Mensen denken jullie nou echt door als onbekende Dj's door hier allemaal een topic voor je zelf aan te maken met wat info dat je geboekt word? Als je het goed wilt doen plaats dan op zijn makkelijkst een advertentie op marktplaats.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Voor de aanbieder!!!!!!
Collapse
X
-
Ik vind dat hij wel gelijk heeft, er staan alleen maar; JUMPSTYLE DJ BIED ZICH AAN, het liefst binnen loopafstand van mijn huis, maar ik wil ook wel 2 km fietsen. Als er dan een serieuze request binnen komt, en daar ook op gereageerd wordt.. Maar op dat soort topics wordt meestal niet echt serieus gereageerd, dus idd, ga dan marktplaats maar bevuile... :lol:
Comment
-
Originally posted by bambamstudiodat heb jij ook gedaan en nu ben je een top DJ?
Comment
-
Originally posted by ToppertjeMischien moeten ze op dit forum ook maar een advertentie pagina maken waarbij je een kleine bijdragen moet leveren. Dan zou je veel slordige advertenties van DJ's die zich aanmelden en 1 keer wat posten ook weg.
Ik denk dat een ieder het pad van Dj bewandeld graag aan de bak wil komen. En ja inderdaad er zijn Dj's die denken dat een paar platen aan elkaar draaien zij Dj zijn die je moet boeken. Maar hoe doe je dat dan? Internet is een uitgelezen kans die daarin heel vrij is om zogezegd te doen en schrijven waar je dat wil.
Maar mijn mening is dat als je goed bent en je draait hier daar de boekingen vanzelf komen. (spreek uit eigen ervaring).
En met een beetje googelen komen de potentiele klanten zelf uiteindelijk wel uit op Dj'sdie ze willen boeken.
Comment
Comment