Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ('s) gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ('s) gevraagd

Bar-dancing Classics is z'n resident DJ kwijt omdat die voor een andere carriererichting heeft gekozen. Nou kan ik zelf wel redelijk overweg met de 400's en een stapel cd's maar om het risico te vermijden dat het een beetje eentonig wordt (zelfde platen, zelfde overgangen) zoek ik nog 1 of 2 beginnende DJ's die een leuke avond kunnen samenstellen met R&B, Urban, Dance en een fleugje house. Let wel, wij zijn een van de weinige tenten in Steenwijk die een DJ hebben die mixt, het publiek is niet als in het westen. Ook betalen wij geen kapitalen aan gage al kom je zeker niet voor niets. Wel wil ik een live demo van gegadigden bij mij in de dancing (tijdens sluiting)
    Je draait met 2 x CDJ400 op een dateq 7.2

mail of reageer

ron

Re: DJ('s) gevraagd

Originally posted by ron-classics";p=" View Post
    Let wel, wij zijn een van de weinige tenten in Steenwijk die een DJ hebben die mixt, het publiek is niet als in het westen.

Met alle respect maar ik voel hier toch wel 'n vooroordeel gepaard met lichtelijk wat racisme richting het westen......

Alsof daar alleen maar boeren wonen, geef een van de dj's uit 't oosten dan maar eens een microfoon in de hand, weten ze ook niet wat ze moeten doen.

Comment

Originally posted by djtimm";p=" View Post
      Let wel, wij zijn een van de weinige tenten in Steenwijk die een DJ hebben die mixt, het publiek is niet als in het westen.

Met alle respect maar ik voel hier toch wel 'n vooroordeel gepaard met lichtelijk wat racisme richting het westen......

Alsof daar alleen maar boeren wonen, geef een van de DJ's uit 't oosten dan maar eens een microfoon in de hand, weten ze ook niet wat ze moeten doen.
      Het was een conclusie, geen vooroordeel, ben zelf geboren en getogen Amsterdammer....

Comment

rustig aan Timm ;)  Is gewoon een feit dat het publiek in het oosten anders is dan in het westen van het land; en dat geldt ook voor noord en zuid.

Ben een oosterling die in het westen woont, en ik kan het bevestigen. Deze stijl is niet mijn ding, maar er zijn vast wel wat gegadigden te vinden. succes.

Comment

daar zat loco toch vroeger?

onze roadshow heeft daar weleens gestaan jaren geleden

steenwijk ken ik qua uitgaans gebied niet zo maar in heel nederland wordt mixtechnisch gedraaid hoor
          in het noorden wordt daarbij ook nog veel gepraat door de mic
          als ik in het westen kom en ik begin te lullen kijken ze me dom aan ;)

ik hoop dat je een juiste dj vind

mvgr
          m

Comment

Klinkt goed; dat lijkt me wel wat. Draai overigens zelf ook in Emmeloord, dus ken het publiek wel een beetje!

Comment

Originally posted by djtimm";p=" View Post

Alsof daar alleen maar boeren wonen, geef een van de DJ's uit 't oosten dan maar eens een microfoon in de hand, weten ze ook niet wat ze moeten doen.
              ofdat niet rastische is!!! of boeren slecht zijn ik kom uit groningen en wij durfen rustig een microfoon vast te houden

Comment

@ID;
                "rastische" is het in ieder geval niet, want dat woord bestaat niet, man!

Daar komt bij dat het hier gewoon om wat geouwehoer gaat, en al dit gezeik niks met het onderwerp te maken heeft.
                ik ben zelf ook een "boer" dus weet waarover ik hhet heb, maar doordat je je gaat lopen drukmaken om dit soort dingen wordt het alleen maar erger.
                Ik zag toevallig ook je andere postje m.b.t. dj-en in heel NL; nou, als je je hier al druk om maakt, kan het nog leuk worden als je in de rest van het land wat commentaar naar je kop geslingerd krijgt!
                Je draait trouwens trance, zag ik; dan is dat hele MC-gedoe waarschijnlijk niet eens van toepassing op je; of loop je ook met een microfoon in je klauwen tijdens een dj-gig? Nee zeker; dan kun je er dus ook niet over oordelen. (geldt ook voor mezelf).

Ga lekker muziek maken of -draaien, en trek je niet alles zo zwaar aan. Niks aan de hand!

Comment

Originally posted by Near_Earth_Object";p=" View Post
                  @ID;
                  "rastische" is het in ieder geval niet, want dat woord bestaat niet, man!

Daar komt bij dat het hier gewoon om wat geouwehoer gaat, en al dit gezeik niks met het onderwerp te maken heeft.
                  ik ben zelf ook een "boer" dus weet waarover ik hhet heb, maar doordat je je gaat lopen drukmaken om dit soort dingen wordt het alleen maar erger.
                  Ik zag toevallig ook je andere postje m.b.t. DJ-en in heel NL; nou, als je je hier al druk om maakt, kan het nog leuk worden als je in de rest van het land wat commentaar naar je kop geslingerd krijgt!
                  Je draait trouwens trance, zag ik; dan is dat hele MC-gedoe waarschijnlijk niet eens van toepassing op je; of loop je ook met een microfoon in je klauwen tijdens een DJ-gig? Nee zeker; dan kun je er dus ook niet over oordelen. (geldt ook voor mezelf).

Ga lekker muziek maken of -draaien, en trek je niet alles zo zwaar aan. Niks aan de hand!
                  AMEN!!

RotorDJ

Comment

zijt ge nog opzoek naar een dj?
                    ik ben erg geintereseerd!

grtz

Comment

heey,

dit is een post van meer als 2 jaar geleden dus denk het niet.

Comment

Ach, het is een bar/dancing dus die kunnen altijd wel een goede dj gebruiken. Ik zou echter wel even een mailtje sturen ofzo, ik verwacht niet dat de TS dit forum nog actief volgt.

Comment

heeft iemand zijn email adres?

Comment

Staat helaas niet op zijn profiel. Wie weet kan Rick (administrator) er achterkomen.

Comment

Gewoon dit intypen bij google en de bovenste pakken: bar-dancing classics steenwijk.
                              Staat letterlijk in de tekst dus lijkt me niet moeilijk om te vinden, toch?

Comment

Working...
                              X