Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJs in/om Amsterdam gezocht (funky allround)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJs in/om Amsterdam gezocht (funky allround)

Je smaak is warm en funky, je bent niet bang om te experimenteren maar zeker ook niet bang voor een nieuwe of oude hit. Geen fan van harde muziek (hardcore, rock, etc) maar ff een knaller tussendoor is geen probleem. Geen top 40 of Nederlandstalige DJs
    Je houdt ervan om gekkigheid te kunnen draaien, maar dat doe je heel serieus: het dak MOET er af!
    Als je draait, dan wordt de avond afwisselend: je draait niet tien nummers achter elkaar in dezelfde muziekstijl (uiteraard wel in jouw persoonlijke smaak). De ene plaat is nog dikker/vetter/cooler/gaver dan de andere...
    Je wilt deel uit gaan maken van een team van DJs voor een nieuwe club in Amsterdam... Je bent redelijk onbekend maar heel talentvol en ervaren. Daarnaast kan je meer dan alleen maar platen achter elkaar knallen: Je bent een entertainer die mee willen werken aan het concept! Je denkt actief mee en komt altijd naar de DJ vergaderingen.
    Binnen hetzelfde bedrijf zoeken we ook lounge dj's, en dan bedoel ik niet jongens die de hele avond St Germain, Kruder and Dorfmeister en Nicola Conte opzetten. Maar mannen die allerlei muziek zo weten te draaien dat er een warme uplifting relaxte sfeer komt te hangen.
    Nee ik wil geen demo ontvangen, ik wil met je praten en ik wil je horen draaien...
    Bel me of mail me...
    Peter
    0624888260

Geen fan van harde muziek (hardcore, rock, etc)
    :cry: :? :(

Comment

en mag die dj ook van belgie zijn ? :D

Comment

Originally posted by distefano
        en mag die DJ ook van belgie zijn ? :D
        Als je elke week op en neer wilt rijden voor avonden en vergaderingen, zal het vast geen probleem zijn.

Comment

ik heb een auto voor iets he :D , maar wel vergoeding natuurlijk :D

Comment

Ik heb intresse! Zou je mij een PM kunnen sturen zodat ik je mijn gegevens kan geven?

Comment

Originally posted by Toppertje
              Ik heb intresse! Zou je mij een PM kunnen sturen zodat ik je mijn gegevens kan geven?

zught

of je stuurt hem gewoon een pm ;)

Comment

of je belt gewoon even net zo makkelijk :P

Comment

Nee ik wil geen demo ontvangen, ik wil met je praten en ik wil je horen draaien...
                  Dat vind ik trouwens een goede gewoonte! Zou iedereen eens moeten proberen!!

Comment

idd

dan krijg ik iig meteen het idee dat ze er serieus mee omgaan

iedereen kan een top demo in elkaar zetten

nee dit komt wel goed!

Comment

Originally posted by marcello
                      .... iedereen kan een top demo in elkaar zetten ....
                      Das niet waar (in mijn geval), ik ben "live" beter dan op een CD-R. :wink:

Comment

me 2,

demo opnemen vind ik echt kut,
                        vergeleken met hoe je soms KAN draaien

Comment

Working...
                        X