Announcement

Collapse
No announcement yet.

dj wil draaien ,club ,disc,fest

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou ik vind persoonlijk wel een ergernis.. als ik in een (teenage)club rondloop en mijn mailtjes telkens worden niet beantwoord en daar een 23 jongen staat die geen koptelefoon heeft (ook geen inears) en dan bijstuurd als zijn kanaal al openstaat.. dat vind ik persoonlijk dat al oud voor een teenageparty.. dus dat houd in dat de meeste clubs ook niet echt een oude willen.
    persoonlijk zou ik het proberen via de drive in kant. daar zijn er al veel mensen die beginnen jou leeftijd.

Comment

Nou dat verschilt echt per dj hoor?
      Heb je zijn set gehoord?
      Dat klinkt echt wel lekker hoor.

Comment

Backdoor, ik weet niet of je live ervaring hebt want dat is toch wel even wennen.
        Ik zou om te beginnen eens in jou omgeving kijken wat er in de Horeca te beleven is.
        Een klein danscafé kan bv. best leuk zijn om te beginnen.
        Zo zijn hier al een aantal DJ's succesvol begonnen.

Ik kan het alleen maar waarderen als iemand die thuis veel bezig is met muziek de drang heeft om anderen hiermee te vermaken. Heb ikzelf ook altijd wel de basis van het DJen gevonden.
        Leeftijd, mawh ik ben 43 en 3x raden wat ik vanavond ga doen.

Succes

Comment

nieuwe demo

Ik heb het in 1 keer opgenomen net als de vorige keer.

Comment

hoe ouwer hoe gekker heb 2 demo ook al gemaakt op you tube hoor nog

Comment

heb gister in sneek gedraaid ging goed .mag nu draaien op QEENS DAY en in de sneekweek nu nog verder in land hoop ik afz traquilizer

Comment

ik voel me lekker jong, lekker uit je plaat gaan ,en zo nu en dan wat draaien,festivals bezoeken,je moest eens weten hoeveel ouderen daar lopen,en ook nog zo strak als een deur

Comment

Backdoor, probeer je posts een beetje te bundelen in één post. ;) Dat leest wat makkelijker en dan zitten we straks niet direct op 20 pagina's.

Comment

Originally posted by zassie View Post
                    @ Jelle classens

42 is niet zo schokkend oud hoor... kijk dit maar eens:
                    69 jarige Dj in hippe club in Parijs
                    Of deze http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=21572 :D

Comment

Dirty house is geen muziekstijl, het is een concept van Vato Gonzalez..

Comment

Dus?
                        Dj Jean en Eric van Kleef zijn ook rond de 42, en neem van mij aan, ze zijn goed! Vooral naar Madhouse waar ze vaak samen draaien komen vele jonge mensen, heeft dus niks met leeftijd te maken. Gewoon doorgaan! Hup!

Comment

Originally posted by Ruben123 View Post
                          Dus?
                          Dj Jean en Eric van Kleef zijn ook rond de 42, en neem van mij aan, ze zijn goed! Vooral naar Madhouse waar ze vaak samen draaien komen vele jonge mensen, heeft dus niks met leeftijd te maken. Gewoon doorgaan! Hup!
                          maar als iemand rond deze leeftijd wil beginnen is een beetje lastig..

Comment

Als hij nu pas echt begint... Maar alsnog, dat wil niet zeggen dat je niet goed bent. Als je talent hebt, kan je gewoon overal terecht.

Comment

Originally posted by djwildfox View Post
                              maar als iemand rond deze leeftijd wil beginnen is een beetje lastig..
                              Hoezo? Als horeca-uitbater zou ik liever een volwassen iemand in dienst nemen met VAR en legale muziekcollectie, dan de zoveelste minderjarige met gebrande CD'tjes. Komt misschien als een schok, maar het publiek én de uitbater zal het echt niet boeien hoe of wat je mixt. Het publiek is tevreden als ze het naar hun zin hebben, en de uitbater is tevreden als het publiek veel drank koopt én in de toekomst terugkomt. Als je ook nog eens met een mooie VAR en factuurhistorie van je muziek aankomt, wordt je zo aangenomen bij veel tenten.

Comment

Originally posted by HeroS View Post
                                Dirty house is geen muziekstijl, het is een concept van Vato Gonzalez..
                                Volgens dezelfde logica is Luxaflex ook een merknaam en jaloezieën de bewoording. Zelfde met iPod en MP3-speler. En met Word en tekstverwerker. En met Photoshoppen en grafische bewerking.

En die logica klopt, maar een merknaam wordt vaak genoeg opgenomen als bewoording in zijn algemeen. En ach, hoe het officiëel ook klinkt, die bliepjesmuziek vind ik toch niet om aan te horen. ;)

Comment

Working...
                                X