Announcement

Collapse
No announcement yet.

dj wil draaien ,club ,disc,fest

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dj wil draaien ,club ,disc,fest

Ik draai nu enkele jaren, omdat ik wat aan de oudere kant ben is het moeilijk om ergens te draaien. Wie durft het aan om mij te vragen. Het gaat mij niet om het geld maar om de plezier. MIjn muziek style is Techno, Trance, Electro House en Dirty House.

@ backdoor, hoe oud ben je en heb je geen demo of iets dergelijks?
    Last edited by --Djdave--; Friday-27-08-2010, 19:56.

Comment

Ik ben 42. Mijn demo komt over 2 weken. Ik heb wel eens gedraaid in de Moodz en op Land of Confusion. Ik heb mijn eigen DJ spul

Comment

Ik reageer als admin niet vaak op topics het forum, maar dit loopt hier nogal uit de hand.
        Rick is duidelijk genoeg geweest aan de personen die hier offtopic posten, ik verwacht dat dit hier niet meer gebeurd.
        Geen offtopic posts, persoonlijke aanvallen en lullige opmerkingen meer. De penalty's liggen hier vanaf nu een stuk hoger.

@BACKDOOR: ik ben benieuwd naar de demo!

Comment

Het was niet eens raar bedoeld, was maar een grapje. Er word een drukte gemaakt om niks. :)

Als ik mijn demo heb moet ik dan naar je toe sturen of kan ik het hier op plaatsen.

Groeten,

Backdoor

Comment

Je kan het op een uploadsite als www.zippyshare.com kwijt, dan kunnen mensen hem ook gelijk beluisteren zonder te hoeven downloaden.

Comment

Berichten over de brom naar hier meegenomen.

Comment

Mijn demo is klaar. Hieronder de link

DJ tranquilizer.

Ik zou graag ook willen weten wat jullie er van vinden.

Comment

Respect:) als mijn pa zo'n muziek zou draaien zou ik vaker zeggen zet de muziek is wat harder. Klinkt goed en overgangen klinken ook netjes.
                  Paar opmerkingen
                  Kun je zo ook live draaien of is dit na vaak proberen vlekkeloos gelukt.
                  Als je in clubs wilt draaien moet je ook live zo kunnen draaien.

Probeer iets meer afwisseling erin te gooien dus wat sneller switchen zeg maar. In de club gaat het soms van de hak op de tak dit hoeft ook niet maar beetje sneller afwisselen mag wel maar dat vind ik zelf mooi:P

Voor de rest zou ik zeggen ga zo door!
                  Een hele prestatie op je 42ste gaan proberen te draaien in de club maar wel erg leuk als het lukt. Mail je demo's naar uitbaters van clubs bij jou in de buurt probeer zo min mogelijk je leeftijd erbij te zetten. Als ze namelijk zien o hij is 42 heb je een grote kans dat ze je demo niet eens luisteren dit is natuurlijk zonde. Als je dan mag langs komen om te laten zien wat je kunt zorg je dat je je beste beentje voorzet. Net die nieuwste nummers die lekker klinken. Wanneer je ze overtuigt hebt kun je misschien wel een avond draaien en vanuit daar misschien wel vaker.

Succes!

Comment

@ Jelle classens

42 is niet zo schokkend oud hoor... kijk dit maar eens:
                    69 jarige Dj in hippe club in Parijs

Comment

Haha die kende ik ja geweldige vrouw:p
                      Maar 42 is niog niet zo oud maar wel moeilijker om aan de bak te komen;)

Comment

Motiveer?

Of vind jij dat alle DJ's 12 - 23 moeten zijn? Echt flauwe kul, bij mijn drive-in show werken voornamelijk mannen tussen de 40 - 50 jaar. Waarom? Omdat ze dikke ervaring hebben. (Natuurlijk is mijn doelgroep niet het housen in een discotheek, maar geloof me zelf dat kunnen ze)

Het gaat uit eindelijke om de skills, niet om age.

Wist je dat,
                        Tiesto 41 jaar was
                        Armin, 34 jaar is/wordt

Comment

Nee dat vindt ik niet ;) Ik vindt het alleen respectvol dat je op je 42ste gaat proberen te beginnen met draaien in de club, over de drive in heb ik het niet over.
                          Drive in kan van jong tot oud dat ben ik met je eens.

Tiesto en Armin draaien al vanaf hun jonge jaren die gaan gewoon door.

Vindt het alleen leuk dat je nu zo'n uitdaging wilt aangaan.
                          Mag dat niet?

Comment

@ Zassie Hahá, geweldig. Toch mooi dat je op je oude dag nog zo'n beleving kunt meemaken.

Zelf vind ik 42 vrij oud, maar zeker niet té oud. Tegenwoordig willen ze alleen maar van die 18 jarige jongeren, maar dat betekend zeker niet dat de rest overbodig is. Ik denk dat je gewoon goed moet zoeken naar mensen die toch een meer ervaren dj willen hebben.

Comment

@ rintie
                              ze is zelfs gecoached door een internationale top dj.. gezien het parijs is zou het meniet verbazen als het david guetta zou zijn.... best kans dat die club ook die van DG is..

Comment

Working...
                              X