Announcement

Collapse
No announcement yet.

Allround feest Dj gezocht voor invalbeurten (met spoed!!!!!)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Allround feest Dj gezocht voor invalbeurten (met spoed!!!!!)

Hoi Allemaal!

Ik draai met zeer grote regelmaat op een Partycentrum in Berlicum (vlakbij Den Bosch).
    Hier vul ik allerlei soorten feesten in. Met name veel nederlandstalig en foute hits bepalen het genre.

Ik wordt echter steeds vaker gevraagd om als Dj zijnde ook in (feest)kroegen in de omgeving te komen draaien waardoor ik niet altijd beschikbaar ben voor het partycentrum.

Ik zoek dus iemand die een feestje kan maken, de microfoon gebruikt en liefst al ervaring heeft in dit soort werk.
    Verdiensten zijn goed en mocht het bevallen dan is er de kans dat ik je vaker in ga zetten als mijn vervanger!

Apparatuur etcetera is aanwezig.

Voor meer informatie stuur me even 'n PM of 'n mailtje!

Groeten,

Tim

tim@hetultiemefeest.nl
    Speel de leukste social, behendigheid en puzzel-spellen met je vrienden gratis op Hyves Games!

Re: Allround feest Dj gezocht voor invalbeurten (met spoed!!

Ik ben niet zo allround als je wilt, en tis nou ook geen omgeving helaas. Je zult vast wel iemand vinden!

Comment

Jammer dat het zo lang geleden is gepost...

Comment

En wat is het nut dan om het zo nog een keer op te halen?

Ja sorry rick ik weet het ik weet het. Valt mij alleen heel erg op dat op het moment veel berichten van 1 jaar of soms zelfs langer met de meest nutteloze mededelingen weer omhoog gehaald worden.

Dus nickwilke mijn vraag aan jou is waarom deze post?

Verder staat er in ookal is het een oude post dat je moet mailen of pm en.
        Dus ookal had je intresse had je het altijd via pm of mail kunnen proberen.

Comment

Working...
        X