Announcement

Collapse
No announcement yet.

Leuke draaiplekken gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Interessante conversatie hier :)

Over welke locatie hebben jullie het?
    Ik draai ook allround met een maatje van mij.
    Dit stond de laatste tijd wat op een laag pitje omdat het de laatste tijd steeds beter gaat met mijn 'solo carierre' maar ik vind het ook leuk om af en toe nog wat allround dingen te doen.
    Wij draaiden als allround DJ oa in The Movies(als resident, volendam), Chipolata (houten), Arena (utrecht)

Heb je misschien nog wat aan ons Tomazos?
    kijk anders ook even op onze site www.svst.nl

Jochem

Comment

Originally posted by Poggle

Wij draaiden als allround DJ oa in The Movies(als resident, volendam),

lol, ik draai ook vet vaak in the movies volendam,meestal met die schuimparty's
      heeft nu een andere naam, de buhne.
      en zodra ik me rijbewijs had zou ik samen met jullie (twee) daar vast draaien, en elkaar afwisselen. maar het is nogsteeds in verbouwing.

ik heb het zelf over de lokatie: "the club" in enkhuizen.
      deze hebben niet echt volwaardige dj's.
      toen ik daar weg ging en voor de concurrent ging draaien.
      hebben ze me allerlei dingen aangeboden maar toch ben ik gegaan, en toen zag je het bezoekers aantal dalen. er is toen een onderzoekje gestart waarom mensen niet meer kwamen en grotendeels kwam doordat de dj van nu niet kon mixen en ze muziek kut was.

zodoende ben ik mijn zoektoch gestart :twisted:

maar ik werk zelf voor de concurrent, die zit er pal tegenover. :twisted: :roll:

Comment

Originally posted by Tomazos

Wij draaiden als allround DJ oa in The Movies(als resident, volendam),

lol, ik draai ook vet vaak in the movies volendam,meestal met die schuimparty's
        heeft nu een andere naam, de buhne.
        en zodra ik me rijbewijs had zou ik samen met jullie (twee) daar vast draaien, en elkaar afwisselen. maar het is nogsteeds in verbouwing.

ik heb het zelf over de lokatie: "the club" in enkhuizen.
        deze hebben niet echt volwaardige DJ's.
        toen ik daar weg ging en voor de concurrent ging draaien.
        hebben ze me allerlei dingen aangeboden maar toch ben ik gegaan, en toen zag je het bezoekers aantal dalen. er is toen een onderzoekje gestart waarom mensen niet meer kwamen en grotendeels kwam doordat de DJ van nu niet kon mixen en ze muziek k*t was.

zodoende ben ik mijn zoektoch gestart :twisted:

maar ik werk zelf voor de concurrent, die zit er pal tegenover. :twisted: :roll:

*stang modus*

net zo als toen ik er draaide dat jij de boel leeg had en ik de boel vol

*stang modus einde*

Comment

lol, inderdaad wat weet je dat nog goed.. die waren toen net paar weken open en de oude slechte naam moest er nog af. er kwam niemand omdat mensen nogsteeds dachten dat het een triptent was.

ik zeurde bij me baas of ik weg mocht.
          na lang zeuren mocht ik weg en hadden de computer aangezet. toen kwam ik even bij jou kijken
          die discotheek waar jij toen draaide, draai ik nu.

Comment

Wij draaiden als allround DJ oa in The Movies(als resident, volendam), Chipolata (houten), Arena (utrecht)
            ik @ movies:

Comment

lol, inderdaad wat weet je dat nog goed.. die waren toen net paar weken open en de oude slechte naam moest er nog af. er kwam niemand omdat mensen nogsteeds dachten dat het een triptent was.

ik zeurde bij me baas of ik weg mocht.
              na lang zeuren mocht ik weg en hadden de computer aangezet. toen kwam ik even bij jou kijken
              die discotheek waar jij toen draaide, draai ik nu.

stang modus gelukt ;)

Comment

inderdaad;)

gister was wel volle bak trouwens:),
                draaide een dj die zei datie het niet los kreeg,

ik mix wat aan elkaar en het springen en fluiten begon,
                daarna die andere dj weer. was een geslaagde avond dat zeker:D:D

maja, stang modus over;)

Comment

@ poggle,

waarschijnlijk ga ik wel naar de opening, zaterdag 8 september,als ik vervoer heb die avond.
                  met de heren van de buhne even netjes wat drinken en de nieuwe tent bekijken. ben zeker wel benieuwd.

jij ook van de partij?

