Announcement

Collapse
No announcement yet.

HMH zoekt basement DJ!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HMH zoekt basement DJ!

Draai jij commerciele hardstyle, hardcore, oldschool en happy hardcore? dan is Hollywood Music Hall op zoek naar jou! Wij zijn dringend op zoek naar een enthausiaste DJ om alle hardere sounds in de basement te draaien.

meer info? mail naar roland@hmh.nl

----------------------------------------------------

Ben jij het nieuwe DJ of MC talent van 2008?
    Dan is Pioneer ism Bacardi, Nightlife Magazine, HmH & Digidance op zoek naar jou! vanaf donderdag 24 juli elke donderdag in Hollywood Music Hall van 22.00 uur tot 03.00 uur krijgen Dj's de kans zichzelf te bewijzen tijdens de wekelijkse 'Pioneer DEEJAY CONTEST 2008!'

de winnaar wint een pioneer DJ set twv €.5000,-
    (2x pioneer CDJ1000-mk3 & 1 pioneer DJM-800)
    een platencontract bij Vato Gonzalez, een DJ spot in HmH, en een exclusief interview in Nightlife Magazine.

Re: HMH zoekt basement DJ!

U got mail.

Comment

Pioneer setje winnen, noem ik nog eens 'n originele leuke prijs!

Comment

Pioneer setje kan je winnen met de contest.

Dit is een oproep voor een residentie in de basement van de HmH.

Voor de contest moet ik 09-10-2008 draaien.

Voor de "sollicitatie" voor resident ben ik 22-08-2008 al wezen draaien. Ging lekker, maar veel concurrentie.
        Morgen, 29 augustus is de 2e ronde hiervoor. Daarna krijgt degene die resident wordt (dacht ik) een telefoontje.

Ben benieuwd.

Comment

Begrijpend lezen blijft 'n beetje lastig voor me, zeker na 10 dagen mentor spelen tijdens de introductie :oops:

Een vriend van me heeft gisteren ook gesolliciteerd, maar dat zou dan eigenlijk te laat zijn?? (stel deze laatste vraag dan ook met name aan de originele poster;))

Comment

Working...
          X