Announcement

Collapse
No announcement yet.

All-round Dj's Gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• All-round Dj's Gezocht

Wij zijn door toenemende shows opzoek naar kwalitatieve goede All-round Deejays die het leuk vinden om ons zo nu en dan uit te helpen. Momenteel zijn wij druk bezig een DJ- database samen te stellen zodat we ruime keuze hebben.

Eisen van een DJ:
    - Representatief en betrouwbaar;
    - Shows alleen kunnen doen;
    - Eigen muziekcollectie met een ruim aanbod aan verschillende stijlen.
    - Kennis en ervaring met drive-in-shows (zelf eventueel het een en ander kunnen aansluiten).

Evt:
    - Ervaring met bruiloften;
    - Liefst in het bezit van rijbewijs B en eigen vervoer.

Indien intresse gelieven contact op te nemen met mij via info@soundlightsolutions.nl, vermeld hierin je ervaring, leeftijd en welke muziekstijl je kunt verzorgen.

Het is ook wel even handig dat je even de omgeving waarin in je All round Deejays zoekt er bij zet ;) .

Comment

Trouwens hier is al een ander topic voor:

Comment

Kijk ik kan er op reageren maar ik weet niet of je in zeeland zit

Comment

Als je nou zijn website bezoekt zie je meteen in de titelbalk dat hij in Hilversum zit.

@ Evert, heeft Energy Beatz te weinig klusjes voor je ofzo :P?

Comment

Originally posted by Citybeatz View Post
            Als je nou zijn website bezoekt zie je meteen in de titelbalk dat hij in Hilversum zit.

@ Evert, heeft Energy Beatz te weinig klusjes voor je ofzo :P?
            haha nee ik bedoelde het van ik/of iemand anders/ zouden er op kunnen reageren
            maar zonder regio is het niet handig. ik heb zelf genoeg te doen dat weet je zelf ook :P

ik zou zegge back on topic ;) owja en miss handig om het idd te verplaatse

Comment

Blijkbaar verdient ie daar niet genoeg aan dan. :D

Maarree, weer ontopic mensen? Alleen reageren bij serieuze interesse s.v.p.

Comment

Wij zijn gevestigd in 't Gooi. Maar zoeken eigenlijk dj's door het hele land.
                Vandaar dat ik het er niet bij vermeld had. Mocht je interesse hebben, laat het even weten.

Comment

Working...
                X