Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj's gevraagd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj's gevraagd

:arrow: Hello,
    Om ons Dj bestand uit te breiden zijn we op zoek naar Dj's. Alle stijlen zijn welkom. Ook wanneer je drive-in bent dan kan je aanmelden op www.ik-zoek-een-dj.nl
    Ook bieden wij een 24-uurs service aan voor onze klanten die nog even een Dj nodig hebben. Dus lijkt het je wat om goed en eerlijk te verdienen surf dan even naar de site.

Even de extra info van de site gehaald voor de mensen die intresse hebben.

Hoe werkt Ik-zoek-een-dj.nl?

- Een vermelding op onze website is gratis. Wij rekenen geen plaatsingskosten en geen percentage van je gage, al zul je
    meer opdrachten krijgen als je met bureaukortingen werkt. Wij halen onze winst uit een bemiddelingsfee die in de prijs
    op deze website verwerkt is.

- Ik-zoek-een-dj.nl staat voor een hoge kwaliteit tegen concurrerende prijzen. Om dit te garanderen aan onze klanten voldoen alle
    op deze website vermelde dj's en drive-in shows aan onze selectiecriteria (zie hieronder).

- Wij houden van een informele sfeer tussen ons en onze leveranciers, maar afspraken dienen te worden nagekomen en we
    verwachten een bepaald kwaliteitsniveau. Zolang je daaraan voldoet kun je zeker zijn van een zeer prettige samenwerking!

- Wegens grote drukte reageren wij alleen op aanmeldingen die voor ons op dit moment interessant zijn, waarvan we dus ook
    verwachten dat ze binnen een redelijke termijn geboekt worden. Alle andere aanmeldingen worden wel bewaard voor eventuele
    toekomstige opdrachten.

Selectiecriteria

- Alle dj's en drive-in shows dienen in het bezit te zijn van een KvK nummer en/of een VAR verklaring.
    Wij werken uitsluitend met leveranciers die zelf een factuur met BTW kunnen (en mogen) uitschrijven.

- Alle dj's en drive-in shows dienen ten minste 5 jaar aantoonbare ervaring te hebben als professioneel bedrijf of freelancer.

- Alle dj's dienen ten minste 20 jaar oud te zijn en te beschikken over eigen vervoer.

- Alle dj's dienen in het bezit te zijn van een legale muziekcollectie. Drive-in shows dienen te beschikken over professionele,
    representatieve apparatuur zonder reclame (naam op een meubel is toegestaan, telefoonnummer en website niet).

Indien je niet voldoet aan één of meerdere van deze selectiecriteria heeft het geen zin om te reageren!

Actuele vacatures

Wij zijn momenteel met name op zoek naar allround dj's met ruime ervaring op bruiloften, bedrijfsfeesten etcetera.
    De dj's die wij zoeken kunnen voor nagenoeg elk publiek draaien, weten hoe ze moeten presenteren en vragen een gage
    tussen de € 100,00 en € 150,00 per avond (4,5 uur) exclusief BTW en eventuele reiskosten.

Comment

ik wil me best inschrijven,
      voldoe aan de lijst,

maar 24 uur inzet baar moeten wezen... word lastig

Comment

max 150,00 euro ???

25 jaar ervaring als DJ in binnen en buitenland...maar 150,00 euro...hmm

Comment

daarom zeg ik voor de mensen die intresse hebben :)

Comment

Originally posted by Tomazos
            voldoe aan de lijst,

en dit dan?

- Alle DJ's dienen ten minste 20 jaar oud te zijn en te beschikken over eigen vervoer.

Comment

zught

voor 150 ex kom ik niet draaien

Comment

Originally posted by DJ-BasRose
                voldoe aan de lijst,

en dit dan?

- Alle DJ's dienen ten minste 20 jaar oud te zijn en te beschikken over eigen vervoer.
                hmm oke,

Comment

spijtig maar ik doe geen trouwfeestjes

Comment

Originally posted by distefano
                    spijtig maar ik doe geen trouwfeestjes
                    Alleen als je zelf trouwt zeker.. :lol:

Comment

voldoe aan de lijst,

Inderdaad wordt dat lastig om 24/7 beschikbaar te zijn maar dat is niet de opzet.
                      Stel er is een Dj ergens geboekt en die belt af, laten we zeggen 2 dagen van te voren. Aan ons wordt dan de vraag gesteld of iemand kunnen leveren. aan de hand van ons bestand gaan we rondbellen wie er kan draaien. Stel dat jij op dat moment geen boeking hebt, dan kan je alsnog even (goed) geld verdienen.

Comment

goed geld verdienen niet,

maar de stelling luid: Thuis op de bank verdien je het meestal niet:)

Comment

Sorry maar 150 euro voor vierenhalf uur werken...
                          * REALITY CHECK PLEASE *
                          Ik pak voor dat bedrag nog niet eens mn platentas in, en al helemaal niet voor feestjes en partijtjes.

Comment

Originally posted by LorddeWorde
                            Sorry maar 150 euro voor vierenhalf uur werken...
                            Gaat hier de poort van de oprit ook niet voor open. Sta je netto voor iets van 15 euro per uur te draaien. Kan gewoon niet of het zijn weer van die Hans Kazaa-losers met hun 128kps illegaal gedownloade schijfjes.

Comment

stephanie jij reageert echt heel wijs op elke vraag op een topic... nou wat kan je zelf ? vertel is wat kan je goed...

Comment

Working...
                              X