Announcement

Collapse
No announcement yet.

Andere hobby's ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Andere hobby's ?

Ik weet van jullie allemaal dat jullie grootste passie MUZIEK MAKEN is.
    Maar, wat hebben jullie buiten dit voor verdere interesses ?

Mijn grootste bezigheid naast het draaien van plaatjes in de juiste volgorde, is het TUNEN van auto's. Nou, ja, tunen... ik probeer mijn auto ( een VW Golf 1.8 ) wat mooier te maken met wat leuke(re) assesoires. Zoals een andere uitlaat, achterlampen, grill, enz. Kijk maar op mijn site. Ik ga ook vaak naar meetings. Dat zijn bijeenkomsten op een groot terrein waar iedereen zijn (of haar) auto laat zien, en waar je ook spullen kan kopen en leuke ideeën kan opdoen voor je eigen auto. Zo zijn er vaak ook wedstrijden. Bijvoorbeeld wie de mooist gepoetste auto heeft. Er zijn ook meestal dB-drag wedstrijden. Hier meten ze het aantal Decibel dat je kan produceren met de audio in je auto.

Nou, genoeg over mijn (uit de hand gelopen) hobby, laat die van jullie maar horen.

Re: Andere hobby's ?

aha jah dat is wel mooie auto die je daar hebt, mijn hobby's zijn een beetje naar de voetbal gaan enzo (den haag) maar voorderest niet veel naast het draaien dan

Comment

ja waar zal ik een beginnen

het is een lange verhaal maar ik zal ergens beginnen
      buiten dat ik draai ben ik ook nog re-anactor (ik zie je gezicht hahaha)
      re-anactor is vrijhertaald iemand die de geschiedenis herbeleefd.
      ik ben zelf heel erg geintereseerd in geschiedenis maar op de manier dat ik verder wil gaan dan de hele tijd met mn neus in de boeken te hangen nu zijn er in nederland een aantal verenigingen met leden die er net zo over denken als ik.
      hier trekken we dus kostuums uit die tijd aan (repro of origineel ligt eraan wat voor tijdperk). meestal is dit een onderdeel van een krijgsmacht maar er wordt ook burgerlijk leven gereanact. ik hoop dat je het een beetje begrijpt tot zover.
      ikzelf reanact de tijdperken
      -80 jarige oorlog >>compagnie stad en lande
      -napoliontische tijd (1813-1815) >>27e bataljon jagers
      -WOII >>2nd armourd division 17th engineers

kijk ook eens op onze website van de vereniging

groet joost

Comment

aha jah dat is wel leuk ikzelf kijk liever in de toekomst als dat ook kan :)

Comment

jah niet bij onze vereniging
          (al doen we 's avonds ook wel eens enige impressies van star wars (na enige alcoholische consumpties) maar daarna weer op het strozakje on onder het wollen dekentje

Comment

achtung achtung flugzeug alarm bringen sie das abwer geschutz im stellungk

Comment

Originally posted by dj marcello
              achtung achtung flugzeug alarm bringen sie das abwer geschutz im stellungk
              Ahh ik dacht toch bijna dat je het licht had gezien en een nummertje van PAL aan het opzetten was :mrgreen:

My favorite: HELGA! you can kiss me now!

Comment

dat doen ze hier in bourtange altijd ;) als ze weer eens teveel gedronken hebben hehehehe

Comment

Uh,..mensuh,... waar gaat dit over ?

Comment

Begrijp jij het nog Dyno?

Comment

Heb zelf ook nog wel een paar andere hobbies, namelijk gamen, films, vechtsporten en auto's.

Wie weet zien we elkaar een keer op een meeting, Dyno. ;)

Comment

ff een vraag wat is een boertanger ofzo :lol:

Comment

bourtange met ou dat is een vestingstadje (pl min 800 inwoners) in het noordoosten van groningen.
                          als je daar nu woont ben je een bourtange
                          zoals marcello silvio aquila en ik

Comment

aha zo ik d8 eerst dat het een kaas soort was :mrgreen:

Comment

Pfff gelukkig hoef ik niet uit te leggen wie PAL is :mrgreen: En het meest gekende export artikel uit Bourtange is natuurlijk DJ's (of toch die kaas?)

Comment

Working...
                              X