Ik begrijp heel goed jou punt alleen daar ben ik het niet helemaal mee eens, maar blijkbaar vind jij dat puberaal.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dj's gevraagd
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by LorddeWordeAls DJ maak je het in de eerste plaats zelf, dus ik maak geen mensen groot, dat doen ze zelf wel, ik kan ze alleen helpen door ze kansen te geven met draaien. En daar heb ik een aantal mensen best mee kunnen helpen. Om dan meteen te claimen dat het aan mij ligt... dan moet je net zo dom en puberaal als jou kunnen denken en dat is voor mij toch echt een paar niveautjes te laag. (Geografisch gezien zo ongeveer zo diep als de Marianentrog)
Maar als bijvoorbeeld een DJ die europawijd bekend is in mijn scene tegen mij zegt dat het deels dankzij mij is omdat ik kansen gegeven heb om op parties in Luxemburg en Nederland te draaien en desbetreffend persoon heb meegesleurd naar een aantal optredens... dan denk ik dat ik mijn opmerking hierover rustig mag maken.
En ja, je kan meerdere kansen hebben... maar is dat echt zo? Ik weet niet hoe het in Nederland is maar hier kennen de meeste DJ's elkaar bij voor- en bijnaam, als er eentje ergens eruit wordt geflikkerd omdat het een rotte appel is dan weet de rest dat in no-time. Dan is emigreren naar een ander werelddeel zo ongeveer nog de enige optie die je rest om nieuwe kansen te krijgen.
En de beste kerel mag wat mij betreft best wat op poten zetten, maar dan wel met normale tarieven die niet onder de normale marktprijzen liggen. ik heb net uitgebreid uitgelegd waarom het tarief wat hij aanbied gewoon te weinig is voor het type DJ's die hij wil, speciaal voor jou heb ik het zelfs nog in begrijpelijke taal geschreven.
Of moet ik het nog omzetten in tekst met ge-schei-den let-ter-gre-pen?
maaar..
wat je zegt dat een dj het allemaal aanzich zelf heb te danken o.i.d ben ik niet zo mee eens..
elke 'bekende' dj zal toegeven dat er talenten rond lopen, maar die beperkte kans word gegeven.
je moet ook een groep hebben die jou willen laten draaien, en dat is maar voor een bepaald groepje weg gelegd.
en idd, als een dj ergens word uitgeknikkerd weet iedereen dat. is hier precies hetzelfde, hier kent iedereen elkaar ook uit de regio. en bellen elkaar soms van: ey, party bij mij.. kom je ook?
hier zijn ook dj's die het al helemaal gemaakt hebben in hun hoofd, maar nog nergens vast draaien en 14 jaar zijn. en arrogant tegen alle dj's zijn... DIE gasten komen nergens.
wees dus niet arrogant tegen andere dj's. maar als ze tegen je zeggen: "doe jij het eens beter dan..." dan heb ik in me hoofd al zoiets van: ik ga jou niet verder helpen. maar ik zal het hem wel beter laten zien dat hij er verbaasd van staat te kijken.
maarja, we hebben al een ander groot ouwehoer topic:)
edit:
maar lord:), als ik me rijbewijsje heb wil ik graag vriendelijk eens mee draaien:)
Comment
-
Originally posted by djtnoxOriginally posted by djtimmafgezien van 't geld
de 24/7 beschikbaarheid: hoe groot is dan alsnog de kans dat je eruit gepikt wordt om te komen draaien ?
Ik bedoel: er bestaan toch legio van dit soort sites 8O
Kijk met zo'n instelling moet je ook niet lopen zeuren dat je niets kan berijken als DJ....
Comment
-
Originally posted by Tomazosmaar lord:), als ik me rijbewijsje heb wil ik graag vriendelijk eens mee draaien:)
Commercieel doe ik eigenlijk nog alleen maar op aanvraag, ik ben al een tijdje geen resident meer omdat ik wegens mijn andere werkzaamheden geen tijd meer er voor had.
Ik kan je natuurlijk wel voorstellen aan een paar DJ's hier die wel commerciele dance draaien, als die er bok in hebben, mag je vast wel een avondje meedraaien.
Comment
-
Originally posted by LorddeWorde@ Joey - Die "ervaren" DJ's zullen ook niet echt professioneel zijn, als ik het "genoegen" zou hebben had ik jou tezamen met jouw attitude en taalgebruik al lang en breed achter de tafels hebben weggetrapt. :twisted:
gast even ter informatie een joey trap je niet acter de draaitafels vandaan
ik weet zeker dat hij meen en geen hier er uit draait
verder wat maakt jou een goeie DJ?? ik ken je niet en geloof me ken er een hoop verder vind ik nogmaals je moet je eigen ding doen
WNT sommige dj kunnen echt niet draaien maar hebben een perfecte platen keus dus dan boeit het de menigte echt niks meer !! trust me
enne mensn pas gaan afzeiken als je ze hebt horen draaien of in levende lijve hebt ontmoet ;)
dat was het wel ff
Comment
-
Originally posted by dj_joeyOriginally posted by drive-in apollo DJ WesselOriginally posted by dj_joeyWat lopen jullie allemaal om geld te zijken! Je krijgt toch niet meer dan dat ze je bieden. Ben je het waard dan krijg je het vanzelf wel. Maar niet bij de eerste de beste keer oow dat is te weinig. Laat ik niet eens de telefoon opnemen. En verdien je al meer of vind je eht te weinig meld je je toch gewoon niet aan.
