Announcement

Collapse
No announcement yet.

Techno/Schranz DJ/Producer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Techno/Schranz DJ/Producer

Hallo!!

Ik ben DJ/Producer en ik ben op zoek naar een professioneel label die mijn producties een kans willen geven op de techno markt. Reeds heb ik al meerdere producties klaar liggen en wil ik deze graag op vinyl terug zien. Ik ben al ruim 9 jaar bezig met produceren en draaien van platen daarom juist de vraag voor een professioneel label. De sounds die ik creeer kan je terug vinden in de style van Speedy J vs Chriss Liebing, of meer de schranz kant van o.a. Viper XXL vs Vincent de Witt en van Lars Klein en Glenn Wilson. Je kan me bereiken via dit forum..

Re: Techno/Schranz DJ/Producer

Originally posted by ElDon
    Hallo!!

Ik ben DJ/Producer en ik ben op zoek naar een professioneel label die mijn producties een kans willen geven op de techno markt. Reeds heb ik al meerdere producties klaar liggen en wil ik deze graag op vinyl terug zien. Ik ben al ruim 9 jaar bezig met produceren en draaien van platen daarom juist de vraag voor een professioneel label. De sounds die ik creeer kan je terug vinden in de style van Speedy J vs Chriss Liebing, of meer de schranz kant van o.a. Viper XXL vs Vincent de Witt en van Lars Klein en Glenn Wilson. Je kan me bereiken via dit forum..
    Volgens mij geldt dat voor een heleboel mensen in dit wereldje!
    Wat denk je hiermee te bereiken dan?? Geloof me, een label benadert jou alleen in geval van een dikke hit die ineens opduikt in dj-sets ofzo.
    En er gaat geen enkel label met iemand in zee waarvan ze nog nooit iets gehoord hebben.
    Kortom; misschien moet je je demo's eens gewoon opsturen naar verschillende labels, waarvan je denkt dat het in hun straatje past.
    Als je bijvoorbeeld eens highland beats probeert ofzo?

Adressen etc. van diverse labels zijn makkelijk te vinden; zelfs via Google.

Comment

Probeer Berk Music is

Het gezelligste platenlabel van Nederland! ARTIESTEN Alle artiesten BOEKINGEN Artiest boeken? Check de link. Berk Music Boekingen Muziek van eigen bodem... ...

Comment

berk music doet alleen comercieel klinkende nummers.

Comment

berk doet geen schranz :cry: :cry: :cry: :cry:

bekijk wat platen die je hebt daar staat vast een label naam op
          benader die en misschien heb je dan geluk

kijk de kans dat jij zomaar ondekt wordt is natuurlijk klein je moet er wel wat voor doen niets komt zomaar 8)

Comment

Ok dan ben ik hier dus op de verkeerde plek ;) tnx for the intel

Comment

Working...
            X