ohohohohoh wat een aanval zeg poe poe
bouwkundig-Ingenieur toemaar das een hele mond vol en jah heb een de technische universiteit gestudeerd.
en verder psychologie dat doe ik nu dus ja ik kan het zeker wel spellen ;)
en taal fouten tja ik typ zo snel blind dat ik er wel eens een paar letters vergeet op anders zet ;)
en verder was mijn punt hier dat jullie alleen maar elkaar afzeiken
dat was mijn punt verder booiet het mij echt niet wie er goed is of niet dat is niet aan mij om te beslissen toch??
ik lees alleen maar jij dit jij dat mensen een forum is bedoeld om elkaar te helpen hoor???
of gaan we hier ook van die "groepjes creëren" die zich beter voelen dan een ander .
zoals jullie op mij reageeren op de eerste post van mij damn zielig hoor
maar ieder zijn meug denk ik dan maar
verder vind ik gewoon lekker je eigending doen en een forum gebruiken waarvoor die bedoelt is dus niet dat slappe gedoe
btw sommige maken erg goeie shit hier !!!!!!!
bouwkundig-Ingenieur toemaar das een hele mond vol en jah heb een de technische universiteit gestudeerd.
en verder psychologie dat doe ik nu dus ja ik kan het zeker wel spellen ;)
en taal fouten tja ik typ zo snel blind dat ik er wel eens een paar letters vergeet op anders zet ;)
en verder was mijn punt hier dat jullie alleen maar elkaar afzeiken
dat was mijn punt verder booiet het mij echt niet wie er goed is of niet dat is niet aan mij om te beslissen toch??
ik lees alleen maar jij dit jij dat mensen een forum is bedoeld om elkaar te helpen hoor???
of gaan we hier ook van die "groepjes creëren" die zich beter voelen dan een ander .
zoals jullie op mij reageeren op de eerste post van mij damn zielig hoor
maar ieder zijn meug denk ik dan maar
verder vind ik gewoon lekker je eigending doen en een forum gebruiken waarvoor die bedoelt is dus niet dat slappe gedoe
btw sommige maken erg goeie shit hier !!!!!!!
Comment