Alle DJ's en drive-in shows dienen in het bezit te zijn van een KvK nummer en/of een VAR verklaring.
Wij werken uitsluitend met leveranciers die zelf een factuur met BTW kunnen (en mogen) uitschrijven.
- Alle DJ's en drive-in shows dienen ten minste 5 jaar aantoonbare ervaring te hebben als professioneel bedrijf of freelancer.
- Alle DJ's dienen ten minste 20 jaar oud te zijn en te beschikken over eigen vervoer.
- Alle DJ's dienen in het bezit te zijn van een legale muziekcollectie. Drive-in shows dienen te beschikken over professionele,
representatieve apparatuur zonder reclame (naam op een meubel is toegestaan, telefoonnummer en website niet).
Oftewel prijzen omhoog. Of eisen naar beneden. (Wat ook niet helemaal slim is omdat je dan illegaal bezig bent.)
Oja ik vraag me af of je uberhaubt ooit een keer geboekt word via deze website. Het oogt zeer amateuristisch en de meeste mensen zullen snel weer wegklikken. Er zullen trouwens erg weinig mensen komen op deze website omdat ik ze op de eerste 4 pagina's van google niet gevonden heb.
Comment
-
Originally posted by DJ-dlusionOriginally posted by LorddeWorde@ Joey - Die "ervaren" DJ's zullen ook niet echt professioneel zijn, als ik het "genoegen" zou hebben had ik jou tezamen met jouw attitude en taalgebruik al lang en breed achter de tafels hebben weggetrapt. :twisted:
Het is toch raar dat we joey bijvoorbeeld afzeiken en dat we tegen bijvoorbeeld stephanie, marcel of dyno gewoon normaal doen, niet? Komt misschien wel doordat joey een tijdje terug berichten posten met amper/geen inhoud van wel een regel lang dat we meestal gewoon konden overslaan met het lezen.
Comment
-
Originally posted by DJ-dlusiongast even ter informatie een joey trap je niet acter de draaitafels vandaan
ik weet zeker dat hij meen en geen hier er uit draait
verder wat maakt jou een goeie DJ?? ik ken je niet en geloof me ken er een hoop verder vind ik nogmaals je moet je eigen ding doen
WNT sommige DJ kunnen echt niet draaien maar hebben een perfecte platen keus dus dan boeit het de menigte echt niks meer !! trust me
enne mensn pas gaan afzeiken als je ze hebt horen draaien of in levende lijve hebt ontmoet ;)
dat was het wel ff
OK mop van de week: Joey heeft vrienden!!!
Dat jij mij niet kent kan misschien wel kloppen want ik ken jou ook niet...
Check even het "even voorstellen topic" dan weet je ongeveer waar ik vandaan kom, wat ik doe en waar ik nu mee bezig ben... En als je er daar dan toch bent laat ons niet in spanning en stel jezelf ook even fatsoenlijk voor.
Enne Joey trap ik net zo makkelijk achter de draaitafels vandaan als elke andere lul met teveel kapsones, dan kan ie nog zo goed zijn of talent hebben. Als DJ zijn je interhumane communicatie skills nog steeds het allerbelangrijkste, als je die niet hebt, heb je de rest ook niet in mijn optiek.
Comment
-
hahahaha gasten alles wat jullie hier doen is elkaar afzeiken!!
niet meer en niet minder.
als je een ander niks gunt dan kom je er zelf zeker niet !!
ik heb alles een beetje door zitten lezen en het is alleen maar negatief hier
als jullie daadwerkelijk zo goed waren dan hadden jullie niet op dit forum gezeten want..... dan was je bezig met je producties en of de marketing van jezelf
verder wil ik nog even kwijt met mijn spelling is niks aan de hand
en daarintegen durf ik met jou @GAylord te wedden dat ik een betere opleiding heb dan ieder hier.
en gaan jullie nou maar lekker iedereen wegtrappen achter die tafels vandaan daar maak je vrienden mee en jij vind je zelf niet arro???? hmmmm
ik weet nog een goede psy voor je als je weet hoe je het verder moet spellen???
gaan jullie nou maar jezelf beter voor doen dat je bent en je tijd verdoen op dit forum en aftrekken op ieders(IP) tjeees wat zijn jullie slim zeg !!!
hmmmm dat was het wel denk ik.
