Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ voor internet radiostation (pop/ top40) gezocht (ervaring niet nodig)!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ voor internet radiostation (pop/ top40) gezocht (ervaring niet nodig)!

Hallo,

Eerst iets over Musix. Musix is een jonge radiozender, die alleen
    via het internet te horen is.
    Ons genre is pop/ top 40 (vergelijkbaar met zenders als Q-music).
    Als team proberen we gezellige programma's te maken, zodat de luisteraar
    zich thuis voelt en een gelukkig gevoel krijgt.

Dan nu waar het allemaal om gaat; de vacatures.
    Wij zijn op zoek naar een aantal DJ's, die op vrijwillige basis een programma willen maken.
    De programma's kunnen vooraf worden opgenomen, met bijvoorbeeld SAM Broadcaster of een ander programma. Je upload je programma's bij ons, zodat wij ze kunnen uitzenden!

Er zijn nog een aantal plekken vrij:
    1. Elke werkdag, vanaf 19.00 tot 21.00 (2 uurs programma)
    2. Maandag t/m donderdag, vanaf 16.00 tot 19.00 (3 uurs programma)
    3. Elke vrijdag, vanaf 17.00 tot 19.00 (2 uurs programma)

De nummers 2 en 3 kunnen eventueel gecombineerd worden.
    Op overige tijden is er altijd plek! Informeer even, door te mailen naar
    info@radiomusix.tk.
    Ervaring niet nodig!

INTERESSE?
    Mail informatie over jezelf, je passie en de vacature(s) naar info@radiomusix.tk!

Meer informatie vind je ook op onze website:
    www.radiomusix.tk

Met vriendelijke groeten,

Erik van Roekel
    Station Management Musix

Ziet er goed uit. Ik zou persoonlijk een .nl nemen kost niks 9 euro per maand bij mijndomein.nl

Comment

of gewoon bij goedkopewebhoster.nl voor 11,99 per jaar. kost niks ;);):)

Comment

Ik heb het ook bij goedkopewebhoster, en heb er geen problemen mee!

Goede service etc..

Comment

Naar mijn weten was de topicstarter opzoek naar DJ's, niet naar een webhost...

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Naar mijn weten was de topicstarter opzoek naar DJ's, niet naar een webhost...
            Precies, dank je;)

En voor die andere mensen ook bedankt :D Maar het komt wel goed, we zijn bezig met een nieuwe domeinnaam ;)

Comment

Stel er mocht iemand komen, dan de volgende vragen:
              1. Moet hij zelf muziek regelen of is dat serverwerk
              2. Software?
              3. Is de zender geheel legaal? Dus netjes bumra rechten e.d?
              4. Jingles.. ?
              5. Luistercijfers?
              Last edited by Fiegel5; Saturday-07-08-2010, 16:29.

Comment

Reactie op alle voorgaande berichten

Mocht je nog andere mensen kennen die eventueel DJ voor de radio willen worden, verwijst u ze dan alstublieft naar onze site; www.radiomusix.tk! Het genre is pop/ top40/ hits/ en af en toe classics (ong. zoals Q-music)!

Als antwoord op de vraag van Fiegel5;

1. Moet hij zelf muziek regelen of is dat serverwerk
                Als je het zelf hebt, is dat wel het handigste. Je krijgt van ons wel een
                playlist. En anders komen we er wel uit ;-)
                2. Software?
                Alles waarmee je kan uitzenden. Serverport en wachtwoord krijg je uiteraard
                van ons. We raden SAM Broadcaster aan. Anders mag ook!
                3. Is de zender geheel legaal? Dus netjes bumra rechten e.d?
                Zender is legaal, aangesloten bij Sabam (via Radionomy).
                4. Jingles.. ?
                We sturen je een aantal jingles op, een nieuw pakket is in de maak.
                5. Luistercijfers?
                Als sla je ons dood. Maar samen met onze DJ's en huidige vaste luisteraars
                proberen we Musix verder uit te bouwen. Zoveel mogelijk luisteraars is wel
                ons doel, uiteraard!

Verder krijg je je eigen plekje op de website, je eigen email-adres.
                De tijden die we in onze 1e post beschreven, zijn (behalve 2) al bezet.
                Voor de overige tijden (de rest van de week;)) vragen we ook nog DJ's, met of zonder ervaring.

Ook is er een .nl domein aangevraagd. Helaas duurt dit een tijdje.

Mocht je interesse hebben:
                info@radiomusix.tk

Met vriendelijke groet,
                Erik van Roekel (Zendercoördinator/ programmadirecteur/ DJ Musix)
                en natuurlijk de rest van het team!

Comment

Nog wat vragen:

1. Er is dus een muziekserver?
                  2. SAM Broadcaster, prima. Maar ik ga het niet kopen/downloaden..
                  3. Wat is dit voor zender? Gewoon een internetonly? Of een lokale? Commercieel, publiek?
                  4. Waarmee wordt gezonden? Een server, of gewoon een streampje via internet?
                  5. In een eventueel geval kan ik je een programma leveren wat buitenaf ook ergens anders wordt uitgezonden.

Comment

Antwoorden II

Sorry voor de late reactie, ik was op vakantie;)

1. Er is dus een muziekserver?
                    Alleen voor de Non Stop programmering
                    2. SAM Broadcaster, prima. Maar ik ga het niet kopen/downloaden..
                    Downloaden moet toch, code krijg je van ons (gratis dus)
                    3. Wat is dit voor zender? Gewoon een internetonly? Of een lokale? Commercieel, publiek?
                    Musix is vooralsnog internet-only.
                    Verder is Musix commercieel (maar met weinig reclame)
                    4. Waarmee wordt gezonden? Een server, of gewoon een streampje via internet?
                    We streamen via een server, die van MusiX Groep op Radionomy (België).
                    5. In een eventueel geval kan ik je een programma leveren wat buitenaf ook ergens anders wordt uitgezonden.
                    Prima, we hebben nu de Super Chart Top 30 al wel, maar als jij er nog een
                    weet die binnen ons genre (pop/ top40, zonder NL-talig) past, graag!

Comment

Vraagje: moet het echt professioneel gemixt worden of niet? Ook vraag ik me nog af of je moet praten.

Comment

Antwoorden III

"Vraagje: moet het echt professioneel gemixt worden of niet? Ook vraag ik me nog af of je moet praten."

Er hoeft niks gemixt te worden, we zijn een hitradio. Dat betekend: vlotte aankondigingen, goeie overgangen tussen liedjes (soms met jingles) en leuke, korte items in je show.
                        Een programma op Musix heet ook altijd hetzelfde als de DJ. Zo maak ik, Erik van Roekel, het programma Erik van Roekel.

Praten doe je gewoon via een microfoon, die je op wat voor een manier dan ook aan je pc aansluit. Tijdens het praten speel je een MP3 af (zonder geluid) of een achtergrondmuziekje via de Decks (A/B). Dit om te voorkomen dat er stiltes ontstaan tijdens internetstoringen. Als je een tijdje niks via de decks speelt, schakelt -ie automatisch over naar Non Stop. Hier wordt wel aan gewerkt.

Verder nog vragen?;)

Mvg

Erik van Roekel
                        Musix

Comment

Working...
                        X