Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
als je goed lees kan je zelf bepalen wat je verdient
jij lees niet goed
Originally posted by Tomazos
naja,
IK ben van mening dat jou salaris afhangt van het ervaring dat je hebt,
en als je voor 100 euro de tel. niet opneemt dan heb je teveel ster alures,
ik weet zeker dat ik ELKE DJ in me telefoon(waarvan de meeste profs zijn),kan bellen: ey man, ik zit met een probleem.. het is vanavond en als je vrij bent kan je 100 euro vangen,en betaal ik je brandstof...
de DJ's die het voor de lol/hobby doen en zich zelf niet "hoger" vinden dan andere die zullen dat aannemen, thuis op de bank verdien je het niet
een beginnende DJ zie ik als:
*als de vloer leegloopt zal hij niet 123 weten deze binnen no-time weer vol te krijgen,
*Onzeker achter ze draaitafel, teveel gefocust op de knoppen en geen contact met het publiek.
*alleen ze 'eigen' favoriete muziek stijl draaien
een DJ met ervaring:
*Houd (BIJNA) de hele avond iedereen aan het dansen, dat de mensen het naar hun zin hebben, en als het inzakt dit snel weer terug te brengen, dmv van muziek/microfoon.
*ziet op het moment wat voor muziek je wel en niet kan draaien
*laat (bijna) iedereen een gezellige avond hebben
een DJ die alles download en NIKS inversteerd, vind ik gewoon zwak.. ,ag je eerlijk weten. zoals stephanie ooit een keer tegen mij zei: dan steel je werk van andere DJ's die het wel eerlijk doen... toen snapte ik nog niet wat ze bedoelde, inmiddels al een tijdje wel.
ook hoeft een DJ geen plaatjes te mixen, ken genoeg Populaire DJ's die hier in de regio overal staan, die geen 1 plaatje mixen maar vrijwel alles met de Microfoon en platen keuze doen.. DAT vind IK knap,
gek doen door de mic, rare korte verhalen, en dan iedereen laten juichen
verder over DJ Twan,
ga even in je radio studio spelen,
weet wel zeker dat jij alleen maar over de carriere van Stephanie kan DROMEN!!
ik heb het hier dan over mijn "genre" DJ's.. Commerciele DJ's
ik denk dat meerdere DJ's zich hier wel eens zullen zijn met mijn verhaal
Wij zijn momenteel met name op zoek naar allround DJ's met ruime ervaring op bruiloften, bedrijfsfeesten etcetera.
De DJ's die wij zoeken kunnen voor nagenoeg elk publiek draaien, weten hoe ze moeten presenteren en vragen een gage
tussen de € 100,00 en € 150,00 per avond (4,5 uur) exclusief BTW en eventuele reiskosten.
tussen de 100 en 150 eu,
ik ga nu ook even geen discussie aan, heb wat gedronken en dan ga ik dingen zeggen die ik beter niet kan zeggen,
Kappen met dat domme gelul over geld; stelletje muzikale prostituees ;)
Da's nou weer net het probleem met dat hele dj-wereldje van tegenwoordig; erg cool als je ervan kunt leven, en je werk goed doet, maar ikzelf ben begonnen met dj-en om mensen een coole avond te bezorgen, en ze mijn visie op electronische muziek te geven.
Gasten die alleen maar zeiken over geld, moeten gewoon opdonderen, en lekker bij de plaatselijke kroeg cd's in de speler stoppen tussen het biertjes tappen door. Weet je zeker dat je je centjes krijgt.
Los daarvan; ik zag inderdaad in de eerste post staan dat je tussen de 100 en 150 pleuro kon verdienen voor zo'n 4,5 uur draaien, als ik me niet vergis; en dat is wel een beetje weinig, gezien het feit dat dj's behoorlijk veel geld kwijt zijn voor aanschaf van vette platen; en als je enige ervaring hebt en vaak voor een knaak en een bos wortels hebt gedraaid, wil je op een gegeven moment wel wat meer voor je draaikunsten krijgen dan gemiddeld 35 euro per uur. Daarmee ben ik het eens, maar volgens mij is deze discussie afgedwaald naar heel andere motieven. Wees ook gewoon soms eens blij dat je ergens gevraagd wordt, en weeg even af wat je minimum-kosten zijn voor een bepaald avondje. En wil je dat niet, dan ga je toch lekker thuiszitten en lopen schreeuwen dat je meer waard bent, terwijl niemand je boekt.
