Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht !!!!! 2 Radio Dj's

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht !!!!! 2 Radio Dj's

Heej beste dj's

Een tijd geleden had ik een oproep gedaan ... met de vraag/bericht
    dat wij voor onze toen nog showline radio ... dj's nodig hadden.
    Die hebben we ijgenlijk nu nog nodig .

MAAR.

Middels heten wij dez fm , en logish : www.dezfm.nl
    is onze website.
    Nu even over onze oproep.

Als je even op dezfm.nl kijkt moet je eerst naar het programma kijken.
    als jij denkt dat jij op tijdstippen kan draaien wanneer er nog niemand ingeroosterd staat kan je ons een mailtje sturen.

even wat punten.

1. je moet wel wat ervaring hebben met radio maken.
    2. tot nu toe zijn we nog alleen internet radio maar er komt mischien een lokale omroep aan.
    3. woon je in de buurt van woerden kan je gebruik maken van 1 van onze studio's
    4. woon je niet in de buurt moet je inbezit zijn van een goede studio
    5 goede mengpaneel
    6 condensator mic en derest.

heb je intresse.
    stuur een kleine sample van 2 minuten op .
    naar twan@dezfm.nl

meer informatie ? stuur een mail naar twansimons@showline.nl

Oke ik heb het is nagevraagd de rechten worden door ons betaald en eventuele sponsor

Re: Gezocht !!!!! 2 Radio DJ's

Originally posted by DJ-twan
    3. de rechten moeten betaald worden en dat betalen we dan netjes met ze allen iedere DJ een bedrag.
    dus de dj moet betalen om bij jou te mogen draaien? :? :? :? 8O

Comment

Ja en een sample van twee minuten... Wat kan je daar mee? Niet zien hoe goed hij of zij kan draaien lijkt me.... 8O

Comment

Nou nou.....dat ziet er gezellig uit, radio maken aan de keukentafel :lol:

Comment

Originally posted by Tomazos
          3. de rechten moeten betaald worden en dat betalen we dan netjes met ze allen iedere DJ een bedrag.
          dus de DJ moet betalen om bij jou te mogen draaien? :? :? :? 8O
          Ja natuurlijk joh!! Als je al de moeite neemt omje dure tijd vrij te maken voor het ZOVEELSTE station, dan moet je daar wel voor dokken natuurlijk.... Nou zelfs bij de kleinste lokale omroep heb ik nooit rechten moeten betalen. Hooguit mijn eigen cola'tje.

Comment

Originally posted by Tomazos
            dus de DJ moet betalen om bij jou te mogen draaien? :? :? :? 8O
            zal wel storm lopen dan.. :roll:

Comment

.

Oke ik heb het is nagevraagd de rechten worden door ons betaald en eventuele sponsor

Comment

ten eerste , wildvreemden gaan dit vreemd vinden dat je geld vraagt voor te draaien , normaal is het net andersom , ten tweede , nu nog beginnen met internet radio , daar zie ik eerlijk niet veel toekomst in , omdat de meeste mensen niet echt meer naar de radio luisteren , tenzij in de auto of op de stereo tijdens het douchen ofzo , en ten derde , zou ik toch maar eens naar een sponsor zoeken , ik zeg dit niet om je te ontmoedigen , zeker niet , maar gewoon omdat dit toch een beetje de realiteit is

Comment

1 iemand moet het betalen.. JIJ!!

Comment

Ik zit zelf bij een lokale omroep die in via ether en kabel te ontvangen zit. Ik heb geen cent hoeven te betalen aan buma kosten, huur en derge. En dat is ook gewoon een pand met een studio er in. Dit kan omdat er subsidie bischikbaar is en we sponseringen binnen halen. Dus is dit een beetje vaag.

Comment

ok

Maar dit bericht was eigenlijk voor de vraag naar dj's

dus wie heeft er intresse ... je hoeft niks te betalen.

Comment

ik denk dat je al blij mag zijn als je 1 iemand vind... er zijn zoooooooooooooooo veeel van die kleine radio dingen.

Zelf ben ik ook al 50 keer gevraagd voor diverse internetradios's maar je schiet er niets mee op dus ik doe er zoizo niet aan mee. Dit omdat het niets opleverd zowel financieel als kwa aantal luisteraars.

Comment

Originally posted by DJ-BasRose
                          ik denk dat je al blij mag zijn als je 1 iemand vind... er zijn zoooooooooooooooo veeel van die kleine radio dingen.

Zelf ben ik ook al 50 keer gevraagd voor diverse internetradios's maar je schiet er niets mee op dus ik doe er zoizo niet aan mee. Dit omdat het niets opleverd zowel financieel als kwa aantal luisteraars.
                          Ik heb zelf inmiddels voor twee stations (internationaal) gedraaid; één was NIET goed geregeld en leverde wel 20 luisteraars op op zaterdag avond, de andere was WEL goed geregeld en leverde 1500 indviduele IP adressen/luisteraars op. Had hoger kunnen zijn maar door een storing knalde de server er uit. Of je dan nog zelf moet beginnen met een station?? Ik denk het niet. Zelf denk ik altijd "If you cant beat em, join em"!!!

Comment

Ik heb zelf inmiddels voor twee stations (internationaal) gedraaid; één was NIET goed geregeld en leverde wel 20 luisteraars op op zaterdag avond, de andere was WEL goed geregeld en leverde 1500 indviduele IP adressen/luisteraars op. Had hoger kunnen zijn maar door een storing knalde de server er uit. Of je dan nog zelf moet beginnen met een station?? Ik denk het niet. Zelf denk ik altijd "If you cant beat em, join em"!!![/quote]

1500 lusiteraars? Zat je bij ETN radio?

Comment

Originally posted by Toppertje
                              Ik heb zelf inmiddels voor twee stations (internationaal) gedraaid; één was NIET goed geregeld en leverde wel 20 luisteraars op op zaterdag avond, de andere was WEL goed geregeld en leverde 1500 indviduele IP adressen/luisteraars op. Had hoger kunnen zijn maar door een storing knalde de server er uit. Of je dan nog zelf moet beginnen met een station?? Ik denk het niet. Zelf denk ik altijd "If you cant beat em, join em"!!!
                              1500 lusiteraars? Zat je bij ETN radio?[/quote]

Dit was een guest set bij een station dat vanuit denemarken óf noorwegen werkt, dat ben ik even kwijt...

Comment

Working...
                              X