Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wij zijn op zoek naar JOU!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wij zijn op zoek naar JOU!

Hallo allemaal,

Voordat ik de vraag stel waar het uiteindelijk om draait, willen we ons eerst even voorstellen:

Wij zijn TOTAAL.FM, een 'nieuw' online staton die veel ruimte geeft aan aankomende DJ's en mensen die zelf produceren. Bij TOTAAL.FM kunnen zowel de DJ's als de luisteraars bepalen wat er gedraaid word. Natuurlijk binnen het format dat wij aanbieden. Alle muziek waar TOTAAL.FM over beschikt is aan te vragen via onze website www.totaal.fm. Het concept is niet nieuw, maar wel beter dan het concept van de huidige commerciƫle radiostations (vinden wij).

In ons format past:
    Dance, hard dance,
    Trance, hard trance,
    Jumpstyle,
    Techno,
    club,
    en nog veel meer. Als het maar een hoge beat gehalte heeft.

Nog even wat technische informatie:
    TOTAAL.FM werkt met een eigen server in een datacenter in Amsterdam. Alles in eigen beheer. We zijn aan de backbone verbonden met 2 x 100 Mbit linken, we kunnen hiermee ong 1500 luisteraars van een link verzorgen. Dit wordt in de toekomst nog meer door nieuwe compressie
    methodes.

Het is bij ons mogelijk om live een uitzending te verzorgen, dit kan eenmalig maar ook geprogrammeerd. Je maakt dan met, bv Winamp, contact met onze server. Ook DJSets zijn bij ons welkom.
    Heb jij een DJset, een plaat geproduceerd of misschien wil je wel live draaien. Bij ons kan je alle kanten op. Allicht dat er wel een kant bij zit die voor jou interessant is.

Heb jij interesse of wil je nog wat meer informatie, kan je je vraag altijd kwijt op info@totaalfm.com.
    Is alles duidelijk en wil je direct aan de slag mail jouw set of de link van de filehoster waar de set staat naar mp3@totaalfm.com. Desgewenst kunnen we ook een ftp account voor je aanmaken.
    Alles gebeurt bij ons op vrijwillige basis, niets moet, bijna alles mag. Indien het maar in ons format past!

Natuurlijk hebben we ook graag wat gegevens van je zelf, wie ben je, wat doe je, hoe lang ben je al bezig. Laat het ons allemaal weten zodat wij jou kunnen promoten.

Hopelijk tot ziens,

Rob van den Heuvel

TOTAAL.FM

nog 1??

Comment

Originally posted by Tomazos
      nog 1??
      ...zei de held die de weg naar Rome nog niet gevonden heeft...

edit: neem ik terug. je bent mijn held.

Comment

Originally posted by rhogenbrink
        nog 1??

lol hoezo???

ik maakte die opmerking omdat ik al +- 13 radio stations voorbij heb zien komen

Comment

tjah wat wil je met al die gewilde dj's hier..........

Comment

Originally posted by rhogenbrink
            nog 1??

lol hoezo???

ik maakte die opmerking omdat ik al +- 13 radio stations voorbij heb zien komen
            maar niet alle 13 zijn zo exlusive als totaalfm ;-) als je maar naar de technische informatie bekijkt bemerkt je al een bepaald pro gehaalte...en trust mee menige radio stations zouden dat al willen hebben!! dus geen buffer problemen en ongeoorloofd disconnections ;-)

Comment

Net ff gekeken, site ziet er goed uit, kost me alleen wat moeite (teveel) om er muziek uit te krijgen, da's jammer. Luisteren via MP zou een welkome aanvulling zijn ;), de real of web player doet namelijk niets :(

Comment

Originally posted by ArCee
                Net ff gekeken, site ziet er goed uit, kost me alleen wat moeite (teveel) om er muziek uit te krijgen, da's jammer. Luisteren via MP zou een welkome aanvulling zijn ;), de real of web player doet namelijk niets :(
                Je hebt bij de verkeerde Totaal gekeken. Ons adres is www.totaal.fm of www.totaalfm.com

Comment

Originally posted by ArCee
                  Ik luister gewoon via itunes, maar idd, miss is gewoon het ip-adres erbij zetten handiger!

Comment

Okay, vanaf een nader te noemen datum word Tranze-Taztic voortaan ook wekelijks uitgezonden op het bovengenomede radiostation :D

Comment

Gezellig, mijn mixen worden er vanaf nu ook wekelijks uitgezond. (woensdag 20:00) Afgelopen woensdag was de eerste keer!

*En plots zit totaalfm HELEMAAL volgepland!:p

Comment

Cool 8) Let's make the station No1 :D

Comment

Re: Wij zijn op zoek naar JOU!

Het gaat mometeel ontzettend goed met Totaal. We hebben de afgelopen weken dj's aangenomen uit o.a: Polen, Duitsland, Zweden, Amerika, Romenie en zijn bezig met een dj uit Frankrijk. Met name de trance dj's komen komen met bosje's tegelijk. Zondag word de vaste trance weekenddag op Totaal en voor de morgen zouden we nog wat rustigere trance dj's kunnen gebruiken zoals dream, vocal, club en progressive trance. Voor de rest zit de zondag vanaf 13.00 uur vol. De zaterdag word met name house, old skool, minimal, electro en technodag. Ook daar zoeken we nog aanvulling voor. Voor de hardere mensen/dj's onder ons, daar gaan we de vrijdag voor gebruiken dus jump, hardstyle, hardtrance en hardcore dj's, kom ons team versterken als je daar zin in hebt??

Groet: ArCee.

Comment

Working...
                          X