Comment

ik ben inmiddels in die club geweest,

ik heb even met ze gesproken en dit kwam er bij hun eigelijk uit:

ze willen tussen 50 en 80 euro betalen, dit puur omdat een goeie dj niet altijd duur HOEFT te zijn, en het met deze dj's tot nu toe opzich wel gaat, maar als jij het beter doet en het publiek lekker los krijgt.. dan gaan we anders praten natuurlijk.
                    je hebt gewoon vrij drinken.

tot nu toe zoeken ze meer iemand 'die het leuk lijkt/vind om...'
                    op de avonden zelf komen ook altijd mannen en vrouwen die dj zijn en eventueel als ze brood in je zien altijd wel wat professionelers voor je hebben, ik ben via haar in 1,5 jaar heel ver gekomen, en zei ook via mij dus dan gaat het goed.

ze wachten eigelijk beetje tot de concurrent dicht gaat (waar ik werk)
                    er gaat een roddel rond dat het na 20 jaar dicht gaat,de eigenaar heeft het wel gehad en dat de gemeente het gekocht heeft.

maar hier is niks van zeker dat moet ik eerst nog bevestigd krijgen.

als dat zo is gaat de 'grote' concurrent voor hun dicht en word de toko verbouwd en aangepakt, en betere dj's (eventueel van me zoektocht of hier van dj forum die zijn wezen draaien) aangenomen,

dus mocht je even weekend vrij zijn en wat mee willen pakken, je bent altijd welkom,mits ik wat kan regelen in me dj planning. (ik heb zelf toch wel een grote invloed op die tent puur omdat de baas een goeie vriend van me is)

on-gezelligheid in het publiek en onder het personeel is niet te vinden,
                    personeel is 1 gezellige kring die lekker gek doen en zelf ook wat drinken.
                    de toko bestaat uit een dansvloer met podiumpje, een lange bar, en een klein lounge/vip balkon. er past 250 man in

en prof's laat de dj's die dit wel leuk lijkt en akkoord gaan met 50 a 80 euro lekker in hun waarde,

enkele foto's en gear info:

dit zijn nog wat oude foto's zonder de vip/lounge op het balkon, maar het is om een idee te krijgen

gear: Pioneer djm 600
                    2x pioneer cdj 800 (mk1)
                    1x muziek pc met muziek & clips en touchscreen, clips worden automatish doorgelikt naar de schermen in de zaal.

geluid:

*2x Dynacord s1200 (voor de 4 mid-hoog tops)
                    *een flinterdunne krachtpatser van 2x 2500w voor 2 sub kasten samen 2 subs per kist, dus 4 sub speakers a 1000w rms per stuk, EV 18"
                    *jbl versterker voor achtergrond geluid op het balkon.
                    zoot crossovers,eq,memorybank, e.d

dat zeg ik... genoeg om leuk te kunnen draaien.
                    --
                    ik zoek voor de vrijdag (redelijk drukke avonden) club/house e.d wat lekker aan 1 stuk doorgaat, afentoe jan smit of wat top40 erdoorheen kan ook wel.. (staat dan wel in de computer mocht je het niet hebben) maar de richtlijnen zijn lekkere club en house e.d. en als er wat meiden/jongens bij je komen zeiken om r&b/hardstyle/jump/hiphop of wat anders en je hebt het niet gewoon in de computer zoeken, grotendeels staat er wel in.
                    de klant is koning en je staat er voor de gasten! mits zijn aanvraag er tussen past
                    let dus goed op je publiek.

