Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj's gevraagd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ohohohohoh wat een aanval zeg poe poe
    bouwkundig-Ingenieur toemaar das een hele mond vol en jah heb een de technische universiteit gestudeerd.
    en verder psychologie dat doe ik nu dus ja ik kan het zeker wel spellen ;)

en taal fouten tja ik typ zo snel blind dat ik er wel eens een paar letters vergeet op anders zet ;)

en verder was mijn punt hier dat jullie alleen maar elkaar afzeiken
    dat was mijn punt verder booiet het mij echt niet wie er goed is of niet dat is niet aan mij om te beslissen toch??

ik lees alleen maar jij dit jij dat mensen een forum is bedoeld om elkaar te helpen hoor???
    of gaan we hier ook van die "groepjes creëren" die zich beter voelen dan een ander .

zoals jullie op mij reageeren op de eerste post van mij damn zielig hoor
    maar ieder zijn meug denk ik dan maar
    verder vind ik gewoon lekker je eigending doen en een forum gebruiken waarvoor die bedoelt is dus niet dat slappe gedoe

btw sommige maken erg goeie shit hier !!!!!!!

Comment

Originally posted by LorddeWorde
      Originally posted by DJ-dlusion
      gast even ter informatie een joey trap je niet acter de draaitafels vandaan
      ik weet zeker dat hij meen en geen hier er uit draait

verder wat maakt jou een goeie DJ?? ik ken je niet en geloof me ken er een hoop verder vind ik nogmaals je moet je eigen ding doen

WNT sommige DJ kunnen echt niet draaien maar hebben een perfecte platen keus dus dan boeit het de menigte echt niks meer !! trust me

enne mensn pas gaan afzeiken als je ze hebt horen draaien of in levende lijve hebt ontmoet ;)

dat was het wel ff
      Je wilt toch niet zeggen dat dat lulletje rozenwater een vriend is van je hè
      OK mop van de week: Joey heeft vrienden!!!

Dat jij mij niet kent kan misschien wel kloppen want ik ken jou ook niet...
      Check even het "even voorstellen topic" dan weet je ongeveer waar ik vandaan kom, wat ik doe en waar ik nu mee bezig ben... En als je er daar dan toch bent laat ons niet in spanning en stel jezelf ook even fatsoenlijk voor.

Enne Joey trap ik net zo makkelijk achter de draaitafels vandaan als elke andere l*l met teveel kapsones, dan kan ie nog zo goed zijn of talent hebben. Als DJ zijn je interhumane communicatie skills nog steeds het allerbelangrijkste, als je die niet hebt, heb je de rest ook niet in mijn optiek.
      En over die capsones, verkondig ik mezelf tot grootste Dj van de wereld of laat ik merken dat ik niets wil leren van anderen? Volgens mij niet! En dan kom jij met het argument atitude terwijl ik gewoon eerlijk ben. Der lopen immers genoeg kudden schapen rond in deze wereld.

Comment

Laten we het hier ff netjes houden en respect voor elkaar hebben, OK?

On-topic dan maar weer.

Comment

Originally posted by DJ-dlusion
          ohohohohoh wat een aanval zeg poe poe
          bouwkundig-Ingenieur toemaar das een hele mond vol en jah heb een de technische universiteit gestudeerd.
          en verder psychologie dat doe ik nu dus ja ik kan het zeker wel spellen ;)

en taal fouten tja ik typ zo snel blind dat ik er wel eens een paar letters vergeet op anders zet ;)

en verder was mijn punt hier dat jullie alleen maar elkaar afzeiken
          dat was mijn punt verder booiet het mij echt niet wie er goed is of niet dat is niet aan mij om te beslissen toch??

ik lees alleen maar jij dit jij dat mensen een forum is bedoeld om elkaar te helpen hoor???
          of gaan we hier ook van die "groepjes creëren" die zich beter voelen dan een ander .

zoals jullie op mij reageeren op de eerste post van mij damn zielig hoor
          maar ieder zijn meug denk ik dan maar
          verder vind ik gewoon lekker je eigending doen en een forum gebruiken waarvoor die bedoelt is dus niet dat slappe gedoe

btw sommige maken erg goeie sh*t hier !!!!!!!
          Sjeezus; eerst schrijf je een bericht waarin je alles en iedereen hier afzeikt, en als je dan represailles krijgt, doe je ineens net of wij je allemaal aanvallen?? (je zou een goeie test-case zijn voor die psychologie waarin je pretendeert te werken ;)

