Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ gezocht schoolfeestje (drive-inn)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ gezocht schoolfeestje (drive-inn)

Hee ,

We zijn op zoek naar een dj die een beetje draaien kan, en geen jumpstyle rotzooi laat horen, voor een schoolfeest wat waarschijnlijk zal plaatsvinden op 19 oktober.
    Muziek verder een beetje allround, maar met andere stijlen zijn er eigenlijk ook geen problemen. (funk ed.)
    We zoeken iemand (of 2 mensen) die zelf hun apparatuur hebben en kunnen vervoeren (voorrijkosten vergoed) .
    Het aantal mensen zal vrij laag liggen, rond de 150 mensen.
    Dit alles zal moeten plaatsvinden in Den Haag, aan de rand van het centrum op de school zelf.
    en de max. prijs ligt evenook laag, op zo`n 300 euro.
    ja excuses voor de niet al te hoge vraagprijs, maar toch willen we wel af van het 'kleuter dj die dan 'met z`n alleehheen' draait' idee af.
    `t zal beginnen om een uur of 8 half 9 en 4-5 uur later eindigen. (is over te praten)
    de datum staan niet 100% vast ivm de slome schoolleiding. andere data zullen allen later vallen, dus daar is tevens nog over te praten.

Nou ben benieuwd of er reacties zullen volgen.
    Als er nog vragen zijn, ik hoor `t wel.
    Bedankt alvast,
    Daan

ik heb wel interesse en heb een goede installatie maar enkel geen speakers dus daar zal je dan nog voor moeten zorgen

Comment

Re: DJ gezocht schoolfeestje (drive-inn)

Originally posted by plukeenolifant
      en geen jumpstyle rotzooi laat horen
      Beetje jammer dit.. Dat jij het niks vind ok, maar om er meteen rotzooi van te maken?! Dan ben je denk verkeerd op dit forum.. Ik vind Jumpstyle ook niet mijn smaak, maar laat het in zijn waarde.

Comment

Is misschien handig om te vertellen wat de doelgroep is (leeftijd). En een complete drive in kan je tegenwoordig overal vinden via google. Zijn niet zo verschikkelijk duur. Maar ja goed de kwaliteit is meestal ook erg rampzalig.

Comment

Rotzooi, rotzooi, tis maar hoe je het noemt...... bagger, sh%$#t, plepsmuziek of 99% verkrachting van veelal reeds bestaande nummers... what's in a name.... :twisted:

Comment

Re: DJ gezocht schoolfeestje (drive-inn)

Originally posted by djsergio
            Originally posted by plukeenolifant
            en geen jumpstyle rotzooi laat horen
            Beetje jammer dit.. Dat jij het niks vind ok, maar om er meteen rotzooi van te maken?! Dan ben je denk verkeerd op dit forum.. Ik vind Jumpstyle ook niet mijn smaak, maar laat het in zijn waarde.
            ach, dan is het misschien duidelijker naar wat we op zoek zijn.
            niks persoonlijks, voor niemand.
            maarja via dit forum leek het wat handiger om wat (goeds) te vinden dan lukraak via google.
            en doelgroep lijkt de duidelijk, met een schoolfeestje. kindjes van 13 tot 19.

Comment

ik heb een drive-in show tot me beschikking,

maar wil eerst weten tot ik alles rond ga maken wat EXACT de plannen zijn,
              niet dat ik nu alles ga regelen en dan later te horen krijg dat er iets veranderd is

Comment

Originally posted by Tomazos
                ik heb een drive-in show tot me beschikking,

maar wil eerst weten tot ik alles rond ga maken wat EXACT de plannen zijn,
                niet dat ik nu alles ga regelen en dan later te horen krijg dat er iets veranderd is
                ik denk niet dat enkhuizen ideaal is, een beetje uit de buurt, en daarbij staat op je site dat je volgeboekt ben voor de komende maanden?
                maarja, exact kan ik nog niet zeggen, omdat ze op school zo sloom zijn. :?

Comment

klopt is ook vol geboekt, tot eind Februari. ik doe de drive in show met een andere jongen die dan Mischien wel zou kunnen

maar idd, het is veel rijden.

Comment

Wij zijn nog vrij op deze datum. Ik heb u een mailtje gestuurd!

Comment

Ik heb twee mails gestuurd, maar krijg bij beide geen kopie terug gestuurd. Ik weet bij beide niet of ze zijn aangekomen. Wilt u anders even contact openen met mij? info(at)robustsound.nl.

Weet iemand hoe dit komt? Hij zit ook niet in mijn spambox.

Comment

Onderaan je e-mail die je invult op dit forum zit 'n knopje stuur mij 'n kopie van deze e-mail.

Dat staat standaard geselecteerd waardoor je dus 'n mailtje krijgt van je eigen mailtje, als het goed is krijgt de ontvanger precies hetzelfde mailtje.

Comment

Originally posted by djtimm
                          Onderaan je e-mail die je invult op dit forum zit 'n knopje stuur mij 'n kopie van deze e-mail.

Dat staat standaard geselecteerd waardoor je dus 'n mailtje krijgt van je eigen mailtje, als het goed is krijgt de ontvanger precies hetzelfde mailtje.
                          En dat mailtje krijg ik dus niet. Hierdoor weet ik niet of de ontvanger, in dit geval Daan, mijn mailtjes ontvangt. Het vervelende is wel dat ik niet zijn e-mailadres weet en dat het via dit systeem moet gaan.

Comment

Ik ben in het bezit van een drive inn show alleen voor mij geld dat ik niet over de benodigde speakers beschik. misschien dat jullie een paar speakers hebben?
                            De stijlen die ik draai zijn house, techno, electro.

voor wat muziek kan ik u verwijzen naar
                            www.aelectroworld.com :wink:

Comment

Hey-Hallo:

Wil graag reageren op de oproep schoolfeest in Den-Haag, zelf heb ik een komplete geluidset , met een tweede DJ , we zijn ALLROUND hebben veel ervaringen.

MVG:

DJ-Felix!

Comment

Working...
                              X