Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gez.: DJ omg Utrecht voor Do 25-6 (funk, top40, DnB, tchno)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gez.: DJ omg Utrecht voor Do 25-6 (funk, top40, DnB, tchno)

Vanwege een ziekte bij een DJ die zou komen draaien zoek ik een andere DJ.

Donderdag 25 juni vier ik in de Cambridgebar mijn 25e verjaardag. De Cambridgebar is een gezellige bar op de Uithof waar veel internationale studenten komen. Het begint om 21:00 en eindigt rond 04:00. Er is materiaal gehuurd (2x pioneer CDJ 400 en mixer Acler Nuo) dus je hoeft alleen koptelefoon en muziek mee te nemen.

Ik zoek een DJ die gewoon lekkere dansbare muziek draait voor een gemengd publiek. Beetje techno, funk, latin house, urban, jazzy house, drum n bass, lekkere top40 nrs... een beetje die kant op.

Als vergoeding krijg je €40,- + reiskostenvergoeding (benzine of OV kaartjes en 's nachts een taxi, mits dat in Utrecht omgeving is.) Verder worden je drankjes vergoed en je krijgt een Strawberry Mojito  En een internationale studente als je een beetje vlotte babbel hebt, hehe

Stuur me een mailtje (kolaas@hotmail.com) met daarin je gegevens, wat info over je stijl, feestjes waar je eerder gedraaid hebt en als je wat materiaal online hebt staan is dat helemaal mooi.

Groeten,
    Klaas

Re: Gez.: DJ omg Utrecht voor Do 25-6 (funk, top40, DnB, tch

zo, da's wel heel breed. En 40 euro voor 7 uur achtereen plaatjes draaien; daar ga je vast veel reacties op krijgen....
    Dat is 5,70 euro per uur! Volgens mij verdienen illegale oostblokkers op een aspergestekerij nog meer dan dat.

Comment

Ik ga hier niet nog 'n reactie op geven, zie Start2dj en je zult merken dat ik me bij Near Earth aansluit

Comment

Originally posted by djtimm";p=" View Post
        Ik ga hier niet nog 'n reactie op geven, zie Start2dj en je zult merken dat ik me bij Near Earth aansluit
        Ik sluit me ook hierbij volledig aan, tenzij er wordt bedoeld 40,- per uur. Maar goed, ik hoop voor degene dat het is gelukt om alsnog iemand te vinden die het voor 40,- euries zou hebben gedaan anders is eenI-Pod wel een oplossing geweest.........

Comment

Normaal reageer ik niet op zulke posts, kom ze vaak tegen op diverse forums, toch weet ik zeker dat een dj erheen gaat en dat is jammer het verpest de markt en het lijkt me ook niet best voor je zelf respect.

Ook vind ik het erg jammer dat mensen zo respectloos over het dj-wereldje denken zelfs als je net begint is 7 uur lang voor 4 tientjes niet reeel en owja een mojito en een studente als je een vlotte babbel hebt sorry hoor maar dan ben je gewoon een een dj-prostitue en dan druk ik het netjes uit, want aan vragen als deze erger ik me nu al 7 jaar lang zolang ik dus al draai..

VOOR DEZE MENSEN WE ZIJN OOK MENSEN DIE EEN BOTERHAM WILLEN VERDIEN!

Comment

Het is aan de opdrachtgever wat hij wil betalen, als hij komt aanzetten met z'n bedrag kan hij het bij mij wel vergeten, ik zet er hooguit een beginnende dj neer (14 jaar). Die jonge DJ's doen het dan om het te leren en niet om er te verdienen. Als het niet goed is, dan is het jammer (''Je krijgt waar je voor betaald'')

Comment

Waarom wordt dit topic gekickt :( ?

Of denken jullie dat die wιιr op zoek is? :D

Comment

Originally posted by Paradise View Post
                Het is aan de opdrachtgever wat hij wil betalen,
                Nonsens, jij zegt tegen ook niet tegen een klant aah joh doe maar wat.
                Ik vind zoiets respectloos, tevens mag een jongen van viertien geeneens werken rond die tijd stippen, die mag net een krantenwijk of tomaten plukken op zaterdag.

Comment

Als een klant naar mij toekomt me de vraag om een dj voor €40,00 te krijgen (en dan begin ik niet eens over de tijden) krijgt hij als enige optie een jonge dj. De dj leert om met publiek te draaien.

Ik genoeg dj's die zo graag willen starten en er ook een hoop van opsteken. Ik kan zelf op deze manier de dj's testen en zien hoe goed ze zijn.

Comment

Dus jij zet jou naam op het spel door een dj te leveren die je niet kan?
                    En dat voor €40 Euro?

Comment

Voor veertig euro kom ik geeneens mijn nest uit om eerlijk te zijn...

Comment

Originally posted by Patrick View Post
                        Voor veertig euro kom ik geeneens mijn nest uit om eerlijk te zijn...
                        Duidelijk ;)

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn View Post
                          Dus jij zet jou naam op het spel door een dj te leveren die je niet kan?
                          En dat voor €40 Euro?
                          Een dj die ik wel degelijk ken, maar nog te jong is om op mijn eigen klussen mee te gaan, voor €40 kan iemand die jongen best regelen, het gaat dan niet om het geld maar om de ervaring van de dj.

Helaas begrijpt niet iedereen dat er beginnende dj's zijn die graag ervaring opdoen. Dit is een mooie kans voor hun. Maar goed, de meeste zijn natuurlijk gelijk met bedragen van ruim €250,- begonnen.

Comment

Originally posted by Paradise View Post
                            Helaas begrijpt niet iedereen dat er beginnende dj's zijn die graag ervaring opdoen. Dit is een mooie kans voor hun. Maar goed, de meeste zijn natuurlijk gelijk met bedragen van ruim €250,- begonnen.
                            Kom op zeg ik ben inderdaad niet voor 250 € Begonnen maar 40 Euro slaat nergens op.
                            Tot nu toe ben je ook de enigste die hiervoor moeite zou doen.
                            Zo help je iemand mischien aan ervaring maar je helpt ook jezelf de afgrond in 40 euro is niet rendabel voor niemand niet en tevens verziekt zoiets de markt ook!

Comment

Als jij er bang voor bent dat een dj van 14 jaar die voor €40,- wat draait je markt verziekt begin ik me zorgen te maken.

Op het moment dat iemand naar mij toe komt (of ik lees z'n oproep op een forum) kijk ik wel even of ik iemand ken die beginnend is, al aardig draait maar nog niet de klussen heeft. Ideale kans voor die persoon, hij bouwt er ervaring mee op, krijgt hopelijk wat nieuwe contacten en ik kan gelijk zien hoe het live doet zonder mijzelf zorgen te hoeven maken (en dan heb ik het dus niet eens over het geld gehad). Jij noemt dat marktverzieken, ik vind het zelf gewoon toekomst gericht werken. Ik weet gelijk waar ik zelf aan toe ben met z'n DJ (en of ik hem in de toekomst zelf kan inzetten), de dj bouwt ervaring op en de opdrachtgever heeft een dj gevonden voor zijn geld.

Maar goed, jij kijkt blijkbaar gelijk naar de centen op korte termijn. Dat is prima, ik ga er namelijk zelf ook niet staan maar dat betekend niet dat er hier geen mogelijkheden zijn om alsnog ervan te kunnen profiteren.

Comment

Working...
                              X