Announcement

Collapse
No announcement yet.

jump,trance,techno dj aangeboden!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jump,trance,techno dj aangeboden!!

heb jij een feestje in amsterdam dan ben jij op het goede forum! :D
    ik ben een dj van 13 jaar heb alleen niet alle benodigde apparatuur maar met het apparatuur waarmee ik draai heb ik vaker mee gedraaied dus maken jullie je maar geen zorgen over het geluid&licht natuurlijk.
    heb je een feestje en woon je in amsterdam laat dan een berichtje achter dan praten we verder.
    ik draaie niet op feestjes door de week dat snappen jullie wel want ik moet natuurlijk ook naar school kan wel in het weekend dat betekend:vrijdag & zaterdag zondag niet want dan moet ik de volgende dag weer naar school dus dat is vroeg slapen.
    maar in de vakanties kan ik wel kome draaien
    en als ik kom draaien hangt er wel een bedrag aan denk daar wel aan.
    en kijk maar ook op me site www.dj-ronny.tk

nou laat het weten als je een feestje heb stuur dan een mailtje naar dj_ronny@live.nl.

groetjes rodney ( dj ronny)

:lol:

Comment

Re: jump,trance,techno DJ aangeboden!!

Originally posted by Djronny
      ik draaie niet op feestjes door de week dat snappen jullie wel want ik moet natuurlijk ook naar school
      En leer je daar geen fatsoenlijk nederlands schrijven?

Als ik over je post heenlees vallen me gelijk al minimaal 10 spel- en stijlfouten op. Onwaarschijnlijk dat iemand je advertentie op deze manier hier serieus neemt. Zo is het dus aleen maar forumvervuiling en gaat er een slot op.

Om te verwijzen naar de meest recente reply van onze eigen Lord in het topic over de taalverloedering, graag de moeite nemen je post in fatsoenlijk nederlands te schrijven en te controleren voor je post. We willen graag een serieus forum blijven (hoe moeilijk dat ook is met dj's van 13 die zich aanbieden)!

Comment

Working...
      X