Announcement

Collapse
No announcement yet.

Andere hobby's ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Andere hobby's ?

Om problemen met de heren Moddereters te voorkomen ga ik maar weer Back to topic... Andere Hobbies naast DJ-ing, partyorganising en clubbing:
    Ik doe aan Krav Maga (Israeli martial arts) maak af en toe muziek en ik ben lid van een schietclub.

Comment

ik ben hier en daar ook nog wel eens te vinden in de schietclub een keer in de maand hebben ze daar namelijk zwartkruit avond en daar ga ik met mijn reanactment wapen (vuursteenmusket) heen om daar te knallen. das echt super je raak geen sodemieter omdat die dingen zo onnaukeurig zijn als de pest maar is wel gaaf

Comment

Tja wat doe ik?
        Voetballen natuurlijk, dom lullen met me homey's (Hulzen!!), uitgaan natuurlijk. Films kijken... tja dat was het wel enne oh ja me website www.glazz.tk

Comment

Vast wel errug saai vergeleken met de "Bourtangers".......ik mag graag photoshoppen....flyertjes maken, foto's bewerken enzo.

Comment

kan ook leuk zijn ;)

ik vlieger veel lijkt raar maar dan wel met een kite van 5.4 m2 ;)

das toch andere koek verder heb ik nog wat peels (wings) liggen van ongeveer 2.8 m2

verder heb ik mijn eigen forum

en heb ik een vijver met koi karpers

Comment

Mijn 2e grote hobby is de Reddingsbrigade. Ben al zo'n 15 jaar lid van de RB Tegelen en ben 4 jaar lid geweest van de Texelse Reddingsbrigade.

Ben inmiddels instructeur zwemmend redden en lid van de reddingseenheid van de RB Tegelen. (onderdeel vlettenvloot Reddingsbrigades Nederland)

Comment

De Reddingsbrigade... Ik heb jarenlang rondgelopen bij de Helvoetse RB, van alles gedaan ook op bestuurs en bondsniveau. maar ja hier in Luxembourg hebben ze 1 plas water, en als je stevig Belgisch bier gedronken hebt kan je er overheen pissen zo klein als het is. Ik was trouwens ook Instructeur ZR en VR en actief in de nood en bewakingsdiensten als dag en post commandant. Wel een hele leuke tijd gehad, je maakt toch regelmatig wel leuke (en ook wat minder leuke) dingen mee... Mensen die een poenig zeiljacht huren en niet weten hoe ze met een schip aan de wind moeten zeilen, de jonkies een verrekijker geven en zeggen dat ze het strand in de gaten moeten houden terwijl je vanaf het water de stelletjes in de duinen kan zien liggen wippen. En de interventies waar het er echt om spant...

Comment

Erg leuk om te lezen wat jullie allemaal doen buiten het DJ-en. Goed zo, mensen !!

Nog meer :?:

Comment

zekers mooie auto :wink:
                    naast draaien heb ik honkballen en duiken als hobby

Comment

he mn re-anactment stukje staat er nog wel in gelukkig 8)

laat het weten nieuwe mensen de stam(forum)gasten weten het al van elkaar nu de nieuwelingen nog maarja als je het niet wilt moet je het zelf weten :wink:

Comment

leuke auto dyno! alleen die trekhaak eronder dat ziet er niet uit :? (ivm die uitlaat). vriend van me had ook golf 3 en die had de uitlaten net zo als die vw naast je op de foto's alleen dan met trekhaak, was net of ie 3 trekhaken had :P

ok ontopic:

hmm ik werk veel voor de rest bij de C1000 :D ,
                        Ik mag ook wel graag gamen!!
                        (2 tv's & 2 ps1's: Red Alert/Destruction derby)

en als het weer warmer is dan maar eens weer me oude hobby oppakken: nacht/roofvissen!

Comment

Originally posted by EJAY
                          leuke auto dyno! alleen die trekhaak eronder dat ziet er niet uit :? (ivm die uitlaat). vriend van me had ook golf 3 en die had de uitlaten net zo als die vw naast je op de foto's alleen dan met trekhaak, was net of ie 3 trekhaken had :P
                          Heb je helemaal gelijk in, EJAY. Maar ik vindt die trekhaak toch wel verrot handig. Zeker nu ik deze zomer met een aanhangwagen naar Spanje rij.

Comment

jep, dan is het zeker handig :!:
                            kun je altijd berg kratten bier meenemen.

zag de reactie niet als negatief commentaar maar gewoon als een tip :P

succes nog 8) mede hardstyle collega :wink:

Comment

Working...
                            X