Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gratis boekingen ontvangen via ****

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gratis boekingen ontvangen via ****

Op ***** plaatst je op simpele en snelle wijze jouw biography, zonder omslachtige en tijdrovende
    registratieprocedure. Het enige dat je hoeft te doen is jouw biography in te voeren met als je wilt wat aanvullende
    info(prijs / overige info) en het e-mailadres ingeven waarop je de boekingen wenst te ontvangen. De eerste keer dat
    je jouw biography plaatst wordt dit door ***** handmatig geverifieerd om spam te voorkomen. Je behoudt ten alle
    tijde zelf de controle over jouw geplaatste biography en je kunt zelf bepalen wanneer je jouw biography beëindigt
    of aanpast.

Bezoek nu: [edit]
    Last edited by Rick; Monday-01-02-2010, 18:40.

Re: Gratis boekingen ontvangen via *****

Is iets als 'n inschrijving bij de KVK Verplicht?
    Last edited by Rick; Monday-01-02-2010, 17:43.

Comment

Re: Gratis boekingen ontvangen via *****

Ook maar ff gedaan.

Wat extra promotie kan nooit kwaad.
      Last edited by Rick; Monday-01-02-2010, 17:43.

Comment

Waar is t "Urban" Gedeelte tss :D

Comment

Ik heb snel bezocht, zie ook enkele drive-in shows er tussen staan. Misschien handig om drive-in gedeelte erbij te zetten?

Comment

Post komt uit maart en de topicstarter heeft sindsdien niet gereageerd op eventuele vragen die via het forum zijn gesteld. Lijkt mij meer een verkapte reclame, maargoed het kan wel handig zijn voor de meeste DJ's. Verwacht alleen niet teveel reactie meer van de topicstarter. ;)

Comment

ik zit er nu al een tijdje op krijg steeds mails van dat iemand meer informatie wil .
              dan wil je terug mailen dan komt er steeds te staan dat het email adres niet goed is of niet geldig .

die email adresen verschillen van:

bzrkdhjsw@wwenl.nl tot normalen emails zoals ff een voor beeld die van mij te doen
              djdylan@kpnplanet.nl .
              is dit gewoon een geintje of hebben meer mensen er last van

Comment

ik snap je niet

Comment

Ik heb me daar een tijdje terug ook eens aangemeld, en kreeg precies hetzelfde gezeik;
                  vage mailtjes m.b.t. informatie die niet te beantwoorden zijn. Kortom; een grote grap volgens mij....

Comment

Gezien het feit dat de topicstarter toch niet reageert op hetgeen gezegd wordt in dit topic en de klachten die er door komen, slotje en geen gratis reclame meer. Verzoek tot heropening kan indien nodig via PM.

Comment

Working...
                    X