Als jij universitair geschoold bent, vreet ik een bezem op! Echt, na je eerste projectverslag of scriptie zou je genadeloos afgemaakt worden door je docenten met dergelijk taalgebruik! Ook aan een technische Uni.
          Al die tekst hierboven is een grote warboel! En zo iemand beweert aan een technische universiteit te hebben gestudeerd?? (wat dan? Introductieweekje meegelopen zeker! En sterker nog; je beweert dat je nu in de psychologie zit???
          Zou een boel verklaren aangezien er net een onderzoek is uitgebracht betreffende het vreemde feit dat bijna 90% van alle mensen in NL die psychologie of aanverwante vakken gaan studeren ZELF met een psychisch probleem zitten, en dit dan ook als hoofdreden voor de gekozen studie opgeven.

Dus doe nou niet zo uit de hoogte, en lees eens wat er staat! Ik nam het in mijn reactie juist op voor mensen die op dit forum komen en wat bij willen leren, terwijl jij beweerde dat "goeie" dj's en producenten niet op dergelijke fora kwamen. Dat is een beetje beledigend, vandaar mijn respons.

En ik wil echt niemand hier aanvallen zonder reden, maar na je 2e post weet ik het zeker; jij doet het er echt om!

En ik zeg het nog maar een keer; als JIJ echt dat opleidingsniveau hebt dat je beweert te hebben, gaat deze wereld echt naar de kloten!
          Ik heb lang niet meer een dusdanig beroerd niveau van taalgebruik gezien, zeker voor iemand die zogenaamd dat niveau heeft; nog los van de totaal nietszeggende argumenten en reacties die je hier plaatst; dus hou niemand hier voor de gek, en ga lekker ergens anders je frustraties botvieren man! Dit is tocch gewoon zielig en beschamend!

Meer zal ik er hier niet over zeggen, want het gaat al lang nergens meer over.
          Iemand nog een DJ in de aanbieding??

Comment

@joey

Joey is een ongelofelijke eikel is ook een eerlijke mening

Maar mensen gaan er pas over discuteren als je een mening onderbouwt met argumenten. Dus waarom is Joey een ongelofelijke jeweetwel?
            Omdat hij zijn mening post over alles en iedereen zonder hierover uit te weiden waarom hij er zo over denkt.
            Omdat hij in een woord van 4 letters alle letters op de foute plaats heeft staan.
            Omdat hij ervan uit gaat dat iedereen zijn bizarre humor wel kan volgen en waarderen...

Gaat er nou een :idea: branden?

Back to topic...
            Ik ben geen geldwolf, ik doe het DJ-en voor de lol en de leut die ik ervan heb, maar ik hoef er echt niet aan te verliezen, en als ik legaal voor dat geld zou draaien dat verlies ik er vet op. Ik heb al eerder uitgelegd wat er allemaal bij komt kijken en waarom het niet gaat wat de beste kerel wil.

Comment

Hey je mag mijn een eikel vinden, prima. Maar om nou te gaan lopen zeuren om typ foutjes, dat vind ik eikelen om niks. Maja sommige mensen moet persé van een muis een olifant maken.

Comment

het is, van een MUG een olifant maken:)

Comment

Originally posted by Tomazos
                  het is, van een MUG een olifant maken:)
                  :D

Comment

olifanten zijn bang voor muizen toch?:D

Comment

Originally posted by Near_Earth_Object

Als jij universitair geschoold bent, vreet ik een bezem op! Echt,

mayo er bij dan maar ik hoop dat ie lekker smaakt :P

Comment

The proof is in the pudding! Zoals de Britten dat zo mooi zeggen. Van de meeste Uni's staan de afstudeerscripties online.

Dus linkje posten... Of natuurlijk niet meer opsnijden...

Comment

Originally posted by LorddeWorde
                          The proof is in the pudding! Zoals de Britten dat zo mooi zeggen. Van de meeste Uni's staan de afstudeerscripties online.

Dus linkje posten... Of natuurlijk niet meer opsnijden...

die zit! !

Comment

heren ik snap dat wel allemaal wat air hebben maar laten we het netjes houden ;)

Comment

mensen wat scheelt er toch met jullie ? jullie zijn toch allemaal dj's he ? respecteer mekaar dan , peace to the dj , je kunt beter samenwerken dan mekaar als vijanden te zien , ooit komt er mischien toch een dag dat je samen op de flyer staat en dan ?

Comment

jah dan is het lastig

maar denk dat dat we daar nog even niet over moeten na denken

ga m sluiten jongens er is genoeg gezegt en daarbij gaan we het laten

power to the pieper ;)

Comment

Working...
                                X