draaien misschien? DUH
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dj's gevraagd
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Voor 150 Euro draaien is heel gewoon hoor!! zeker voor kroegen en bruiloft DJ's hebben mensen op een of andere manier vaak niet meer over....
Moet je voor de grap eens vragen wat de meeste Kroegen DJ's in Amsterdam verdienen... zit vaak nog onder dit bedrag en dan hebben we het zelfs over zaterdagavonden!
Als het aanbod groot is, gaat de prijs vanzelf naar beneden en dan kan je nog zo lang draaien, je krijgt gewoon niet meer!
Tja, dan maar 4 a 5 dagen voor dit bedrag draaien, dan heb je uiteindelijk je boterham ook belegd nietwaar?!?
Comment
-
-
Originally posted by DJ-twanstephanie jij reageert echt heel wijs op elke vraag op een topic... nou wat kan je zelf ? vertel is wat kan je goed...
-100% legaal draaien. Muziek/geld zaken e.d.
-Technisch heel sterk
-Zeer uitgebreide muziek kennis
-VJ/DJ
-Enorm veel ervaring
-En vast nog veel meer.
-Vaste dj voor pioneer nederland
En wat kan jij Twan?
Comment
-
Originally posted by JPKlicheVoor 150 Euro draaien is heel gewoon hoor!! zeker voor kroegen en bruiloft DJ's hebben mensen op een of andere manier vaak niet meer over....
Moet je voor de grap eens vragen wat de meeste Kroegen DJ's in Amsterdam verdienen... zit vaak nog onder dit bedrag en dan hebben we het zelfs over zaterdagavonden!
Dus aanmelden op de site!!!!!
Comment
-
Originally posted by djdanzaOriginally posted by JPKlicheVoor 150 Euro draaien is heel gewoon hoor!! zeker voor kroegen en bruiloft DJ's hebben mensen op een of andere manier vaak niet meer over....
En dat kan de ene keer voor 100 euro zijn, een enkele keer voor 300 euro, maar dat komt weinig voor, tenzij je echt full-time dj bent, en er dus je geld mee verdient; dan kun je meer vragen.
Maar het grote dilemma in het club-circuit is, dat ze je wel veel willen betalen, maar dan moet je wel een bekende dj zijn, die ook voor de omzet en het bezoekersaantal rendement oplevert;
En voordat je die status hebt bereikt, zul je het echt met minder moeten doen, want voor wat betreft "de rest" van de dj's zegt bijna elke club; "voor jou 10 anderen!"...
Het leven is niet eerlijk, he ;)
Comment
-
Originally posted by djdanzaOriginally posted by JPKlicheVoor 150 Euro draaien is heel gewoon hoor!! zeker voor kroegen en bruiloft DJ's hebben mensen op een of andere manier vaak niet meer over....
Comment
-
Tiesto is juist heel normaal en zegt nooit dingen als ik zal de telefoon niet opnemen voor 100 euro :S.
Comment
-
Sorry hoor maar zo beledig je in één klap elke zichzelf respecterende (semi-) prof dj!
Je kan beter vragen om een blik kazaa-prutsers die hun tijd willen verdoen met de verjaardag van tante lien. Echte kwaliteit dj's zul je zo niet te pakken krijgen.
PS: Je hoeft niet op Ibiza te draaien om meer dan 150 pleuro te verdienen, geloof mij maar.
Comment
-
Langzaam aan ben ik wel benieuwd waar jullie dan wel allemaal meer kunnen verdienen?? En dan bedoel ik niet 1x in de maand ofzo.. maar gewoon wekelijks 2 a 3 dagen in de week........dat je er dus van kunt leven.
IK geloof niet dat er veel mensen op dit forum die hun brood verdienen met draaien! (maar misschien vergis ik me)
Comment
-
naja,
IK ben van mening dat jou salaris afhangt van het ervaring dat je hebt,
en als je voor 100 euro de tel. niet opneemt dan heb je teveel ster alures,
ik weet zeker dat ik ELKE dj in me telefoon(waarvan de meeste profs zijn),kan bellen: ey man, ik zit met een probleem.. het is vanavond en als je vrij bent kan je 100 euro vangen,en betaal ik je brandstof...
de dj's die het voor de lol/hobby doen en zich zelf niet "hoger" vinden dan andere die zullen dat aannemen, thuis op de bank verdien je het niet
een beginnende dj zie ik als:
*als de vloer leegloopt zal hij niet 123 weten deze binnen no-time weer vol te krijgen,
*Onzeker achter ze draaitafel, teveel gefocust op de knoppen en geen contact met het publiek.
*alleen ze 'eigen' favoriete muziek stijl draaien
een dj met ervaring:
*Houd (BIJNA) de hele avond iedereen aan het dansen, dat de mensen het naar hun zin hebben, en als het inzakt dit snel weer terug te brengen, dmv van muziek/microfoon.
*ziet op het moment wat voor muziek je wel en niet kan draaien
*laat (bijna) iedereen een gezellige avond hebben
een dj die alles download en NIKS inversteerd, vind ik gewoon zwak.. ,ag je eerlijk weten. zoals stephanie ooit een keer tegen mij zei: dan steel je werk van andere dj's die het wel eerlijk doen... toen snapte ik nog niet wat ze bedoelde, inmiddels al een tijdje wel.
ook hoeft een dj geen plaatjes te mixen, ken genoeg Populaire dj's die hier in de regio overal staan, die geen 1 plaatje mixen maar vrijwel alles met de Microfoon en platen keuze doen.. DAT vind IK knap,
gek doen door de mic, rare korte verhalen, en dan iedereen laten juichen
verder over dj Twan,
ga even in je radio studio spelen,
weet wel zeker dat jij alleen maar over de carriere van Stephanie kan DROMEN!!
ik heb het hier dan over mijn "genre" dj's.. Commerciele dj's
ik denk dat meerdere dj's zich hier wel eens zullen zijn met mijn verhaal
Comment
-
een redelijk tot goeie semi tot pro dj moet als ie min 2x in de week ergens staat er een redelijke maandloon uit kunnen halen
ik kan van 2x in de week ergens draaien leuk leven maar ik heb er zelfs nog een part-time baan naast voor de extra zekerheden en dat je even van thuis weg bent want geloof me de eerste maanden is het leuk thuis zitten daarna verveel je je stierlijk!!!
Comment
Comment