Da's nou weer net het probleem met dat hele DJ-wereldje van tegenwoordig; erg cool als je ervan kunt leven, en je werk goed doet, maar ikzelf ben begonnen met DJ-en om mensen een coole avond te bezorgen, en ze mijn visie op electronische muziek te geven.
Gasten die alleen maar zeiken over geld, moeten gewoon opdonderen, en lekker bij de plaatselijke kroeg cd's in de speler stoppen tussen het biertjes tappen door. Weet je zeker dat je je centjes krijgt.
Los daarvan; ik zag inderdaad in de eerste post staan dat je tussen de 100 en 150 pleuro kon verdienen voor zo'n 4,5 uur draaien, als ik me niet vergis; en dat is wel een beetje weinig, gezien het feit dat DJ's behoorlijk veel geld kwijt zijn voor aanschaf van vette platen; en als je enige ervaring hebt en vaak voor een knaak en een bos wortels hebt gedraaid, wil je op een gegeven moment wel wat meer voor je draaikunsten krijgen dan gemiddeld 35 euro per uur. Daarmee ben ik het eens, maar volgens mij is deze discussie afgedwaald naar heel andere motieven. Wees ook gewoon soms eens blij dat je ergens gevraagd wordt, en weeg even af wat je minimum-kosten zijn voor een bepaald avondje. En wil je dat niet, dan ga je toch lekker thuiszitten en lopen schreeuwen dat je meer waard bent, terwijl niemand je boekt.
En wederom een waarheid als en koe!! Met thuis zitten verdien je ze zeker niet.
En wederom een waarheid als en koe!! Met thuis zitten verdien je ze zeker niet.
Pennen in elkaar zetten verdient toch ook goed? :)
Is dat zo?? Ik doe nu maar paperclips buigen maar daar krijg je een kramp van in je vingers joh!!! :twisted:
Mijn nederig excuus voor u die deze topic later lezen en een complete discussie ziet staan over het wel en niet goed verdienen met plaatjes draaien.
Het hele verhaal is een beetje uit zijn verband getrokken maar we zijn op zoek naar Dj's die van hun hobby een feest willen maken.
Als iemand zich beledigd voelt dan zij het zo maar dat is dus niet de opzet.
:idea:
Da's nou weer net het probleem met dat hele DJ-wereldje van tegenwoordig; erg cool als je ervan kunt leven, en je werk goed doet, maar ikzelf ben begonnen met DJ-en om mensen een coole avond te bezorgen, en ze mijn visie op electronische muziek te geven.
Los daarvan; ik zag inderdaad in de eerste post staan dat je tussen de 100 en 150 pleuro kon verdienen voor zo'n 4,5 uur draaien, als ik me niet vergis; en dat is wel een beetje weinig, gezien het feit dat DJ's behoorlijk veel geld kwijt zijn voor aanschaf van vette platen; en als je enige ervaring hebt en vaak voor een knaak en een bos wortels hebt gedraaid, wil je op een gegeven moment wel wat meer voor je draaikunsten krijgen dan gemiddeld 35 euro per uur. Daarmee ben ik het eens, maar volgens mij is deze discussie afgedwaald naar heel andere motieven. Wees ook gewoon soms eens blij dat je ergens gevraagd wordt, en weeg even af wat je minimum-kosten zijn voor een bepaald avondje. En wil je dat niet, dan ga je toch lekker thuiszitten en lopen schreeuwen dat je meer waard bent, terwijl niemand je boekt.
Toen ik een paar jaar geleden in Altamira draaide pakte ik 350 euro op een avond, van 22.00 tot 02.00 uur en hoefde niet eens te mixen, gewoon blokjes met van alles wat :wink: R&B, danceclassics, Trance/Dance en apres ski meuk. Is trouwens ook de reden dak er mee genokt ben :lol:
Toen ik een paar jaar geleden in Altamira draaide pakte ik 350 euro op een avond, van 22.00 tot 02.00 uur en hoefde niet eens te mixen, gewoon blokjes met van alles wat :wink: R&B, danceclassics, Trance/Dance en apres ski meuk. Is trouwens ook de reden dak er mee genokt ben :lol:
Geef mij ff het adres van dat hok!! Voor dat geld wil ik die meuk ook wel aan mekaar plakken :twisted:
Comment