oja en ik heb een ip adres dat veranderd in de zoveel tijd ;) dan weten jullie dat alvast vind zelf maar uit hoe dat kan
Comment
-
Originally posted by DJ-dlusionhahahaha gasten alles wat jullie hier doen is elkaar afzeiken!!
niet meer en niet minder.
als je een ander niks gunt dan kom je er zelf zeker niet !!
ik heb alles een beetje door zitten lezen en het is alleen maar negatief hier
als jullie daadwerkelijk zo goed waren dan hadden jullie niet op dit forum gezeten want..... dan was je bezig met je producties en of de marketing van jezelf
verder wil ik nog even kwijt met mijn spelling is niks aan de hand
en daarintegen durf ik met jou @GAylord te wedden dat ik een betere opleiding heb dan ieder hier.
en gaan jullie nou maar lekker iedereen wegtrappen achter die tafels vandaan daar maak je vrienden mee en jij vind je zelf niet arro???? hmmmm
ik weet nog een goede psy voor je als je weet hoe je het verder moet spellen???
gaan jullie nou maar jezelf beter voor doen dat je bent en je tijd verdoen op dit forum en aftrekken op ieders(IP) tjeees wat zijn jullie slim zeg !!!
hmmmm dat was het wel denk ik.
oja en ik heb een ip adres dat veranderd in de zoveel tijd ;) dan weten jullie dat alvast vind zelf maar uit hoe dat kan
Zooooo, rustig aan kerel!
Ga nou niet zeggen dat je spelling in orde is, want dat is ie gewoon niet!
Los daarvan bestaat er ook nog zoiets als interpunctie; ook dat hangt samen met je taalkundige vaardigheid; maar daar heb je blijkbaar geen boodschap aan! Iedereen maakt wel eens een spelfout hoor; maar dat is dus niet het enige facet van taalbeheersing. Anders zouden er enkel hoogbegaafde mensen meedoen aan Lingo, denk ik dan....
Ook wel ironisch dat je net in die ene zin waarin je beweert een goede spelling te hanteren een paar fikse taalkundige blunders en spellingsfouten maakt! (om er maar even een paar te noemen, zodat je me gelooft; het is "daarentegen", en je hebt "een IP-adres dat verandert"; met een T dus! Da's lagere school Nederlands, dus daar heb je al niet goed op zitten letten ;) )
En als je dan ook nog niet de ballen hebt om psychiater danwel psycholoog voluit te schrijven, terwijl je iemand anders dingen loopt te verwijten betreffende opleidingsniveau, is de grap helemaal compleet!
(SMS-taal of gebruik van zelfbedachte afkortingen heeft niks met Nederlands te maken, maar dat wist je hopelijk al?! Als je toch een afkorting wilt bezigen, gebruik dan op z'n minst "psych". Dat staat namelijk zelfs in de Van Dale.)
En waarom je nou een weddenschap wilt aangaan over de hoogste opleiding is me een raadsel. (Zelf wens ik mensen daar niet op te beoordelen; zoals hierboven al eens vermeld is, gaat het in het leven meer om interhumane communicatie-skills....)
Ik ben zelf trouwens Bouwkundig Ingenieur; heb jij ook zo'n opleiding?? Dan is het niet te zien aan je taalgebruik; meestal is dit inherent aan de genoten opleiding, als je het mij vraagt, maar daar zal ik niet verder op ingaan; daar ging het namelijk in dit topic helemaal niet over!
En ga nou ook niet lopen verkondigen dat je niet op een forum zit wanneer je een goeie dj/producer bent; (heb je zo'n lage dunk van jezelf dan??)
Persoonlijk vind ik het erg prettig om af en toe eens te bomen met vak- en hobby-genoten over techniek, nieuwe ontwikkelingen, goeie platen, tips en geschikte apparatuur.
Feedback op je mixes of eigen produkties is ook wel handig, lijkt me; of den jij dat je alle waarheid in pacht hebt??
Wat het afzeiken van mensen betreft; ik vind het best ok dat er soms eens wat kritischer wordt gekeken naar het hele dj-gebeuren! Dat remt mensen met teveel kapsones namelijk een beetje af, en zet ze weer met beide benen op de grond! Jan-en-alleman vinden tegenwoordig dat ze dj zijn, terwijl ze bepaalde basic vaardigheden gewoon niet hebben, en dat ook niet eens zelf doorhebben! Als het om behoud van een acceptabele kwaliteit gaat, mag men toch best kritisch zijn??
Of pik jij alles wat je voorgeschoteld wordt, simpelweg omdat niemand anders er z'n duidelijke mening over geeft?? Dat zal wat zijn geweest tijdens de laatste verkiezingen in dit land; heb je toen ook gedaan wat de rest vond?? Van dat soort types lopen er op deze planeet namelijk al veel teveel rond, als je het mij vraagt...
Beetje kort door de bocht dus, die reactie van je; en als je over MIJN reactie iets te melden hebt; be my guest; dat is nou het mooie aan een openbaar forum. :twisted:
Comment
Comment