Announcement

Collapse
No announcement yet.

PAN DJ contest (Merleyn, Nijmegen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PAN DJ contest (Merleyn, Nijmegen

Op vrijdag 30 november 2007 zal stichting PAN (Promotie Amateurmuziek Nijmegen) voor de eerste maal de PAN DJ contest organiseren. Deze contest zal plaats vinden in de Merleyn te Nijmegen.

DJ's uit heel Gelderland kunnen zich vanaf 01 september inschrijven om zo kans te maken op een finaleplaats. Het prijzenpakket bestaat o.a. uit een flinke platen/DJ-Gear bon en een relevante cursus naar keuze van minimaal €200,-

Voor deelname aan deze contest vragen we van je:
    - een demo van maximaal een half uur met minimaal 6 gemixte tracks erop
    - een korte biografie
    - een promofoto (liefst in "actie")
    - een ingevuld digitaal inschrijfformulier

Stuur dit alles voor 01 oktober op naar:
    Stichting PAN
    t.a.v. PAN DJ contest 2007
    Postbus 1228
    6501 BE NIJMEGEN

Voorwaarden voor deelname aan de contest:
    - genres: House, Broken Beats/Nu-Jazz, Funk/Soul/Hiphop en aanverwante stijlen
    - maximaal 6 jaar draai-ervaring
    - afkomstig uit de provincie Gelderland
    - demo format: CD.

* Het digitale inschrijfformulier is te vinden op de website van Stichting PAN: www.stichtingpan.nl

leuk idee verplaats m wel even naar een ander forum ;)

Comment

Nijmegen de gekstuh! Helaas heb ik geen 6 jaar ervaring en draai ik een wat andere stijl... Maar misschien ga ik wel kijken. Gaat iemand anders hier naar toe om echt te draaien? Dan kunnen we ff wat afspreken :)

Comment

relevante cursus? wat moeten we ons daar bij voorstellen?

Comment

Originally posted by DJ-BasRose
          relevante cursus? wat moeten we ons daar bij voorstellen?
          Hierbij kun je b.v. denken aan een cursus produceren, een cursus mbt de zakelijke kant van het DJ-en (belastingzaken, BTW'nr, oprichten eenmansbedrijf als DJ zijnde) of een cursus mbt zelfpromotie (welke wegen moet je tegenwoordig bewandelen om aan gigs te komen, hoe maak ik een goede demo, wat kan i-net voor me betekenen etc. etc.).

Er wordt dus samen met de winnaar gekeken welke cursus het beste past bij zijn persoonlijke voorkeur. Het heeft niet zoveel zin om iemand b.v. een cursus abelton te geven, als die persoon niet de behoefte heeft om te produceren of die deze software al onder de knie heeft.
          Vandaar dat er voor een opzet gekozen is, waarbij de winnaar zelf aan kan geven op welk vlak hij een cursus wil ontvangen.

Comment

jah daar kan ik me wel iets bij indenken!

zoals ik al zij lijkt me wel een leuke contest
            maar ga er niet aan mee doen omdat het toch in een andere style is dan ik doe

maar voor een dj die in dit straatje past zeker leuk!

Comment

Ik kom uit Noord-Holland dus ik mag me niet inschrijven?

Comment

ik kom ook uit NH,

blijkbaar niet he toppertje,

Comment

goed gelezen jongens ;)

Comment

Maken jullie een uitzondering voor Brabanders :)

Comment

Voor de DJ's die nog mee willen doen: denk eraan dat volgend weekend de inschrijving sluit :)

Het inschrijfformulier is te vinden op: www.stichtingpan.nl

Comment

Originally posted by Stichtingpan
                        Voor de DJ's die nog mee willen doen: denk eraan dat volgend weekend de inschrijving sluit :)

Het inschrijfformulier is te vinden op: www.stichtingpan.nl
                        DJ's uit heel Gelderland......jammer ik had graag mee willen doen ;-)

Comment

Ik ga ws. wel mee doen, mijn 'dj-leraar' heeft 5 mensen van zn cursus opgegeven waaronder waarschijnlijk mij. Ik weet wel dat ik er niet zo veel van bak, maar is gewoon leuk om mee te doen :)

Maar niemand die nog meer mee doet dus? :(

Comment

Over 2 weken is het dan eindelijk zover :D

*persbericht*

Op vrijdag 30 november 2007 organiseert stichting PAN (Promotie Amateurmuziek Nijmegen) voor de eerste maal de PAN DJ-contest. Deze contest zal plaats vinden in de Merleyn te Nijmegen. De vier finalisten die het tegen elkaar op gaan nemen zijn DJ Harm B, Yon van Lith, Dusky en DJ Bridgeman.

Harm B is een zeer veelzijdige DJ met de nadruk op house en groove. Daarbij vind hij het belangrijk om het publiek ook mee te krijgen op de diepere en onbekendere nummers. Yon van Lith is 17, maar viel met zijn demo op door zijn zeer volwassen platenkeus. Minimal met een uiterst funky inslag is waar hij voor gaat. Dusky wist de jury te verrassen met een “filthy” electro house set. Het geluid dat tegenwoordig erg populair is. De laatste finalist is DJ Bridgeman. Deze jongen is muziekliefhebber in hart en nieren en wist te overtuigen met een originele mix van deephouse en minimal.

Marc Wagenaar, een groot talent uit Nijmegen, zal de avond openen en het publiek alvast opwarmen met een set vol house en warme subtiele minimal. VJ Slof zal deze avond voorzien van de nodige visuele extra’s.

De deuren van Merleyn zullen om 22:00 openen en om 04:00 eindigt de PAN DJ-contest. De entree bedraagt €4,- (€ 3,- met RU/HAN/TNL pas).

Comment

Vet zeg! Yon zit bij de zelfde 'leraar' als ik, en echt cool dat hij door gekomen is! Nu nog even kijken of ik er naar toe ga :P

Comment

Working...
                              X