj's die ik overal neerzet die draaien net zoals mij wel commercieel, top 40, oude en nieuwe hits, entertainen ook daarnaast, die brengen lekker de zomer los in de tenten.

als je geen commerciele (entertain) dj bent gewoon zeggen, anders ga ik voor niks nadenken natuurlijk;)

Comment

Ik kan echt van alles draaien, vandaar ook de all-round.
                        Maar dat house gebeuren is gewoon leuk als je zo'n avond heb.
                        Ik sta niet voor mijzelf maar voor de klant, want die zijn nu eenmaal de koning.

Comment

Over de prijd kunnen we altijd wel wat afspreken.
                          Ben zoiezo niet duur en het reizen maakt ook niet veel uit

Comment

Originally posted by remmie
                            Ik sta niet voor mijzelf maar voor de klant, want die zijn nu eenmaal de koning.
                            goeie! vergeten dj's nog weleens.

ik ga er zometeen even heen, naar die tent, om het een en ander hier over te bespreken.
                            ik heb daar dus gedraaid, maar ze willen stiekem de dj's die achterbleven eruit hebben als ik andere dj's heb.

deze dj's die er nu draaien staan er dus grotendeels wel voor hunzelf, en maken geen contact met het publiek. sinds dien is die club ook erg achteruit gegaan.

dus ik ga het zometeen even bespreken. ik heb ook nog 2 andere dj's die ik daar wil laten draaien,

ik ga met hun even praten en dan hoor je het nog!

Comment

Dat zal helemaal top zijn. Als is het maar 1 keer per maand of zo.
                              Contact met het publiek is ZO belangrijk.
                              En daar gaan inderdaad heel veel dj's de mist in.

Comment

Working...
                              X