Announcement

Collapse
No announcement yet.

dj wil draaien ,club ,disc,fest

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patrick Godschalk View Post
    Hoezo? Als horeca-uitbater zou ik liever een volwassen iemand in dienst nemen met VAR en legale muziekcollectie, dan de zoveelste minderjarige met gebrande CD'tjes. Komt misschien als een schok, maar het publiek én de uitbater zal het echt niet boeien hoe of wat je mixt. Het publiek is tevreden als ze het naar hun zin hebben, en de uitbater is tevreden als het publiek veel drank koopt én in de toekomst terugkomt. Als je ook nog eens met een mooie VAR en factuurhistorie van je muziek aankomt, wordt je zo aangenomen bij veel tenten.
    wie zegt dat elke minderjarige illegale cds heeft. gebrand is niet allemaal illegaal. ik moet toegeven als ik voor een een of ander kinderfeestje dat ik al die commeriele nummertjes even torrent.. maar als het aan komt op progressive house. dan koop ik alles. gewoon uit respect voor de artiest. maar ik vind het een beetje nutteloos om 1 euro aan een arrogante jb geven(A)

Comment

Ik ga het topic even voorzien van een preventief slotje. Ik voel namelijk een helse illegaal/legaal discussie opkomen en van het originele onderwerp is niks meer over.

Wanneer de topicstarter zijn topic wil hervatten verneem ik het graag per PM.

Comment

Working...
      X