voor de zaterdag: een commerciele all-round dj,

minimum leeftijd voor de vrijdag LIEFST 18+, dit omdat het publiek voornamelijk wat ouder publiek is, en ook wel op het lekker doormixen let, maar denk je het wel aan te kunnen onder de 18, Gewoon naar mij via PB reageren.

voor de zaterdag avond zoiezo 16+ als je maar leuk plaatjes mixt en draaid.

het is niet echt keihard werken,totaal niet eigelijk. op vrijdag ben ik er altijd, op zaterdag meestal wel eventjes.
                    je word altijd wel even afgelost door een andere dj die even draaid zodat je wat kan praten of zelf wat kan drinken.

om 22.00u gaan de deuren open, en om 2 uur moet de voordeur dicht zijn, alleen eruit niet erin. dus echt beginnen met draaien half 11/11 uur op vrijdag word het rond een uur of 1 a 2 beetje druk. om max half 5 a 5 uur sluiten de deuren. op zaterdag is nooit te zeggen hoe druk het gaat worden.

PB me bij intresse, typ een leuk verhaaltje en eventuele motivatie, dan krijg je altijd bericht terug.

Tomazos heeft gesproken
                    *amen*

Comment

ize willen tussen 50 en 80 euro betalen, dit puur omdat een goeie DJ niet altijd duur HOEFT te zijn,

Gastjes die voor dit bedrag draaien zijn gewoon broodrovers! Dit kan namelijk helemaal niet wil je netjes een legale muziekcollectie hebben.

Dan is de vraag nog of je een contract krijgt of zwart gaat werken met alle risico's van dien.

Hoe dan ook je bent een oneerlijke concurent voor de mensen die hun zaakjes wel netjes voor elkaar hebben als je met deze gages akkoord gaat.

En als je inderdaad een goede dj bent dan kom of blijf je zeker niet voor dit gage....dus goede dj's zijn wel degelijk duur!

Ps
                      Valt me tegen dat jij Tomazos, die graag als pro gezien wilt worden bemiddelt voor dit soort marktverziekende praktijken.....

Comment

als het bedrag per uur is kunnen we eens praten...

En net zoals steph zegt. Voor dit bedrag heb je meer kosten dan dat het iets opleverd als je alles netjes legaal doet!

Comment

Jullie hebben inderdaad gelijk.
                          Ik moet uit Utrecht komen.
                          Die 80 euri ben ik al kwijt aan benzine.
                          Leuk voor jongen die pas draaien maar niet voor de gevordenen.

Comment

Heeft deze zaak ook een website?

Comment

@ stephanie,

ik weet ook dat het niet veel is, en eigelijk niet kan.
                              maar ik ben er over begonnen dus zo maak ik het ook af,

en dat een dj niet duur HOEFT te zijn was hun mening..
                              ik begon zelfs zo over van: maar gast, een dj maakt je tent.. als jij het los wilt hebbe moet je een goeie dj hebben en die zijn wat duurder
                              hij: ja maar goeie dj's draaien ook voor weinig.. ik: ja omdat ze gek zijn en het beste met je voor hebben hier! zo'n gesprek was het ongeveer.

ik probeerde ook een hoger bedrag voor de jongens hier te regelen, daar ben ik heel lang op in gaan spelen maar het heeft niet gewerkt.

vandaar, sorry dj's dat het niet gelukt is... :(:(:(:(

Comment

@ stephanie,

ik weet ook dat het niet veel is, en eigelijk niet kan.
                                maar ik ben er over begonnen dus zo maak ik het ook af,
                                Eigenlijk moet je zulk soort zaalhouder gewoon links laten liggen. Is ook niet best voor je eigen reputatie als jij hem dj's van 50-80 euro per avond gaat leveren.....

Comment

Working...
                                X