Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wil jij doorbreken in de dance scene ? reageer met een demo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wil jij doorbreken in de dance scene ? reageer met een demo

[MOD EDIT: Normale grootte lettertype gebruiken aub!]

Hallo DJ/Producer, :D

Wij zijn een nieuw Dance Label in Nederland en werken al samen met een groot aantal jonge,creatieve en ambitieuze producers en vocalisten.

Wij geven jullie als DJ/producer een kans om via ons label en netwerk in de internationale dance music markt door te breken.
    Indien jij denkt een aantal kwalitatieve goeie commerciele producties op de planken heb liggen of dat je feeling hebt deze te kunnen produceren, dan stuur naar mij een aantal demo opnames op in mp3 bestand.
    Wij gaan ze dan beluisteren en indien we overtuigd zijn komen we direct bij jou erop terug.

Ons Label genre is Club,House,Electro,Trance,Tribal,Tech,Jumpstyle of een combinatie hiervan.

Greetz! 8)
    Made2dance Records

Luc Ottenheijm
    A&R Manager
    E-mail: luc@made2dance.nl

Op wat voor contract basis werken jullie?
    Hoe promoten jullie de muziek?
    Op wat voor medium releasen jullie de muziek?

Comment

en die genres die je noemt liggen naar mijn mening mijlen ver uit elkaar; en dan moet het ook nog eens " commercieel" zijn??

Ik neem aan dat je bedoelt dat de platen verkoopbaar moeten zijn? Want onder commercieel versta ik; hapklare brokken zonder experimentele invloeden, en volgens bewezen stramienen. Kortom; kloontjes van al bekende hits.

Comment

Working...
      X